Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään on hauska hassuttaa "vagiineja" sikanaudalla

Vierailija
05.12.2016 |

Siis kun on näitä lihankorvikkeita. Arvuuttelen myös pekonilla ja lenkkimakaralla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän hauskaa siinä on? Lapsellista ja kusipäistä

Vierailija
2/2 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mitä kuvittelet saavuttavasi tällä hassuudellasi. Jos joku tekisi minulle näin, katkaisisin yksinkertaisesti välini siihen ihmiseen, sen kummempaa reaktiota minulta ei saisi. Jos se on tavoitteenasi, päästä eroon vegaanituttavistasi elämässäsi, ni eikö se onnistu ihan vain jättämällä heidät elämästäsi pois?

En ole millään tavoin allerginen lihalle ja myönnän, moni vegaanivalmistuote on hyvinkin lihan kaltainen, sillä voi olla helppokin puijata. Tai sitten vaan silputa lihaa niin pieneksi ja tunkea vegaaniseksi huijaamasi ruoan sekaan. Tuskin huomaisin eroa. Jos tämä asia minulle selviäisi, en saisi mitään kohtausta että apua, olen nyt syönyt eläintä, vaikka en olisi halunnut. Ei se ole minulle mikään syy alkaa sättiä esim. itseäni, kun en ole sitä tieten tahtoen tehnyt, enkä koe että elimistöäni olisi mitenkään häväisty tai vegaaniuteni nollaantunut. Minulle tehtiin typerä källi eikä se ole minun vikani, että olen siinä tapauksessa syönyt lihaa tietämättäni totuutta.

Ni mikä tässä tuo sulle sen nautinnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla