X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja hyvä Saara! Myönnän että en lämmennyt hänelle silloin alussa, mutta viime viikkojen aikana olen alkanut pitämään häntä symppiksenä. Ehkä hän vaan oli liian jotain meille suomalaisille silloin Voicen ja UMK:n aikaan, mahtavaa että hän on päässyt brittien areenalle näyttämään kykynsä!
Voicea en katsonut, mutta se UMK-biisi (Saaran oma sävellys) oli aika keskinkertainen, ja lavaylöspano ihan kamala viisukliseisine pukutemppuineen ja uikkaritanssijoineen:
Ylen tuottama video oli vielä pahempi: https://www.youtube.com/watch?v=4OKrIRVUEGQSaaran aiempi viisuyritysbiisi oli keskinkertainen sekin, mutta järkevämmin toteutettu lavalle, ja sitä kyllä silloin äänestin. Suomessa vain ei oikein tunnu löytyvän osaamista kunnon isojen estradien viihdemusiikkiesityksen tekemiseen. Ehkä vähän tasoeroa noilla linkkaamillani esityksillä siihen mistä nyt on saatu nauttia.
anonyymi_ kirjoitti:
Ääni Mattille lähtee täältä 👍 hyviä molemmat, mutta tää kundi on paljon symppiksempi.
Asutko Britanniassa, vai onko Matt mielestäsi appin lataamisen arvoinen?
Se mikä Saarassa herättää joissain ärtymystä, on myös hänen vahvuutensa ja syy siihen että hän voi menestyä. Eli se että hän ei pyytele anteeksi vaan on ylpeän ja iloisen itsevarma ja aidosti nauttii esiintymisestä. Sellaista spirittiä tarvitaan tuollaisille lavoille. Ei sinne voi mennä epävarmana kyseenalaistamaan itseään tai jos esiintyminen ahdistaa. Super-Saara! :)
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, mä olisin toivonut, että Saara olisi vetänyt eilen Tori Amosin version smells like teen spiritistä pianon kanssa. Olisi tullut varma voitto!
Mulle tuli kans vähän Tori Amos Saarasta eilen mieleen. Mutta mieluiten olisin toivonut Kate Bushia!! Olen toivonut melkein alusta saakka...
anonyymi_ kirjoitti:
Ääni Mattille lähtee täältä 👍 hyviä molemmat, mutta tää kundi on paljon symppiksempi.
Se näyttää kyllä symppikseltä oravan ja nallekarhun söpöltä sekoitukselta. En tiedä onko hyvä vai huono juttu :D mutta häiritsee sen ulkonäössä joku.
Vierailija kirjoitti:
anonyymi_ kirjoitti:
Se näyttää kyllä symppikseltä oravan ja nallekarhun söpöltä sekoitukselta. En tiedä onko hyvä vai huono juttu :D mutta häiritsee sen ulkonäössä joku.
Viikset...?
Vierailija kirjoitti:
Adam ja Saara eivät saaneet toisistaan silmiä irti, minäkin tunsin seksuaalista ja romanttista kemiaa heidän välillään. Paljon enemmän mitä muka mattin ja Saaran välillä on :D
Joo, varmasti on seksuaalista ja romanttista kemiaa, kun toinen on homo ja toinen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, mä olisin toivonut, että Saara olisi vetänyt eilen Tori Amosin version smells like teen spiritistä pianon kanssa. Olisi tullut varma voitto!
Mulle tuli kans vähän Tori Amos Saarasta eilen mieleen. Mutta mieluiten olisin toivonut Kate Bushia!! Olen toivonut melkein alusta saakka...
Olisi ollut kyllä hienoa kuulla vaikka Kate Bushin The Man With The Child In His Eyes, Saara vetäisi sen varmasti hienosti. Tai vaikka joku dramaattisempi, esim. Cloudbusting tai Hounds of Love. Samoin Tori Amosin Cornflake Girl sopisi takuulla. Mutta Kate Bush olisi tietysti ollut Englannissa hyvä valinta.
Saaran exä Teemu lupasi jossain lehtijutussa, että finaalissa tapahtuu kovin juttu mitä lavalla voi tehdä, tjsp. Oliko se jo eilen vai tapahtuuko tänään?
Vierailija kirjoitti:
Saaran exä Teemu lupasi jossain lehtijutussa, että finaalissa tapahtuu kovin juttu mitä lavalla voi tehdä, tjsp. Oliko se jo eilen vai tapahtuuko tänään?
Minä veikkaan että se oli se biisi eli Bohemian Rhapsody.
Vierailija kirjoitti:
Samaa odottelin eilen.
Mattin duetto oli eilen ehkä hiukan parempi, vaikkakin se johtui Nicolesta jolla on karismaa joka peittosi Mattin maneerit
Ei ollut Saaran paras päivä esityksissä. Eka laulu ei ollut hänen paras, vaikkei huonokaan, ja duetto jätti vähän vaisuksi vaikka se olikin ihan riittävän hyvä veto. Se ei silti tarkoita etteikö hän olisi ollut hyvä, odotin vaan vähän parempaa. Ehkä isompaa heittäytymistä lauluun tulkinnallisesti ja se pianokin vähän rajoitti. Osittain johtui biisiin liittyvistä korkeista odotuksista, biisivalinnasta ylipäätään ja sen leikkaamisesta tyngäksi ja ylipäätään esityksen rakentumisesta. BR on niin iso kappale että tulkinta vaan jäi ihan piirun verran laimeaksi, mitä paikkasi kumminkin esiintyjien kontakti. Olen vahvasti sitä mieltä, että toinen Queenin kappale olisi ollut parempi. Liekö he olleet edes yhteisesiintymistä harjoitelleet paljoa ja epäilen, että Nicole ja Matt oli treenanneet enemmän duettoaan.
Onhan finalisteilla älyttömän vähän aikaa valmistautua suureen määrään esityksiä muutenkin. Siihen nähden kelpo suoritus, ja selkeästi parempi kuin poikabändillä joka putosi. Heidän duetto oli sekava ja kehno.
Mulla on sellainen fiilis, että Matt voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adam ja Saara eivät saaneet toisistaan silmiä irti, minäkin tunsin seksuaalista ja romanttista kemiaa heidän välillään. Paljon enemmän mitä muka mattin ja Saaran välillä on :D
Joo, varmasti on seksuaalista ja romanttista kemiaa, kun toinen on homo ja toinen lesbo.
Minusta siinä oli enemmän sellaista "Saara Hei, sä olet hyvä, vedä vain" vähän isämäisyyttä Adamin puolelta. Saarahan on bi?
Hei, käykö muillekin niin, että mitä pidemmäksi ketju tulee, niin sitä enempi kommentteja jää päivittymättä? Mulle käy niin, että etusivulla saattaa olla että viimeinen kommentti tullut esim klo. 16.57, mutta päivittää mulle viimeisimmän kommentin näkyviin tyyliin klo. 16.30... pitäskö tälle illalle tehdä ihan uus ketju, jos muilla samoja ongelmia? Ei ole kiva, kun ketjussa on vaikka 1498 kommenttia ja itse näet vain 1470.
Mun mielestä Saara on parempi kuin Matt, ja ei, ei johdu nyt siitä että Saara on suomalainen. Saara on oikeasti parempi ja monipuolisempi, paljon monipuolisempi kuin Matt. Finaalikaksikko on ehdottomasti oikea, Matt on nimittäin ehdottomasti kilpailun toiseksi parhain. Voiton ansaitsisi kuitenkin oikeasti Saara, tätä mieltä mä vain olen ja lupaan ettei suomalaisuus edes tuo nyt plussaa Saaralle! :D
vierailija124 kirjoitti:
Mattin duetto oli eilen ehkä hiukan parempi, vaikkakin se johtui Nicolesta jolla on karismaa joka peittosi Mattin maneerit
Ei ollut Saaran paras päivä esityksissä. Eka laulu ei ollut hänen paras, vaikkei huonokaan, ja duetto jätti vähän vaisuksi vaikka se olikin ihan riittävän hyvä veto. Se ei silti tarkoita etteikö hän olisi ollut hyvä, odotin vaan vähän parempaa. Ehkä isompaa heittäytymistä lauluun tulkinnallisesti ja se pianokin vähän rajoitti. Osittain johtui biisiin liittyvistä korkeista odotuksista, biisivalinnasta ylipäätään ja sen leikkaamisesta tyngäksi ja ylipäätään esityksen rakentumisesta. BR on niin iso kappale että tulkinta vaan jäi ihan piirun verran laimeaksi, mitä paikkasi kumminkin esiintyjien kontakti. Olen vahvasti sitä mieltä, että toinen Queenin kappale olisi ollut parempi. Liekö he olleet edes yhteisesiintymistä harjoitelleet paljoa ja epäilen, että Nicole ja Matt oli treenanneet enemmän duettoaan.
Onhan finalisteilla älyttömän vähän aikaa valmistautua suureen määrään esityksiä muutenkin. Siihen nähden kelpo suoritus, ja selkeästi parempi kuin poikabändillä joka putosi. Heidän duetto oli sekava ja kehno.
Mikä Mattin duetto? Mä näin vain Nicolen-shown, jossa Matt oli taustalaulajan roolissa.
Nicole on kyllä lahjakas ja taitava laulaja ja hyvin kyllä veti. Duettona ei kuitenkaan osaa tuota pitää ja Mattin taidoista tuo ei kertonut mitään.
Nicolella on ollut aiemminkin sama ongelmaa laulaessaan näissä duetoissa kilpailijoiden kanssa. Varastaa aina koko shown kilpailijalta. Saaran ja Adamin duetto olikin ainoa kunnon duetto eilen. Adam osasi antaa tilaa myös Saaralle, vaikka erittäin taitavana ja vahvana artistina olisi varmasti voinut jyrätä Saaran samalla tavoin kuin Nicole jyräsi Mattin.
Mä huomasin saman eilen kun ylläoleva. Toki nää 1494/1500 ei kerro mitään koska se vaan näyttää et montako viestiä keskustelusta on poistettu. Mut päivittyminen oli tosi hidasta! Mietin jo lähetyksen aikana et miksei kukaan kommentoi mitään vaikka päivitin monta kertaa, ja yhtäkkiä oli tulluki pari sivua :D
Onko Nicole oikeasti sanonut, että katuu villin kortin käyttöä Saaraan? Ja sanoi eilen ''äänestäkää omaa poikaanne'' tms?! Suorastaan rasistista ja erittäin epäammattimaista Nicolelta. Hän pitää Saaraa liian pahana vastuksena Mattille, kuitenkin on laulukilpailun tuomari ja hänen pitäisi ajatella nimenomaan sitä kuka osaa laulaa parhaiten eikä vain Mattin voittoa. Muutenkin tommonen toisen kilpailijan piilohaukkuminen on törkeää tuomarilta, ei ne muutkaan tuomarit toisia kilpailijoita haukkunu! Louiskin kehui Saaraa parhaimmaksi, vaikka hänen ovat pojat 5am olivat vielä silloin mukana kisassa. Muuttui kyllä fiilis Nicolesta todella paljo, on epäammattimainen tuomari. Hän saa toivoa voittoa Mattille, muttei toisten kilpailijoiden kustannuksella.
Sinä se siinä keuhkoat. Suosittelen että pidät internetistä pienoisen tauon.