Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL

04.12.2016 |

JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!

Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?

Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?

Kommentit (2391)

Vierailija
1481/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jellyjortikka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jellyjortikka kirjoitti:

Satunnainen käyttäjä kirjoitti:

Jellyjortikka kirjoitti:

Satunnainen käyttäjä kirjoitti:

Saaran esitys Adamin kanssa oli HEITTÄMÄLLÄ illan paras!!! Mahtavaa Saara! Hieno biisi, ja wow mikä laulaja Adam Lambert! Olen uusi fani tällä sekunnilla!

No nyt kyllä on katseltu ja kuunneltu melko värikkäiden lasien läpi. Itseasiassa näistä ei ollut kovin onnistuneita yksikään ja erityisesti Saara ja Matt jäivät pahasti duoettoparinsa jalkoihin ja poikabändi nyt oli muuten vaan paska.

Molemmilla, sekä Mattilla, että Saaralla aivan liian moniulotteiset ja pitkät kappaleet typistettäväksi rapiat pariin minuuttiin ja toisaalta sovitukset suosivat aivan liikaa vierailevia duettopareja, jättäen itse kilpailijat pahasti varjoon.

Minusta tästä duettokierrokselta ei yksikään kilpailija saanut lisäpojoja. Kuitenkin ensimmäisten kappaleiden selkeästi paras oli Saara ja huonoin poikabändi, joten kyllähän tässä kohtaa kaiken järjen ja kohtuuden mukaan pitäisi poikabändin tippua huomiselta pois.

Sanoin, että esitys oli illan paras. Jos sinusta ei ollut, niin mikäs oli sitten?

Saaran eka veto ehdottomasti. Mutta siis yksikään tämän illan vedoista ei ollut mikään nappisuoritus, joten Saaran eka veto nousi paskan seasta vähän turhankin hyvin esiin. Ei se toki mikään loistelias veto ollut sekään, mutta koska muut eivät olleet lähelläkään sitä, niin tottahan se erottui selkeästi edukseen.  

Bohemian Rhapsodysta jäi sekava ja hätäisesti kyhätty vaikutelma, joka on tietysti ihan luonnollista, kun monta erilaista osaa sisältävä kuusi minuuttinen klassikko väkisin typistetään reiluun pariin minuuttiin. Lisäksi vielä Saulin eksä varasti kyllä shown melko totaalisesti, mutta ei sekään Saaran vika ollut, vaan sovittajan.

No itse taisit lukea minun kommenttini surkealla sisälukutaidolla, koska siinä ei ole (väitetty tai hehkutettu) mitään minkä yritit jälkikäteen kumota. Opettele lukemaan ennen kuin heittelet että "nyt SINÄ et ol ymmärtänyt mitään". Sanoin että Saaran esitys Adamin kanssa oli illan upein ja kehuin Adamia. En ymmärrä mihin tähtäät jankkaamalla sitä jäikö Saara Adamin varjoon vai ei, koska kisassa Adamia ei arvioitu, vain Saaraa. Jos Adam on parempi niin sitten on. So?

Mitä ihmettä sinä nyt keuhkoat???

Jos täällä jollain on luetun ymmärtäminen hakusessa, niin kyllähän se on siellä päässä. Missä kohtaa minä väitin ymmärtämisestäsi yhtään mitään???

Kommentoin juurikin ja vain ainoastaan sinun hehkutustasi Saaran ja Adamin duettovedosta (värilliset lasit). Kaikki muu oli omia mielipiteitäni illan vedoista, enkä missään kohtaa väittänytkään mitään muuta. 

Kyllä nyt pitäisi sen verran osata lukea, että missä kohtaa kommentoidaan lainattua tekstiä ja missä kohtaa siirrytään antamaan omia mielipiteitä yleisellä tasolla. Kummassakaan tässä lainausten ketjussa kirjoittamassani viestissä ei kommentoisa sinun viestiäsi kuin ensimmäisessä lauseessa. Kaikki muu oli omia mielipiteitäni illan vedoista.

Sinä se siinä keuhkoat. Suosittelen että pidät internetistä pienoisen tauon.

Vierailija
1482/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja hyvä Saara! Myönnän että en lämmennyt hänelle silloin alussa, mutta viime viikkojen aikana olen alkanut pitämään häntä symppiksenä. Ehkä hän vaan oli liian jotain meille suomalaisille silloin Voicen ja UMK:n aikaan, mahtavaa että hän on päässyt brittien areenalle näyttämään kykynsä!

Voicea en katsonut, mutta se UMK-biisi (Saaran oma sävellys) oli aika keskinkertainen, ja lavaylöspano ihan kamala viisukliseisine pukutemppuineen ja uikkaritanssijoineen:

Ylen tuottama video oli vielä pahempi: https://www.youtube.com/watch?v=4OKrIRVUEGQ

Saaran aiempi viisuyritysbiisi oli keskinkertainen sekin, mutta järkevämmin toteutettu lavalle, ja sitä kyllä silloin äänestin. Suomessa vain ei oikein tunnu löytyvän osaamista kunnon isojen estradien viihdemusiikkiesityksen tekemiseen. Ehkä vähän tasoeroa noilla linkkaamillani esityksillä siihen mistä nyt on saatu nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymi_ kirjoitti:

Ääni Mattille lähtee täältä 👍 hyviä molemmat, mutta tää kundi on paljon symppiksempi.

Asutko Britanniassa, vai onko Matt mielestäsi appin lataamisen arvoinen?

1484/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä Saarassa herättää joissain ärtymystä, on myös hänen vahvuutensa ja syy siihen että hän voi menestyä. Eli se että hän ei pyytele anteeksi vaan on ylpeän ja iloisen itsevarma ja aidosti nauttii esiintymisestä. Sellaista spirittiä tarvitaan tuollaisille lavoille. Ei sinne voi mennä epävarmana kyseenalaistamaan itseään tai jos esiintyminen ahdistaa. Super-Saara! :)

Vierailija
1485/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, mä olisin toivonut, että Saara olisi vetänyt eilen Tori Amosin version smells like teen spiritistä pianon kanssa. Olisi tullut varma voitto!

Mulle tuli kans vähän Tori Amos Saarasta eilen mieleen. Mutta mieluiten olisin toivonut Kate Bushia!! Olen toivonut melkein alusta saakka...

Vierailija
1486/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anonyymi_ kirjoitti:

Ääni Mattille lähtee täältä 👍 hyviä molemmat, mutta tää kundi on paljon symppiksempi.

Se näyttää kyllä symppikseltä oravan ja nallekarhun söpöltä sekoitukselta. En tiedä onko hyvä vai huono juttu :D mutta häiritsee sen ulkonäössä joku.

Vierailija
1487/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anonyymi_ kirjoitti:

Se näyttää kyllä symppikseltä oravan ja nallekarhun söpöltä sekoitukselta. En tiedä onko hyvä vai huono juttu :D mutta häiritsee sen ulkonäössä joku.

Viikset...?

Vierailija
1488/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adam ja Saara eivät saaneet toisistaan silmiä irti, minäkin tunsin seksuaalista ja romanttista kemiaa heidän välillään. Paljon enemmän mitä muka mattin ja Saaran välillä on :D

Joo, varmasti on seksuaalista ja romanttista kemiaa, kun toinen on homo ja toinen lesbo.

1489/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, mä olisin toivonut, että Saara olisi vetänyt eilen Tori Amosin version smells like teen spiritistä pianon kanssa. Olisi tullut varma voitto!

Mulle tuli kans vähän Tori Amos Saarasta eilen mieleen. Mutta mieluiten olisin toivonut Kate Bushia!! Olen toivonut melkein alusta saakka...

Olisi ollut kyllä hienoa kuulla vaikka Kate Bushin The Man With The Child In His Eyes, Saara vetäisi sen varmasti hienosti. Tai vaikka joku dramaattisempi, esim. Cloudbusting tai Hounds of Love. Samoin Tori Amosin Cornflake Girl sopisi takuulla. Mutta Kate Bush olisi tietysti ollut Englannissa hyvä valinta.

Vierailija
1490/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran exä Teemu lupasi jossain lehtijutussa, että finaalissa tapahtuu kovin juttu mitä lavalla voi tehdä, tjsp. Oliko se jo eilen vai tapahtuuko tänään?

1491/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaran exä Teemu lupasi jossain lehtijutussa, että finaalissa tapahtuu kovin juttu mitä lavalla voi tehdä, tjsp. Oliko se jo eilen vai tapahtuuko tänään?

Minä veikkaan että se oli se biisi eli Bohemian Rhapsody.

Vierailija
1492/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa odottelin eilen.

1493/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattin duetto oli eilen ehkä hiukan parempi, vaikkakin se johtui Nicolesta jolla on karismaa joka peittosi Mattin maneerit

Ei ollut Saaran paras päivä esityksissä. Eka laulu ei ollut hänen paras, vaikkei huonokaan, ja duetto jätti vähän vaisuksi vaikka se olikin ihan riittävän hyvä veto. Se ei silti tarkoita etteikö hän olisi ollut hyvä, odotin vaan vähän parempaa. Ehkä isompaa heittäytymistä lauluun tulkinnallisesti ja se pianokin vähän rajoitti. Osittain johtui biisiin liittyvistä korkeista odotuksista, biisivalinnasta ylipäätään ja sen leikkaamisesta tyngäksi ja ylipäätään esityksen rakentumisesta. BR on niin iso kappale että tulkinta vaan jäi ihan piirun verran laimeaksi, mitä paikkasi kumminkin esiintyjien kontakti. Olen vahvasti sitä mieltä, että toinen Queenin kappale olisi ollut parempi. Liekö he olleet edes yhteisesiintymistä harjoitelleet paljoa ja epäilen, että Nicole ja Matt oli treenanneet enemmän duettoaan.

Onhan finalisteilla älyttömän vähän aikaa valmistautua suureen määrään esityksiä muutenkin. Siihen nähden kelpo suoritus, ja selkeästi parempi kuin poikabändillä joka putosi. Heidän duetto oli sekava ja kehno.

1494/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen fiilis, että Matt voittaa.

Vierailija
1495/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adam ja Saara eivät saaneet toisistaan silmiä irti, minäkin tunsin seksuaalista ja romanttista kemiaa heidän välillään. Paljon enemmän mitä muka mattin ja Saaran välillä on :D

Joo, varmasti on seksuaalista ja romanttista kemiaa, kun toinen on homo ja toinen lesbo.

Minusta siinä oli enemmän sellaista "Saara Hei, sä olet hyvä, vedä vain" vähän isämäisyyttä Adamin puolelta. Saarahan on bi?

Vierailija
1496/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, käykö muillekin niin, että mitä pidemmäksi ketju tulee, niin sitä enempi kommentteja jää päivittymättä? Mulle käy niin, että etusivulla saattaa olla että viimeinen kommentti tullut esim klo. 16.57, mutta päivittää mulle viimeisimmän kommentin näkyviin tyyliin klo. 16.30... pitäskö tälle illalle tehdä ihan uus ketju, jos muilla samoja ongelmia?  Ei ole kiva, kun ketjussa on vaikka 1498 kommenttia ja itse näet vain 1470.

Vierailija
1497/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Saara on parempi kuin Matt, ja ei, ei johdu nyt siitä että Saara on suomalainen. Saara on oikeasti parempi ja monipuolisempi, paljon monipuolisempi kuin Matt. Finaalikaksikko on ehdottomasti oikea, Matt on nimittäin ehdottomasti kilpailun toiseksi parhain. Voiton ansaitsisi kuitenkin oikeasti Saara, tätä mieltä mä vain olen ja lupaan ettei suomalaisuus edes tuo nyt plussaa Saaralle! :D

Vierailija
1498/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija124 kirjoitti:

Mattin duetto oli eilen ehkä hiukan parempi, vaikkakin se johtui Nicolesta jolla on karismaa joka peittosi Mattin maneerit

Ei ollut Saaran paras päivä esityksissä. Eka laulu ei ollut hänen paras, vaikkei huonokaan, ja duetto jätti vähän vaisuksi vaikka se olikin ihan riittävän hyvä veto. Se ei silti tarkoita etteikö hän olisi ollut hyvä, odotin vaan vähän parempaa. Ehkä isompaa heittäytymistä lauluun tulkinnallisesti ja se pianokin vähän rajoitti. Osittain johtui biisiin liittyvistä korkeista odotuksista, biisivalinnasta ylipäätään ja sen leikkaamisesta tyngäksi ja ylipäätään esityksen rakentumisesta. BR on niin iso kappale että tulkinta vaan jäi ihan piirun verran laimeaksi, mitä paikkasi kumminkin esiintyjien kontakti. Olen vahvasti sitä mieltä, että toinen Queenin kappale olisi ollut parempi. Liekö he olleet edes yhteisesiintymistä harjoitelleet paljoa ja epäilen, että Nicole ja Matt oli treenanneet enemmän duettoaan.

Onhan finalisteilla älyttömän vähän aikaa valmistautua suureen määrään esityksiä muutenkin. Siihen nähden kelpo suoritus, ja selkeästi parempi kuin poikabändillä joka putosi. Heidän duetto oli sekava ja kehno.

Mikä Mattin duetto? Mä näin vain Nicolen-shown, jossa Matt oli taustalaulajan roolissa. 

Nicole on kyllä lahjakas ja taitava laulaja ja hyvin kyllä veti. Duettona ei kuitenkaan osaa tuota pitää ja Mattin taidoista tuo ei kertonut mitään.

Nicolella on ollut aiemminkin sama ongelmaa laulaessaan näissä duetoissa kilpailijoiden kanssa. Varastaa aina koko shown kilpailijalta. Saaran ja Adamin duetto olikin ainoa kunnon duetto eilen. Adam osasi antaa tilaa myös Saaralle, vaikka erittäin taitavana ja vahvana artistina olisi varmasti voinut jyrätä Saaran samalla tavoin kuin Nicole jyräsi Mattin.

Vierailija
1499/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin saman eilen kun ylläoleva. Toki nää 1494/1500 ei kerro mitään koska se vaan näyttää et montako viestiä keskustelusta on poistettu. Mut päivittyminen oli tosi hidasta! Mietin jo lähetyksen aikana et miksei kukaan kommentoi mitään vaikka päivitin monta kertaa, ja yhtäkkiä oli tulluki pari sivua :D

Vierailija
1500/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nicole oikeasti sanonut, että katuu villin kortin käyttöä Saaraan? Ja sanoi eilen ''äänestäkää omaa poikaanne'' tms?! Suorastaan rasistista ja erittäin epäammattimaista Nicolelta. Hän pitää Saaraa liian pahana vastuksena Mattille, kuitenkin on laulukilpailun tuomari ja hänen pitäisi ajatella nimenomaan sitä kuka osaa laulaa parhaiten eikä vain Mattin voittoa. Muutenkin tommonen toisen kilpailijan piilohaukkuminen on törkeää tuomarilta, ei ne muutkaan tuomarit toisia kilpailijoita haukkunu! Louiskin kehui Saaraa parhaimmaksi, vaikka hänen ovat pojat 5am olivat vielä silloin mukana kisassa. Muuttui kyllä fiilis Nicolesta todella paljo, on epäammattimainen tuomari. Hän saa toivoa voittoa Mattille, muttei toisten kilpailijoiden kustannuksella.

Ketju on lukittu.