X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Meni ohi, kuka tämä 5AM:n duettopari on?
Eka kerta kun katson tätä lähetystä, aiemmin olen vain katsonut Saaran esitykset YouTubesta. Ihmetyttää tämä 5am, tulee erittäin elävästi mieleen jokainen 90-luvulle unohdettu poikabändi. Kuunteleeko teinitytöt enää poikabändejä?! Kaikkea sitä...
Oh, pojat pantiin oikeasti laulamaan.. mikä yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä enää katsoa noiden joulupukkien ja lippujen takia! Ihan samaa mieltä teidän kanssa. Tuo on brittien X-factor, eikä tuossa kannateta mitään maata. En tajua tuota.
Tekisivät itsensä naurunalaisiksi haukkumalla Saaran esiintymistä, joten Saaraa pelataan tällä tavalla ulos finaalista. Simonhan tosin antoi lausunnon, että hänen mielestään ulkomaalainen voi voittaa X Factorin, mutta Nicole Bitchinger yrittää kalastella ääniä Mattin brittiläisyydellä.
Nicole on pelastanut Saaran monesti ja pitänyt puolia
Ihan kiva mutta selkeästi huonompi kuin edellinen kappale. Jäivät vähän taustalaulajiksi.
Joo, Euroviisut tuli mulla kans ekana mieleen.
Tylsä esitys oli.
Liikaa tätä överiä meininkiä :(.
Järkyttävän iso rahakoneisto muuten tossa koko formaatin taustalla: hyväntekeväisyysjärjestöjen puffausta (sairas lapsi yleisössä), staroja fiittaamassa ja esiintymässä, kaikki niin ennalta käsikirjoitettua ja tarkkaan harkittua..
Saaralla taisi käydä paras flaksi tuon duettokumppanin kanssa. Tosin en tiedä, kuka on Mattin pari... Oisko se oikeasti Nicole..?
Olipas huono tämä 5amin esitys.
Ei nämä varmaan halunneet edes Clean banditia vaan oli hätävara kun Spaissariduetto ei onnistunut
Aika huono laulaja tuo blondi.
5amille räävitty kaikki rippeet: pari viikkoa sitten kisassa esiintynyt bändi ja viime vuoden voittaja buustaamaan omaa levyään.
Jätti kyllä kylmäksi. Erityismaininta siitä, että alussa myös ne kaksi, jotka eivät yleensä laula saivat soolot. Ja sehän kuulosti ihan hirveältä.
Pojat jäi vähän statistin osaan tässä esityksessä.
Jaa tuomarit eivät sanoneetkaan mitään tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä biisi ja esitys mutta sovitus oli outo... hieman hitaanlainen. Toivottavasti riittää voittoon!
Mun mielestä taas sovitus oli yllättävän hyvä niinkin mitäänsanomattomasta tusinabiisistä. Minä olen suhtautunut Saaran vetoihin hyvinkin kriittisesti, toki myös muutamia kehunut, mutta tämä oli mielestäni biisin tasoon nähden yksi Saaran parhaita vetoja tässä kisassa.
Vaikka sanonta väittääkin, että paskasta ei saa konvehtia, niin kyllä tämä nyt ainakin Fazerin Verrattoman tasolle ylsi helposti.
Tais olla 5am:n tarina sit siinä. Toi Clean Bandit lienee suurelle yleisölle niin tuntematon, ettei oikeen lähtenyt. Mistä ne ees on tunnettuja?
Käyttäjä3459 kirjoitti:
Aika huono laulaja tuo blondi.
Taitaa olla viime vuoden voittaja
Se 5amin laulaja jolla on se ihme hiushökötys on kehnoin laulaja heistä ja se voltinheittäjä paras
Olen typerä - kuka tuo nainen on? :D