X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL
JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!
Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?
Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?
Kommentit (2391)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on niin kesäsen näköistä :D Varmaan Saaran homecoming-insertti hieman eri näköinen!
Yhtä paljon lunta kuin Helsingissä oli maanantaina.
Mitä Saara laulaa ensimmäisenä biisinä?
Mattin ääni hukkuu vähän tuonne taustan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Julistetaanko finaalikaksikko tänään vai huomenna?
Tänään.
Tää Mattin esitys on juuri niin tylsä kuin ajattelinkin. Samaa tusina kamaa mitä on aiemminkin esittänyt.
Ihan outo biisi tää Mattin laulama?
matilla on kaks aika komeeta velipoikaa, osaakohan ne laulaa
Onko täällä ketään, joka toivoisi että Honey G olisi mukana finaalissa nyt? Astukoon esiin jos täällä sellainen vielä lymyilee!
Mä oon jotenkin niin kyllästynyt tohon Mattin ujellukseen. Muistais olevansa mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin enemmän American Idolin aikaisesta tyly-Simonista. Silloin sen kehut merkkaskin jotain, nyt se suoltaa perusteetonta liibalaabakehua jokaiselle :/
Saaralle ei tule kehuja, koska levy-yhtiön edustaja on paljastanut, että Mattin tai ryhmän toivotaan voittavan, heitä kuulemma helpompi markkinoida pitkällä aikavälillä kuin Saaraa.
Voi olla, mutta siltikin tympäisee kuunnella Simonin kehuvan näitä epävireisesti jollottavia tyyppejä joita tämä x-factor on ollut pullollaan. Aikoinaan se olisi antanut oikeaa kritiikkiä aiheesta.
Jos Saara vetää taas tyylinsä mukaisesti jonkun uskomattoman hienon kipaleen, niin Matt on seuraava putoaja!
Vikana oleminen takaa sen että muistetaan, saa ns.räjäyttää pankin. Mattilla tyylikäs esitys, tulee vähän Saaran viimeviikon Chandelier mieleen. Jännittäääää.
ja homokiekumiseksi meni taas
Mattinkin olis kannattannu pistää jalalla koreasti ja kunnon show pystyyn. Toi paitakin on kun auki repästy pakkopaita. Ei hyvä! Tylsä!
En pidä kenestäkään finalistista. Parhaiten näistä kuitenkin laulaa Saara.