Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa tutustumista on sopivaa kommentoida että naisella on kaunis ja kireä peppu?

Vierailija
04.12.2016 |

Jos mies kommentoi ekoilla treffeillä kun kävelet miehen edellä "sulla on tosi kivannäköinen peppu" ja vähän vaikka taputtaa sitä, loukkaannutko? Onko sen jälkeen OK vasta kun harrastettu seksiä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan seksikerran jälkeen tai sen aikana

Vierailija
2/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vielä kommentoida, kuinka haluaisit kielelläsi lipoa ruskeaa reikää ja lopuksi työntyä syvälle sisään peenikselläsi. Varmana nainen tykkää ja harrastatte kiihkeää anaaliseksiä heti treffien jälkeen.

Onko muita näkemyksiä? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällästä tarvii kysyä niin sulla ei paljoa yläpäässä järki pakota.

Vierailija
4/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kysymys. Kerran kommentoin muutaman päivän tuttavuuden jälkeen, mikä oli liian aikaista. Nainen koki olevansa vain fyyisinen objekti vailla sielullista syvyyttä. Jos taas sattuu olemaan niin että nainen ei itse pidäkään peppuaan upeana, hän saattaa kokea kommentoinnin mielistelynä. Joskus taas on käynyt niinkin päin, että nainen on itse ensimmäisenä iltana todennut omaavansa hyvän pepun. Täytyy siis tunnustella hyvin hienovaraisesti millainen nainen on kyseessä.

Vierailija
5/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska se oikea aika on - ei ainakaan ekoilla treffeillä, varsinkaan kopeloinnin saattelemana, ellet halua että siinä on kahdet treffit samalla kertaa.

Ja muutenkin varoisin ihan hirveästi analysoimasta mitään kireyksiä. Riittää jos sanoo, että se on kaunis. Sen suurempi avautuminen olisi kiusallista.

Vierailija
6/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällästä tarvii kysyä niin sulla ei paljoa yläpäässä järki pakota.

ja oikea vastaus oli?

Vierailija
7/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneks minun poikaystäväni ei ole kommentoinut peppuani mitenkään, ainakaan toistaiseksi. Siitä tulisi kyllä kiusallista.

Vierailija
8/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin ensimmäisiksi sanoiksi

Vierailija
9/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat toimii ja nainen on kovin kiinnostunut kommentti on imarteleva ja kiva kuulla. Jos mies ei kovin mieleen niin todella tökeröä mennä mitään sellaista sanomaan ikinä.

Vierailija
10/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinpä kirjoitti:

Huh, onneks minun poikaystäväni ei ole kommentoinut peppuani mitenkään, ainakaan toistaiseksi. Siitä tulisi kyllä kiusallista.

Jo poikaystävä eikä mitään kommentoinut? Onko ulkonäköäsi muuten kehunut?

Vierailija
11/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta sen jälkeen kun on ollut seksiä. Tosin ennusko että ap ottaa neuvosta vaarin koska vallankäytön välinehän tuollainen ulkonäöstä huomauttelu on pohjimmiltaan Ennenkuin suhde on intiimiksi vielä päässyt.

Vierailija
12/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha kysymys. Kerran kommentoin muutaman päivän tuttavuuden jälkeen, mikä oli liian aikaista. Nainen koki olevansa vain fyyisinen objekti vailla sielullista syvyyttä. Jos taas sattuu olemaan niin että nainen ei itse pidäkään peppuaan upeana, hän saattaa kokea kommentoinnin mielistelynä. Joskus taas on käynyt niinkin päin, että nainen on itse ensimmäisenä iltana todennut omaavansa hyvän pepun. Täytyy siis tunnustella hyvin hienovaraisesti millainen nainen on kyseessä.

Tämä. Minulle on kaupungilla täysin tuntemattomat miehet ohimennen sanoneet, että minulla on hyvä perse. En ole siitä suuttunut, se on aika huvittavaa (positiivisella tavalla) mutta joku toinen nainen voisi loukkaantuakin.

Vierailija
13/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kireys voidaan todeta ensimmäisen anaaliyhdynnän aikana.

Uskoakseni ap tarkoitti ulkoisia persposkia, eikä sulkijalihasta.

Vierailija
14/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahterin kehuminen on sellainen turn-off että tapailu loppuisi välittömästi.

Vierailija
15/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kommentoi ekoilla treffeillä kun kävelet miehen edellä "sulla on tosi kivannäköinen peppu" ja vähän vaikka taputtaa sitä, loukkaannutko? Onko sen jälkeen OK vasta kun harrastettu seksiä?

En pistäisi pahakseni:)

Vierailija
16/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun haluaa litsarin. Varmuudella ainakin peffan taputtelusta. 

Vierailija
17/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta sen jälkeen kun on ollut seksiä. Tosin ennusko että ap ottaa neuvosta vaarin koska vallankäytön välinehän tuollainen ulkonäöstä huomauttelu on pohjimmiltaan Ennenkuin suhde on intiimiksi vielä päässyt.

Mikä v****n vallankäytön väline? Tykkään jos naisella on kaunis vartaloa ja silloin sitä kehun mutta en halua olla tökerö. Voi V****U näitä feministejä. AP

18/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voidaan sanoa , mutta kaikki eivät  voi sanoa ihan kaikkea kaikille !

Vierailija
19/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun haluaa litsarin. Varmuudella ainakin peffan taputtelusta. 

Lukemattomia peppuja olen puristellut ekalla kertaa kun nähdään ja ikinä en ole saanut litsaria. Pesää olen saanut. Mutta tietysti pitää nähdä että siinä on seksuaalista jännitettä ilmassa kun sen tekee.

Vierailija
20/24 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi yhden miehen tapaaminen siihen yhteen kertaan. Tuijotteli takamustani liian näkyvästi. Jotain käytöstä, please.