Miksei Chandlerien alkuperäinen laulaja Sia halua näyttää kasvojaan?
Ne kuvat mitä löytänyt niin kaunis nainenhan se.
Kommentit (62)
Minä en pidä Siaa kauniina, vaikka hänellä onkin kauniin väriset silmät ja sievä hymy, mutta luulen että juuri siinä on sen ydin; on aivan ok olla tavallisen näköinen, eikä häntä tule arvostaa ulkoisten ominaisuuksien vuoksi vaan siksi että on erinomainen lauluntekijä ja laulaja. Eikä myöskään väkisin ylistää kauneuttaan siksi, että hän sen piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Saara on paremman näköinen.
Just sun kaltaisien ihmisten takia Sia ei yleensä näytä kasvojaan. Haluaa säilyä mahdollisimman kasvottomana koska ei tahdo olla arvostelun kohde. Ihailtavaa mutta vaikeaa nykymaailmassa...
Ainakin jossain Ellen shown haastattelussa oli vissiin sanonut, että haluaa shoppailla ja pissiä autotien laidassa ilman että fanit on kuvaamassa ;D
Kun on todella hyvä ja lahjakas, on valtaa ja mahdollisuus tehdä mitä vain. Jopa sitä, mitä itse haluaa. Joku aloitteleva muusikko ei pysty samaan vaan on levy-yhtiön ohjailema orja.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin tyypillistä av:ta, että tästä tuli joku Sia vastaan Saara Aalto rääyntä.
Alkuperäinen kappale on uskomattoman hieno Sian tulkintana, ja sille joka epäili, että se olisi tästä lähtien Saara Aallon nimissä: no, sitä nyt on katsottu Youtubessakin melkein puolitoista MILJARDIA kertaa, että tuskinpa ihan näin käy.
Myös Saara Aallon tulkinta kappaleesta X factorissa on ihan mieletön, ja aivan ansaitusti pääsi finaaliin. Uskon että myös Sia tykkäisi Saaran tulkinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa menestyä äänellään ei naamallaan niinkuin kaikki muut ariane grande lol paskat
Suomessakin oli aikoinaan ainakin yksi yhden hitin pelkällä ulkonäöllään laulanut nainen, jota monet luulevat edelleenkin sen hitin oikeaksi laulajaksi, vaikka esiintyikin aina playbackinä. En tiedä, miksi oikea laulaja, jolla oli siis upea ääni, ei saanut itse esittää avoimesti biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluaa menestyä äänellään ei naamallaan niinkuin kaikki muut ariane grande lol paskat
Suomessakin oli aikoinaan ainakin yksi yhden hitin pelkällä ulkonäöllään laulanut nainen, jota monet luulevat edelleenkin sen hitin oikeaksi laulajaksi, vaikka esiintyikin aina playbackinä. En tiedä, miksi oikea laulaja, jolla oli siis upea ääni, ei saanut itse esittää avoimesti biisiä.
Ai Miisa, joka kuoli vähän aikaa sitten? Se oli kyllä outo veto suomalaisittainkin, kaunis ja sanavalmis nainen laitetaan esittämään laulamista.
Sia on enemmän artisti kuin moni muu. Sanoittaa itse valtavia hittejä niin itselleen kuin muillekin. On kirjoittanut omiensa lisäksi mm. Christina Aguileran You lost me, Rihannan Diamonds jne. Harva kykenee loistamaan sekä sanoittajana sekä laulajana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia että se on ihan Sian näköinen.
Itse asiassa tuollainen lapsellinen kasvojen piilottelu vain lietsoo yleisön halua nähdä laulajan naama. Eli sinällään ihan hyvä markkinointikikka, mutta olisi edes rehellinen: peittelen naamaani, että olisin kiinnostavampi. No big deal.
Vierailija kirjoitti:
Sia on enemmän artisti kuin moni muu. Sanoittaa itse valtavia hittejä niin itselleen kuin muillekin. On kirjoittanut omiensa lisäksi mm. Christina Aguileran You lost me, Rihannan Diamonds jne. Harva kykenee loistamaan sekä sanoittajana sekä laulajana.
Sia ei pelkästään sanoita, vaan säveltää kappaleensa, omat ja muiden. Diamonds-biisissä on kuultavissa Sian tyyli niin selvästi että tälläkin palstalla on joskus väitetty Sian olevan nolo Rihannaa matkiva artisti.
Menestyksen huonoin puolihan on oman yksityisyyden menetys. Tästä kertovat kaikki tunnetut näyttelijät ja muusikot. Valtava kuuluisuus johtaa myös usein yksinäisyyteen, koska tavallista sosiaalista elämää on hankala ylläpitää kun on kaikkien tuntema ja tunnistama. Jotenkin Sia on onnistunut saavuttamaan menestyksen ja suosion myymättä itseään ja kasvojaan täysin ja se on todella suuri saavutus.
Noin 3 minuutin kohdalla selittää, miksi kasvojen peittäminen tullut mukaan kuvioon.
Musta Sian biiseille sopisi voimakas ja energinen esiintyjä, mutta itse hän on kaukana siitä. Seistä möllöttää joku iso peruukki silmillä, kiinnostaakohan häntä ollenkaan esiintyminen? Veikkaan, että jos ei olisi pakko, niin häntä ei lavoilla nähtäisi. Katsekontakti yleisöön olisi aika hyvä juttu tuommoisissa biiseissä.
Mun mielestä se kertoi jossain lehtijutussa että se alkoi ujoudesta ja pelosta, ettei olisi pystynyt laulamaan yleisölle jos olisi katsonut yleisöön päin . onko tät joku muu lukenut?
Siaä haluaa kulkea kadulla ilman että häntä tunnistetaan. On sanonut haastattelussa että
se oli hieno hetki hänelle kun kukaan ei ensimmäistä kertaa tunnistanut häntä kaupassa. Täysin ymmärrettävää mielestäni.
Sia on musliminainen, eli asuste on uskonnon mukainen.
Hohoijaa mitä kommentteja, varmaan Saara-faneja.
"Sopii kuin Sialle otsatukka"
:D
Muahah - JESH!
Onhan se ties kuinka monta vuotta tehnyt omalla naamallaan musiikkia, löytyy heti googlaamalla naama. Mutta on perustellut naaman piilottamista sillä, että haluaa säilyttää jonkin verran yksityisyyttä että voi rauhassa rautakaupassa kaivaa nenää.
Saara on ihan hyvä laulaja, mutta Sia on lauluntekijä. Hän luo jotain hienoa, sen lisäksi että esittää sen uskomattoman hienosti.
Itse kaipaisin sellaista kilpailua missä osallistujat joutuisivat säveltämään ja sanoittamaan myös biisinsä. Onhan noita toisten laulujen laulajia joka tuutit tulvillaan, mutta hyviä musiikin tekijöitä on paljon vähemmän.
Sian videot on myös todella hienoja. Ei siinä todellakaan kaivata itse artistin naamaa, näytti miltä näytti.