Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huolestuttaa kun selkä on niin huonona

Vierailija
04.12.2016 |

Ja töissä on selälle rasittavaa hommaa.
Oon varma että vaiva on välilevyistä johtuva.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alaselkä ollut jo vuosia kipeä. Kävely on vaikeata, kun selässä alkaa tuntumaan "polttava" kipu. Aikoinaan työterveyslääkäri tunnustelemalla sanoi kyseessä olevan hermojuuren puristus. Asialle ei tehty mitään. Nyt työttömänä kävin terveyskeskuksessa, lääkäri sanoi tutkimatta että iästä johtuvaa kulumaa. Olen 50v. nainen. Olisi mukava, kun pystyisi tekemään pitkiä kävelylenkkejä, mutta en kykene.

Vierailija
2/6 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alaselkä ollut jo vuosia kipeä. Kävely on vaikeata, kun selässä alkaa tuntumaan "polttava" kipu. Aikoinaan työterveyslääkäri tunnustelemalla sanoi kyseessä olevan hermojuuren puristus. Asialle ei tehty mitään. Nyt työttömänä kävin terveyskeskuksessa, lääkäri sanoi tutkimatta että iästä johtuvaa kulumaa. Olen 50v. nainen. Olisi mukava, kun pystyisi tekemään pitkiä kävelylenkkejä, mutta en kykene.

Selkä pitäisi kuvauttaa ehdottomasti.

Mulla kuvattiin niska ja myöhemmin alaselkä.

Niska oli niin kipeä ja sieltä löytyi spinaalistenoosi. Siihen kuuluu tuo hermojuuren puristus.

Pääsin leikkaukseen.

Nyt lääkäriin uudestaan, sinä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lääkärit voi mitään jos ette treenaa ITSE keskivartalon lihaksia

Vierailija
4/6 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se treenaus auta jos hermojuuri on puristuksissa.

Vierailija
5/6 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselkä rusahtelee ja muljahtaa välillä joku paikalleen. Lääkärin mukaan selkä vino ja vanha vamma , jonka "täytyy olla kivulias". Muu kroppa jatkuvassa jumissa raskaan fyysisen työn takia. Niskassa kulumaa. Kädet puutuu öisin. Ei päivääkään saikkua eikä yhtään särkylääkettä. Ikää 40.

Vierailija
6/6 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaselkä rusahtelee ja muljahtaa välillä joku paikalleen. Lääkärin mukaan selkä vino ja vanha vamma , jonka "täytyy olla kivulias". Muu kroppa jatkuvassa jumissa raskaan fyysisen työn takia. Niskassa kulumaa. Kädet puutuu öisin. Ei päivääkään saikkua eikä yhtään särkylääkettä. Ikää 40.

Hoida itseäsi jossakin. Älä tyydy lääkärin selittelyihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän