Onko pikkujoulut laivalla kivaa?
Rupesin miettimään kun luin juttua:
http://www.hs.fi/kotimaa/art-2000004892777.html
Tosi yllättynyt että suomalainen nuoriso osaa käyttäytyä paremmin kuin ennen. Onkohan se sitä että omat toilailut päätyy helposti nettiin.
Tästä taas en ole yllättynyt:
"Ruotsissa poliisi vaatii hallitusta rajoittamaan alkoholitarjoilua risteilylaivoilla. Poliisin mielestä meno laivoilla oli muuttunut raiskausten ja pahoinpitelyjen seurauksena liian vaaralliseksi"
Ei mainita miksi, kaikki kyllä tietää, mutta media valkopesee eikä edes mainitse, kuten tavallista. No, tästä ei sentäs tarvitse maksaa, toisin kuin YLE propagandasta.
Kommentit (6)
Hyi saatana, en kyllä itse enää menisi.
No joskus ku oltii siel paikas mis on niitä kaikkii esityksii ni sieltä ylempää sylkäs joku mun päälle-.-
Viime kerralla olin yksin menossa hytille ja joku mies alko seuraan mua, koitin harhauttaa sitä kiertelemällä ja se seuras silti aina vaan. Onneks sain sen sit karkotettuu ku lähdin juoksee!
Sit joku n. 25-vuotias mies jolle olin kevyesti flirttaillu siinä jonki aikaa tuli sanoo mulle "iltaa" ja pussas, ei muuten mut mun perhe oli siinä vieres kattomas! Se kätteliki mun isää.. ei kiusallista, ei yhtään. se äijä oli kyl selvästä kaukana:D
Sit siinä lähtöruuhkas ku ollaa poistumas laivas yhde kännisen naisen sateenvarjo jotenki tarttu mun laukkuu ja se alko raivota mulle hitosti :D
Oon Ruotsin-laivalla. Täällä on vain mammoja ja vauvoja tai taaperoita.
No jos kyrpää hakee niin on. Ei muuten.