Fiksut, yli 30-vuotiaat sinkkumiehet: mitä ominaisuuksia odotatte mahdolliselta tulevalta naisystävältä?
Kertokaas. Luonne, koulutus, työ, ulkonäkö, ikä, lapsia/ei lapsia, pituus, paino..
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Kaunis tai söpö, fiksu, sivistynyt ja älyllisesti utelias, huumorintajuinen, pitää seksistä, ei halua lapsia, tykkää taiteesta ja kulttuurista, kiinnostunut matkailusta, haluaa asua kaupungissa, pitää sekä baarissa käymisestä että kahdestaan kokkailusta kotona, vahva tyyli- ja estetiikan taju, emotionaalisesti taitava, jollakin tavalla luova. Siinä varmaankin ne ehdottomat kriteerit.
heh luuletko oikeasti löytäväsi tällaisen naisen?
Täh? Tunnen tällaisia naisia vaikka kuinka monta. Melkein kaikki naispuoliset ystäväni istuvat kuvaukseen.
Tästähän tuli hauskaa viihdettä. Kunnon kuittailua prinsessaharhailijoille. ;D
Kysymys on sikäli koominen, että yksikään fiksu kolmekymppinen mies ei todellakaan kirjoittele tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on sikäli koominen, että yksikään fiksu kolmekymppinen mies ei todellakaan kirjoittele tällä palstalla.
Kyllä meitäkin täällä on.
Ei väliä koulutustasolla, kunhan on kuitenkin eteenpäin pyrkivä eikä sossupummi. Kropasta saa luvan pitää huolta, itsekään en ole lihava. Normaalipainoinen tai hoikka. Itse opiskelen nyt amk:sa teknistä alaa.
M30.
Vierailija kirjoitti:
Sama varmaan pätee naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Ikä 18-25
Koulutus korkeintaan AMK
Töissä tai opiskelee
Kaunis, hoikka, pitkät hiukset, viivapimppi
Huumorintajuinen ja positiivinen
M35
Muhahahahaa. Kundilla on prinssiharha 😁 Onnea etsintöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä 18-25
Koulutus korkeintaan AMK
Töissä tai opiskelee
Kaunis, hoikka, pitkät hiukset, viivapimppi
Huumorintajuinen ja positiivinen
M35
Muhahahahaa. Kundilla on prinssiharha 😁 Onnea etsintöihin.
Slaavinaisista, varsinkin itäslaaveista, löytää vaikka kuinka paljon tuollaisia naisia. Toinen vaihtoehto on Itä-Aasian maat, kuten Japani, Etelä-Korea ja Kiina. Ei kun auts, japanilaiset, eteläkorealaiset ja kiinalaiset naiset tuppaavat olemaan koulutettuja, mutta muuten kyllä täyttävät kaikki nuo listatut vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka odotatte yli 30-vuotiaina että tuleva partnerinne on neitsyt, niin kai ymmärrätte että saatte henkilön joka ei halua seksiä kovinkaan paljon ja saattaa jopa pelätä seksiä ja läheisyyttä. Aika hemmetin typerä toive on tuo. Tietysti jos itse olette samaa mieltä että seksillä ei ole väliä niin sitten.
Äläpä yleistä. Olen lähes 30 v. neitsyt nainen, ja olen hyvin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen. Haluan vain säästää itseäni sille oikealle. Olen varmaan typerä, tiedän.
Mistä tiedät että olet hyvin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen jos et ole koskaan harrastanut seksiä. Kyllähän sitä voi mielikuvituksessaan olla vaikka mitä. Minä en omasta mielestäni ole erityisen seksuaalinen mutta kierron tietyssä vaiheessa on pakko käydä kädellä kolme kertaa päivässä pahimmillaan. Ja toisessa vaiheessa ei tule edes seksi mieleen. Varmasti voisin tuostakin kehitellä erilaisia käsityksiä itsestäni.
hanska kirjoitti:
Kaunis tai söpö, fiksu, sivistynyt ja älyllisesti utelias, huumorintajuinen, pitää seksistä, ei halua lapsia, tykkää taiteesta ja kulttuurista, kiinnostunut matkailusta, haluaa asua kaupungissa, pitää sekä baarissa käymisestä että kahdestaan kokkailusta kotona, vahva tyyli- ja estetiikan taju, emotionaalisesti taitava, jollakin tavalla luova. Siinä varmaankin ne ehdottomat kriteerit.
Jes, mulla on vielä mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka odotatte yli 30-vuotiaina että tuleva partnerinne on neitsyt, niin kai ymmärrätte että saatte henkilön joka ei halua seksiä kovinkaan paljon ja saattaa jopa pelätä seksiä ja läheisyyttä. Aika hemmetin typerä toive on tuo. Tietysti jos itse olette samaa mieltä että seksillä ei ole väliä niin sitten.
Äläpä yleistä. Olen lähes 30 v. neitsyt nainen, ja olen hyvin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen. Haluan vain säästää itseäni sille oikealle. Olen varmaan typerä, tiedän.
Mistä tiedät että olet hyvin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen jos et ole koskaan harrastanut seksiä. Kyllähän sitä voi mielikuvituksessaan olla vaikka mitä. Minä en omasta mielestäni ole erityisen seksuaalinen mutta kierron tietyssä vaiheessa on pakko käydä kädellä kolme kertaa päivässä pahimmillaan. Ja toisessa vaiheessa ei tule edes seksi mieleen. Varmasti voisin tuostakin kehitellä erilaisia käsityksiä itsestäni.
No luulen niin, koska mua haluttaa koko ajan. Töissä, kaupungilla, joka paikassa ja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Jes, mulla on vielä mahdollisuuksia.
Miksei olisi? Eiköhän teidänlaisenne naiset varata aika nopeasti. Toki jos haluaa samoja ominaisuuksia miehiltä, meitä on kyllä selvästi vähemmän.
Masentava ketju. Tai no, onhan sen jo irl huomannut etten kiinnosta hyviä sinkkumiehiä. Kun ei ole esteettisesti miellyttävä ei saa mukavaa ja fiksua miestä miestä itselleen...
Vierailija kirjoitti:
Masentava ketju. Tai no, onhan sen jo irl huomannut etten kiinnosta hyviä sinkkumiehiä. Kun ei ole esteettisesti miellyttävä ei saa mukavaa ja fiksua miestä miestä itselleen...
Jep. Itse olen ulkonäöllisesti ok ja saan miehiltä kyllä huomiota, mutta tämä miesten pinnallisuus on vaan jotain niin vastenmielistä, että olen päättänyt pysyä toistaiseksi sinkkuna. En halua tulla halutuksi vain ulkokuoren vuoksi, koska omasta mielestäni minussa on paljon muutakin kuin se ja ne muut asiat arvotan korkeammalle. Sitten, jos löydän miehen, joka tekee saman, niin voin harkita sinkkuudesta luopumista.
Ulkonäkökeskeisen miehen kanssa miettisin vaan kokoajan, että milloin ikää tulee sen verran, etten enää ulkonäöllisesti enää kelpaakaan ja lähdetään hakemaan nuorempaa. Tai entä jos esim. raskauden tai sairauden vuoksi lihoan hieman ylipainoiseksi? Jne. Kauneus on katoavaista enkä halua perustaa parisuhdetta vain sen päälle.
Kauneudessa ja estetiikassa ei kyllä ole mitään pinnallista. Se on syvällisimpiä ja klassisimpia arvoja, mitä on.
Olen käynyt vain ammattikoulun niin palstatotuuksien mukaan en voi vastata kysymykseen.
hanska kirjoitti:
Kauneudessa ja estetiikassa ei kyllä ole mitään pinnallista. Se on syvällisimpiä ja klassisimpia arvoja, mitä on.
Todella syvällistä & klassista valita kumppani kauneuden perusteella.
Sitä voi miettiä 10 vuotta parisuhteessa olisiko kannattanut miettiä muitakin mahdollisia valintaperusteita kuten persoonallisuus, yhteiset arvot ja yhteensopivuus.
hanska kirjoitti:
Mutta jos se on tärkein asia, mitä kumppanissasi arvostat, niin silloin sinulle kumppani on vain näyttely-/koriste-esine eikä kumppani.
Itsekin arvostan kauniita ja esteettisiä asioita, mutta kumppaninvalinnassa on niin paljon tärkempiä ja oleellisempia asioita mietittävänä, että ulkokuori jää niiden jalkoihin.
Rehellinen, iloinen ja urheilullinen.
Itsekin ihan tavismiehenä täytän kaikki nuo (pl. kaunis tai söpö tietysti). Ei kai naisten taso nyt niin paljon huonompi ole?