Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä syötte tänään sunnuntain ateriaksi?

Vierailija
04.12.2016 |

Jos syötte kotona, kuka kokkaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa, mies kokkaa.

Vierailija
2/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalipataa, minä tein ruoan. Kypsensin isossa padassa ohueksi viipaloitua kaalia, porkkanaa, ruskistettua jauhelihaa ja sipulia ja lisäsin puolessa välissä sekaan riisi+ohra-seosta (ja vettä). Mausteiksi soijaa, meiramia, persiljaa ja loraus siirappia tuomaan makeutta. Lisukkeeksi itsetehtyä puolukkahilloa.

Tuli todella hyvää! Jopa "kaalia inhoava" poika santsasi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä syötiin miilunpolttajan spagettia, jonka tein itse ja tuoreita porkkanasämpylöitä, joihin mies teki taikinan, minä pyörittelin ja paistoin. Iltapäivällä päivälliseksi vanhempieni luona hirven sisäfileepihvit kastikkeessa haudutettuna, perunamuusi ja puolukkasurvos, isäni valmisti paistin, äiti muusin. Oli kyllä erinomainen päivällinen.

Vierailija
4/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti jääkapista jotain, en tiedä. Itse olen syönyt savukalaa,  kasviskeittoa ja vähän pähkinöitä. Keiton tein eilen. En syö eineksiä koskaan, enkä herkkuja. Mies syö valmisruokaa tai esim. leipää ja jotain siihen päälle. Meillä ei ole ruoka-aikoja vaan molemmat syö milloin haluaa, missä haluaa ja miten haluaa.

Vierailija
5/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnea ja fetasalaattia. Ihan ite tein, helvetin hyvää.

Vierailija
6/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakastiketta, perunoita ja itsetehtyjä sämpylöitä. Porkkanoita ja lanttuja lisukkeeksi.

T. Lidl-mies.

Vierailija
7/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokeittoa ja paljon sekä porkkanoita :)

Vierailija
8/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagetti bolognesea.

Vierailija
9/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin yhdessä miehen kanssa kalatacoja itsetehdyllä guacamolella, ananassalsalla, kaalisalaatilla ja yrttisellä ranskankermakastikkeella. Hyvää oli.

Vierailija
10/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtärilasanjee

Vierailija
11/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhtärilasanjee

Lasanjee? 

Vierailija
12/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mutsien tekemän (Saarioisten siis) pororuukun, mies ja poika ei ollut kotona. En jaksanut panostaa tänään, kun räkätauti iski ja sohvan/sängynpohjalla koko päivän. Ja appelsiinimehua.

Vierailija
13/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti teki itse pinaattilettuja ja kananmunakastiketta kun pyysin :-)

T lapsi 27 v

Vierailija
14/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja ja ranskalaisia majoneesilla, ketsupilla, sinapilla ja kurkkusalaatilla.

Vierailija
15/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt leivänsiivun tänään. :D Mies ei mitään. Meillä ei ole lapsia eikä tule, älkää huoliko. Käyn kyllä töissä, oon vaan laiska ja ruokahaluton kokki ja mies vielä laiskempi (ei ole saanut edes sitä leipää itselleen tehtyä, ja minä en passaa). Kuulostaa terveeltä tälleen kirjotettuna.

Vierailija
16/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusia ja poronkäristystä naudanlihasta eli naudanlihakäristystä. Kokkina minä ite.

Ja sitten tämän joulun ensimmäiset joulutortut. Sama kokki asialla.

Vierailija
17/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Keittoa & "Porkkana"leipää

- nyhtökaura

- lanttu, porkkana, palsternakka

- persilja

Huomenna teen kaalipataa.

t. sinkkumies

Vierailija
18/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivällä syötiin miilunpolttajan spagettia, jonka tein itse ja tuoreita porkkanasämpylöitä, joihin mies teki taikinan, minä pyörittelin ja paistoin. Iltapäivällä päivälliseksi vanhempieni luona hirven sisäfileepihvit kastikkeessa haudutettuna, perunamuusi ja puolukkasurvos, isäni valmisti paistin, äiti muusin. Oli kyllä erinomainen päivällinen.

Oi, oi, oi...Nam. Metsästävätkö vanhempasi vai oliko ihan ostosisäfilettä? Mistä sitä ees saa ostettua, en oo ikinä nähnyt kaupassa? Katsoin meidän Prismassa, ihan paistillekin kilohinta oli jotain 40 €...

Appiukko metsästi ja kaataja muistaakseni sai yleensä sisäfileet, ihan pari kertaa oon päässy maistamaan (tietty asutaan kauempana, että varmaan appiukko on noita fileitä saanut enemmänkin) ja on kyllä parasta lihaa mitä oon ikinä syönyt!

herkkupäivällinen teillä :)

Vierailija
19/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi tein kanapiirakkaa ja vihersalaattia, päivälliseksi lämmin papu"salaatti" fetalla uunissa. Miehelle ja lapsille tähän vielä lisäksi kalapuikot kyytipojaksi....

Vierailija
20/25 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sukulaisperheen luona pikkujouluissa/60v synttäreillä ja syötiin jouluruokaa. Oli taivaallista