Ketään ei kiinosta se joulukortti (miten sen nyt lähetätkään) jossa on tenavasi, tai pussailet miehesi kanssa.
Kommentit (26)
Miksiköhän muuten näitä valokuvakortteja lähettävät aina ne, joilla on jumalattoman rumia lapsia?
Kuvakortit on ihan ok. Samaan roskiin ne menee aika pian saapumisensa jälkeen kuin kaikki muutkin kortit. Yksi serkku askartelee aina kuvan ainokaisestaan kuusenkoristeeksi. Se on jo hieman hassua. Koristelen kuuseni ihan muilla jutuilla kuin serkkuni lapsen kuvilla.
Minua kiinnostaa. Parhaimpia kortteja ovat ne, joissa on nähty vaivaa eli valokuvakortit tai itsetehdyt. Sellaiset kaupan halpiskuvakortit ei kiinnosta yhtään.
No minä tykkään niistä. On mukava katsoa niitä. Lapsia, perheitä, lemmikkejä jouluisessa taustassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvakortit on ihan ok. Samaan roskiin ne menee aika pian saapumisensa jälkeen kuin kaikki muutkin kortit. Yksi serkku askartelee aina kuvan ainokaisestaan kuusenkoristeeksi. Se on jo hieman hassua. Koristelen kuuseni ihan muilla jutuilla kuin serkkuni lapsen kuvilla.
Musta olisi suoraselkäistä ilmoittaa ihmisille, että heidän korttinsa tai kyseisenlaiset muistamiset ovat sinunlaisille ilmaa. Eivät sitten turhaan niitä laittaisi ja säästyisipä postituskulut ja ei tulisi turhaa roskaa. Esim. appivanhempani pitävät kortteja turhina, joten he eivät niitä lähetä, eivätkä myös halua niitä saada. Asutaan eri maissa, joten nähdään harvoin mutta siltikään he eivät halua tervehdyksiä ja ovat tehneet tämän selväksi heti alusta lähtien.
Mä tykkään, etenkin sellaisista, joissa on koko perhe kuvassa. Tykkään myös perheiden joulukirjeistä eli kerrotaan oikeasti vuoden aikaisista tapahtumista ja kuulumisista, eikä vain laiteta hengettömiä tusina vuodenaikatoivotuksia. Mä säilytän kaikki valokuvalliset joulukortit sekä joulukirjeet. Ns. Tiimarin kortit pääsevät askartelumateriaaliksi esimerkiksi lahjakortteihin. En ymmärrä edes miksi joku saa joulutervehdyksiä merkityksettömiltä ihmisiltä.