G: Kuvaa yhdellä sanalla yleisintä tunnetilaasi
Kommentit (12)
en todella istuisi keskellä yötä av:lla. Kitä nämä onnelliset vat ja miksi? Rikas äijä ainapoissa jaloista. kunhan rahat jaksaa kotiin kantaa?
Mistä SINÄ tiedät mikä tekee minut onnelliseksi? Olen käynyt elämässäni helvetinmoisen koulun lävitse joten nykyään olen todella onnellinen, pienetkin asiat ovat ihania ja kauniita.
Joten pidä sinä ihminen suusi kiinni jos et parempaa keksi, raivostuttava tapaus!
t:2
Menepäs lapsi nukkumaan. Ihmiset voivat todellakin olla onnellisia. Jos et sinä ole (kuten huomaan) niin tee itsesi onnelliseksi, hankkimalla elämä?
t:2
sanakyttä on ainakin aina onnellinen olleessaan av:lla :D
pelkään tositosi paljon synnytystä, olen ihan jännittynyt. Päätä särkee kun koko kroppa on jännittynyt... Tätä seuraavat 30 viikkoa ja sitten vauva syntyy, apua miten kestän.....
Kun kerran kysyit, miten jaksat...koetan auttaa.
Koeta kuvitella omalle kohdallesi joka hurjasti hirveämpi kohtalo. Vaikka että olisit raskaana sotaa käyvässä maassa. Miehesi ja veljesi siepattaisiin. Sinut, veljenvaimo ja veljenvaimon lapsi joukkoraiskataan. Jäätte makaamaan verisinä (viilleltyinä) kotilattialle tietämättä siepatuista ja epätietoisena, onko mahassa oleva lapsesi kuollut.
Tuo on jonkun ihmisen todellisuudesta vain pätkä sitä kurjuutta. Tuntuuko oma tilanne yhtään helpommalta?
Jos tuokaan ei tuo sinulle kiitollisuutta omaa hyvää tilannetta kohtaan, olet joko huonon mielikuvituksen omaava, empatiakyvytön tai mielenterveysongelmainen. Myös liian helppo elämä voi tehdä tuollaisen tepposen.
Mutta voit ihan hyvin olla kaikkea noita tai et mitään niistä. Joka tapauksessa toivon sinulle pelottomampaa elämää.
23
Oli se sitten laskujen, ihmissuhteiden tai koulun taholta ;(
Hetikö ihminen on mielenterveysongelmainen jos sun kaavailemat ajatusleikit ei tehoa?
No huh, huh.
täysin empatiakyvytön ja mielenterveysongelmainen kun ei auta ajattelu pahemmasta nyt kun olen menossa syöpäleikkaukseen. Enkä kykene olemaan juuri nyt onnellinen että sain elää suht terveenä parikymppiseksi asti vaikka tiiän että monet on kuolleet nuorempinakin.
Vierailija:
Hetikö ihminen on mielenterveysongelmainen jos sun kaavailemat ajatusleikit ei tehoa?
No huh, huh.
Katsopas, mitä muuta kirjoitin:
" Mutta voit ihan hyvin olla kaikkea noita tai et mitään niistä. Joka tapauksessa toivon sinulle pelottomampaa elämää."
Eli en sanonut, että 21 olisi välttämättä tuollainen. Itse olen kovia kokenut ja minua auttaa usein se, että kuvittelen itselleni vieläkin vaikeamman tilanteen. Sitten osaa suhtautua omaan tilanteeseensa hiukan paremmin.
23
Det är ju fint.