Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hissitön talo, kolmas kerros, vauvan kanssa?!?!

Vierailija
24.04.2006 |

Onnistuuko? Näen jo kauhukuvia, talvella kantamassa kassia toisessa kädessä ja vauvaa toisessa kainalossa, kuuma, hiki, vauva itkee, etc... Ehkä mä en vaan halua muuttaa sinne!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku vain huolisi asunnon...

Never!

Vierailija
2/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kolmanteen kerrokseen on enemmän käveltävää ja kannettavaa. Joskus kyllä ottaa kieltämättä päähän tämä roudaaminen... Harkitse siis kuitenkin tarkkaan, että jaksatko rappusten kävelyn. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen painajaisia ensi kesästä vauvan kanssa, joka herää jatkuvasti maantien ääniin (moottoripyörät, rekat, ym. äänekkäät) ja samaan painajaiseen mahtuu taapero leikkimässä pihalla, missä leijuu dieselin katku - kiitos tuon vilkaan tien. Ja en TODELLAKAAN halua asia tässä. Enkä yritä mitään muuta itselleni enkä miehelleni väittääkään. Kyllä asiat voivat olla aivan näin mutkattomasti. Myös sinulla.

Vierailija
4/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on mennyt, otan kaiken raahaamisen kuntoilun kannalta!

Vierailija
5/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta tekee ongelman, niin silloin se on hirveää. Ihminen on kuitenkin tosi sopeutuvainen, joten jos positiivisella mielellä olet, niin kaikki sujuu hyvin.

Me asuimme toisessa kerroksessa ja oli välillä aika hulinaa lähteä ulos, kun mies oli töissä. Mulla oli toisessa kädessä vauva kantokassissa, toisessa kädessä roskapussi ja selässä hoitoreppu. Mun perässä käveli 1½-vuotias esikoinen ja edellä juoksi koira. Mut kaikesta selvittiin ja kunto oli tuona aikana erinomainen =)

Kaupungilta kun tulin takaisin, niin jätin yleensä lapset tupliksiin valjaisiin ja komensi koiran odottamaan vaunujen vierellä kun vein ostoskassit sisään. Yleensä kolmella reissulla oli kaikki tarpeellinen omassa asunnossa sisällä...

Vierailija
6/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä täytyisi johonkin raijata, on tosi raskasta ja monimutkaista, en muuttaisi.

Me olemme asuneet lasten kanssa 3. kerroksessa ilman hissiä eikä se minusta kovin hankalaa ollut. Muutimme sinne esikoisen ollessa pikkuvauva ja pois kun kuopus oli 1,5v. Eli on kokemusta rappusista erilaisissa olomuodoissa (vauvan kanssa, raskaana taaperon kanssa ja kahden pienen kanssa).

Rattaat sai jättää alas, kuopuksen kannoin kopassa ylös, myöhemmin sylissä (vaikka olisi nukahtanut).

Muuttaisin ilomielen takaisin!

Vierailija
7/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasta asti asuttu ja ihan hyvin sujunut. Vauvana nostettiin kopassa parvekkeella odottaviin vaunuihin jatkamaan unia.

Nyt 2v kanssa vähän hankalampaa kun ei aina tahdo itse kävellä portaita ylös. Jätän lapsen suosiolla alimpaan kerrokseen ja heitän kassit kolmoseen, sitten palaan hakemaan lapsen, jos en jaksa samalla kertaa kaikkia kantaa. Tai soitan miehen kantamaan jos sattuu olemaan kotona ;)

Ensi talvena meille tulee toinen vauva. Saa nähdä miten rapussa kulku sitten onnistuu..

Vierailija
8/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat kyllä kauhistelee, mutta meillä tämä toimii hyvin. Se on asenne kysymys.

Vierailija
9/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun otot huomioon, että kerrostalot on jostain syystä pullollaan lapsia vihaavia lapsettomia naapureita, joiden mielestä lastenvaunut on helvetistä ja aina tiellä, vaikka ne missä olisi.

Ja uhmaikäisen lapsen kanssa portaissa liikkuminen yhdistettynä painaviin ruokakasseihin on työlästä.

Vierailija
10/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on aivan sama, miten muut samassa tilanteessa pärjäävät tai eivät pärjää. Sinullehan ratkaisevaa on se, miten sinä pärjäät. Eli sinun on itse elettävä oman päätöksesi kanssa tämänkin asian suhteen.

Vierailija
11/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan 3.krs. ja tämä on yhtä helvettiä.

Minä olen raskaana ja pitäisi levätä verenpaineen takia. Tosi kiva tallustaa tänne kolmanteen kerrokseen lapsi kainalossa, turvonneilla jaloilla ja ison mahan kanssa + kauppakassit. Välillä supistaa joka helvetin rappusella.

Varsinkin kesähelteillä kun on raskaana ja kantaa lasta niin voi jestas...

Ainakin varoitin sinua, älä sitten valita täällä jos päädyt muuttamaan sinne!

Vierailija
12/12 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle, kiristelen hampaita, mutta en vaihtaisi silti. Talo on ihana ja alakerrassa on mahdollista säilyttää vaunuja/rattaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä