Varhaiskasvatuksen työntekijä, millaisesta muistamisesta ilahtuisit?
Koen lapseni ja meidät vanhemmatkin onnekkaiksi, kun hänelle on sattunut aivan ihanat aikuiset ryhmään. Arvostan heitä todella ja osoittaisin sen sanojen lisäksi mielelläni jonkinlaisella lahjalla tai muistamisella keväällä tai lomalle jäädessä. Budjetti voisi olla 50e/ ryhmän aikuinen. Olisiko lahjakortti paras? Minne?
Kommentit (11)
Olen miettinyt aivan samaa, mutta 50euroa tuntuu kyllä liioittelulta. Itse ajattelin noin 15 aikuinen. Muistettavia aikuisia on 4 niin siitäkin tulee jo ihan tarpeeksi.
Osta joku muumimuki, sellainen menee työpaikalla jos ei kotiin halua viedä...
Ilahduin kun edellisviikolla yksi vanhempi oli kiitellyt minua johtajalle laittamassaan viestissä. Lämmitti enemmän kuin mikään muu.
Sama vanhempi oli antanut todella kaunein sanoin kirjoitetun joulu/kiitoskortin jouluna.
Muki, johon olet painattanut "päiväkodin täti".
Vierailija kirjoitti:
Kiva ajatus, vaikkei millä tavalla mikään velvoite ole muistaa työntekijää. Jos nyt jokin todella yleispätevä lahjakortti, niin esim. S-ryhmän tai vastaavan, joka käy sekä ruokapaikoissa, kaupassa ja myös heidän kampaamopalveluissa.
Ei hierontakortteja, kaikki ei pidä hieronnasta.
Toki jokin erikoisempi jota ei välttämättä matalapalkkainen raski kokeilla, esim. lahjakortti suolakelluntaan
Meinaat, että kortti tulisi käytettyä?
Lahjakortti olisi matalapalkkaiselle kyllä ihana. Tai sitten käyttötavaraa: hyvä kahvi, suklaa, itselleni kelpaisi mainiosti myös ruukkukukkakin.
T: vakaope
Kaikista parasta olisi äänekäs tuki ensi viikon lakossa (ja jo sitä ennenkin), mikäli se tulee!
Eräs äiti sanoikin jo, kuinka pahalta tuntuu tietää, miten ankea palkka meillä hänen rakkaimmastaan huolehtivilla on. Lupasi täyden tukensa somessa ja live-elämässä. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta olisi äänekäs tuki ensi viikon lakossa (ja jo sitä ennenkin), mikäli se tulee!
Eräs äiti sanoikin jo, kuinka pahalta tuntuu tietää, miten ankea palkka meillä hänen rakkaimmastaan huolehtivilla on. Lupasi täyden tukensa somessa ja live-elämässä. Arvostan.
Mitä tuo muka auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ilahduin kun edellisviikolla yksi vanhempi oli kiitellyt minua johtajalle laittamassaan viestissä. Lämmitti enemmän kuin mikään muu.
Sama vanhempi oli antanut todella kaunein sanoin kirjoitetun joulu/kiitoskortin jouluna.
Tuleeko tämän vanhemman lapsi olemaan sinulle arvokkaampi, nauttiiko enemmän suosiotasi kuin muut?
Miksi pitäisi muistaa? He saavat palkan.
Eihän muitakaan työssä käyviä tarvitse muistaa, vaikka tekevät tärkeää työtä.
Kiva ajatus, vaikkei millä tavalla mikään velvoite ole muistaa työntekijää. Jos nyt jokin todella yleispätevä lahjakortti, niin esim. S-ryhmän tai vastaavan, joka käy sekä ruokapaikoissa, kaupassa ja myös heidän kampaamopalveluissa.
Ei hierontakortteja, kaikki ei pidä hieronnasta.
Toki jokin erikoisempi jota ei välttämättä matalapalkkainen raski kokeilla, esim. lahjakortti suolakelluntaan