Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä koirille joululahjaksi?

Koirista ymmärtämätön
04.12.2016 |

Mun kaveri on auttanut mua ihan hirveästi ja haluaisin ostaa hänen koirilleen joululahjan. Koirista en ymmärrä mitään, joten kysynkin teiltä onko jotain takuuvarmaa herkkuluuta tms. keskikokoiselle ja tosi suurikokoiselle koiralle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vanhemmillani oli koiria niin puruluut ostin niille lahjaksi.

Vierailija
2/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinenpuruluu olis hyvä? Minkä kokoiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene esim. Mustiin ja Mirriin osaavat siellä kertoa :)

Vierailija
4/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin kerran ostaa jotakin kivaa kaverin kissalle, mutta koiraihmisenä osasin vain ajatella isoille koirille sopivia juttuja. Menin siis eläinkauppaan, kerroin, mitä olin etsimässä ja millaiselle kissalle, ja myyjä antoi ehdotuksia. Kissa leikkii sillä lelulla vielä näin vuosienkin jälkeen. Kipin kapin siis eläinkauppaan.

Vierailija
5/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niin allerginen, etten voi kuvitellakaan meneväni eläinkauppaan. Marketista on siis ilman apua pakko ostaa.

Vierailija
6/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta mustista ja mirristä iso määrä kotimaisia Rauh-puruluita. Jos on iso koira niin sitten niitä isompia. Ovat vähän kalliimpia kun ovat suomalaisia, mutta laadusta kannattaa maksaa kun lahjaksi ostat.

Vierailija
7/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siankorvia, hau haun tai pedigreen puruluita saa marketista.

Vierailija
8/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattuja kaloja.

Vierailija
9/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HauHau sääriluu vakuumissa. Molemmille.

Vierailija
10/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista ymmärtämätön kirjoitti:

Mun kaveri on auttanut mua ihan hirveästi ja haluaisin ostaa hänen koirilleen joululahjan. Koirista en ymmärrä mitään, joten kysynkin teiltä onko jotain takuuvarmaa herkkuluuta tms. keskikokoiselle ja tosi suurikokoiselle koiralle?

Miksi koiria haluat lahjoa, kaverisihan sinua on auttanut.

Vierailija
11/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ne koirat on mua auttaneet.

Vierailija
12/16 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ainakin ensin omistajalta, ettei koira ole millekään allerginen, jos puruluita tai muuta syötävää ostat. Kaikki koirat kun eivät voi syödä mitä tahansa.

Joku lelu voisi siinä mielessä olla helpompi ratkaisu. Mutta niissäkin koirat ovat yksilöllisiä eli oma esimerkiksi tykkää ainoastaan pehmoleluista, joita saa retuuttaa. Kaikki kumiset lelut taasen ovat ihan plääh.

Kongin tyyppiset ruualla täytettävät aktivointilelut ovat kuitenkin siinä mielessä hyvä vaihtoehto, että omistaja voi itse tunkea sinne sellaista safkaa, mitä koira pystyy syömään ja koira itse taas innostuu lelusta, kun siitä saa samalla jotain makoisaa makua irti.

Vierailija
13/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat luita niin ÄLÄ vaan osta niitä valkoisia missä on solmut molemmissa päissä!! Ne ovat hengenvaarallisia (varsinkin jos on ahmiva/ hätäinen koira. )Niissä on paljon kemikaaleja ja voivat aiheuttaa suolistotukoksia koska eivät sula kunnolla. Paras olisi raaka aito putkiluu. Tai sitten semmonen vakuumipakattu kypsä luu tai sitten possunkorvia. Myös pehmoleluja voit ostaa jos koirat tykkää

Vierailija
14/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siankorvat on aika varmoja, kelpaavat suurimmalle osalle koirista.

Vierailija
15/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat luita niin ÄLÄ vaan osta niitä valkoisia missä on solmut molemmissa päissä!! Ne ovat hengenvaarallisia (varsinkin jos on ahmiva/ hätäinen koira. )Niissä on paljon kemikaaleja ja voivat aiheuttaa suolistotukoksia koska eivät sula kunnolla. Paras olisi raaka aito putkiluu. Tai sitten semmonen vakuumipakattu kypsä luu tai sitten possunkorvia. Myös pehmoleluja voit ostaa jos koirat tykkää

Kypsä luu? Mitään kypsennettyjä luita ei saa antaa koirille.

Vierailija
16/16 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koirat saa uuden jättikoiransängyn (kolme pikkukoiraa, jotka mahtuvat sille yhtä aikaa) ja ydinluuherkkuja. Leluja saisivat muuten, mutta niitä pyörii jo nyt haitaksi asti. :)

Itse koiranomistajana arvostaisin ajatusta ystäväsi tilanteessa kovasti, vaikka lahja ei olisikaan ihan täysin nappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä