Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskujen jälkeen loppukuuksi 130e

Vierailija
04.12.2016 |

Meitä on kolme hlöä taloudessa ja koira. Olen myynyt kaiken mitä irti lähtee ja jo viime viikolla käytiin leipäjonossa. Tulevalla viikolla on aika diakonissalle jos saisimme jotain ruoka-apua.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, työstä saa rahaa.

Vierailija
2/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä arkea.

No, onneksi saan lisää myytävää muilta tutuilta. Vanhempieni luo on moni täti tuonut vaikka mitä ja jouluna tulee sitten autolastillinen .

Hyvin olen oppinut säästää kaikesta. Kaikki laskut on maksettu aina ja ruokaa on syöty. Oppinut olen apu otetaan aina vastaan ja siitä kiitetään.

On aina ihmisiä, jotka haluavat käyttää köyhyyttä hyväksi, näitä pidä huolta lapsistani kuukauden, saat 200 e tulee joka vuosi, mutta pitää myös osata heille sanoa ei kiitos.

Koti on siisti, kun ylimääräinen tavara lähtee heti kiertoon ja ylimääräisiä kiloja ei ole kellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AINA tilanne on se että taloudessa on pirusti porukkaa ja VAIN YKSI tyyppi joutuu elättämään kaikki ne muut?!!?!???!!!!?!??!?!?! :OOO

Miksi?

Vierailija
4/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myymään kehosi seksuaaliseen tarkoitukseen. Tiedän monta naista jotka on valmiita tarjoamaan 90 euroa yöstä kokemattomasta mieshuorasta.

Vierailija
5/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jäi sentään 250 €.  Työssä käyn, mutta tuli vain niin suuri menoerä ihan puskista, että oksat pois.  No, onneksi on jemmarahaa, mutta voi vee kun vituttaa niitä käyttää.  Kirppispöytä on varattuna nyt kahdeksi viikoksi ja sinne saatana kaikki, mikä suinkin irtoaa.  Vaikka vähän kirvelisikin.  Yritä ap pärjäillä.

Vierailija
6/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AINA tilanne on se että taloudessa on pirusti porukkaa ja VAIN YKSI tyyppi joutuu elättämään kaikki ne muut?!!?!???!!!!?!??!?!?! :OOO

Miksi?

Kolme henkeä=pirusti porukkaa? Just. 

Vierailija
7/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

AINA!  No eipä täällä minun nurkissani ainakaan ketään muita näy.

5

Vierailija
8/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä köyhäily jatkunut jo melkein vuoden, mutta nyt on ensimmäistä kertaa s3 tilanne, että tiedän, ettei meillä riitä rahat ruokaan. Syynä on siis ero ja myymätön asunto, minun vaikea sairastumiseni jne. ap

Vierailija
9/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ja ei ole totta, siis aloitus. Teille jää vähintään perusosa, joka lapsen iästä riippuen on vähän yli 1000€. Kaikki laskut mitä siitä oot maksanu eli 900€ laskuja ei kuulu perustarpeisiin.

Vierailija
10/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko syödä sisäfilettä.

Vierailija
11/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne laskut on yllätyksenä tulleet. Omalla kulutuksella niitä laskuja syntyy. Pitää opetella budjetoimaan, ja pysyä myös siinä budjetissa. Ja kerätä edes pieni vararahasto odottamattomia menoja varten.

Vierailija
12/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi laskujen jälkeen 750e, eli parempi tilanne kuin sinulla ap, mutta tuosta lähtee ainakin 200 euroa kunhan lahjat olen hankkinut kaikille, keille haluan. Eihän ne lahjat mitään erityisiä tule olemaan. Mies kuitenkin osallistuu lasten joululahjoihin, mutta ei hanki lahjoja muille, koska on sosiaalisesti kömpelö. Itse kuitenkin haluan kahdelle ystävälleni hankkia, vanhemmilleni ja siskoilleni lasteni lisäksi. Mutta jää tosiaan sitten ~550e joulukuun ruokiin ja päivittäistavaroihin. Kuun lopussa sitten malttamattomana odottelen taas tilipäivää..

Ja joo, iso säästö tulisi kun en hankkisi lahjoja kuin omille lapsille, tiedetään.

Vierailija
13/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä KOIRA. Hu huhhuuu HUUH HHUUUUUU  UUUU AAA aaaaaa uii uuuuuuuuuuiiiiiiiii .

Vierailija
14/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja tilillä n. 2000e. Laskuja ei ole nyt tiedossa. Mutta mihinkään reissuun tmv. en lähde. Ja lahjoja en ostele kenellekään. M30. 

Vierailija
15/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuntoutustuella ja käteen jää 1200e. Ja yllätyksenä tuli laskuja reilusti, johtuen siitä, että lapsi jätti avaimet sisälle ja lukkofirman lasku oli järkyttävän iso. Emme saa mitään tukia, koska meillä on kahden asunnon kulut tällä hetkellä, niitä ei huomioida. Sairastuminen estää työnteon, mikä olisi tuonut 700e lisää joka kk.

Kaikki aiemmin säästetyt rahat ovat menneet pakollisiin menoihin tämän vajaan vuoden aikana kun tätä tilannetta on kestänyt, joten ei tarvitse vittuilla, kiitos. Ap

Vierailija
16/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksua kannattaa viivästyttää, joko laskuttajalle ilmoittamalla tai ilman ilmoitusta. Ruoka kuitenkin on aika tärkeä osa elämää.

Vierailija
17/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujen maksua kannattaa viivästyttää, joko laskuttajalle ilmoittamalla tai ilman ilmoitusta. Ruoka kuitenkin on aika tärkeä osa elämää.

Siirsin kaikki mitkä oli mahdollista siirtää.

Joku ihmetteli koiraa. myydäkkö se pitäisi? Vai syödä? rahaa ei siitä saa. Lisäksi koira on meillä perheenjäsen ja meille kaikille hyvin rakas, tuo varmasti paljon enemmän meille kuin "vie". Kuukaudessa ruokiin ei mene 40e enempää. Ap

Vierailija
18/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Meillä sama tilanne. Palautukset meni jo kuukausia sitten rikkoutuneisiin kodinkoneisiin ja isäni hautajaisten maksuun. Lapsille ei ollut varaa ostaa edes joulukalentereita, saati lahjoja. Köyhää joulu tulee taas. Niin ja ollaan molemmat vanhemmat työssä.

Vierailija
19/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran voi viedä ilmaiseksi eläinsuojaan. Me vietiin jo, kun ei ole sitä 40€ laittaa koiranruokaan kun se olisi lasten ruoasta pois.

Suosittelen! Tuntuu hetken, mutta näkyy pankkitilillä

Toisekseen, jos koira sairastuu, sulla ei ole varaa viedä sitä lääkärille. Ei siihen tarvita kuin lasinsiru...

Vierailija
20/39 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle on ruoat täksi kuuksi ja tarvittaessa saan lisää. Jos koira sairastuu, on pakko lainata rahaa. Missään nimessä en koirasta luovu. Tiedän Meidän rahatilanteen helpottavan heti, kun saadaan vanha koti myytyä. Olen jo valmiiksi vaikeasti sairastunut ja koira tuo älyttömästi iloa ja saa liikkeelle vaikka sitten väkisin. En osaa kuvitella lähteväni yksin metsään lenkille, ilman koiraa. Enkä muutenkaan osaa kuvitella meidän perhettä ilman tätä rakasta karvakuonoa. Olen koiran hankkiessani tehnyt sen päätöksen, että huolehdin siitä sen lopun elämää, en todellakaan luovu koira väliaikaisen köyhyyden takia, mieluummin olen vaikka itse syömättä jos tilanne vaatii, se on mulle niin rakas.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän