Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiesitkö että hpv-rokote voi olla vaarallinen?

Vierailija
04.12.2016 |

Siihen on kuollut ihmisiä joissain maissa.
Tiesitkö että rokotteilla pyritään vähentämään väestön määrää maapallolla?
On ollut muutama henkilö jotka puhuivat rokotteiden vaaroista ja heidän kohtalonsa oli se että he kuolivat.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPV on onneksi pojille turha.

Vierailija
2/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hpv-rokote VOI olla vaarallinen, kohdunkaulan syöpä ON vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tiesin. Kaikkiin rokotteisiin liittyy riskejä.

Vierailija
4/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.

Vierailija
5/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tiedemiestä kuoli koska puhuivat rokotteiden vaaroista.

Vierailija
6/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohatut taas liikkeellä..

Vierailija
7/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin rokotteen 13-vuotiaana. Nyt olen 22 ja minulta on testattu löytyykö virusta verestä, (eikä löytynyt) ja papa näytteet otettu, eikä ole ollut muutoksia. (Tietenkin näin nuorena on ihan liian aikaista tietää, että tuleeko, mutta itsellänikin on ystävä jolta havaittiin kohdunkaulan syöpä 23-vuotiaana, eikä hän ollut ottanut rokotetta)

Vierailija
8/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus taas näitä juttuja

Vierailija
9/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä otin ton rokotteen, mutta sain kondylooman silti :( :(.

Vierailija
10/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin rokotteen 13-vuotiaana. Nyt olen 22 ja minulta on testattu löytyykö virusta verestä, (eikä löytynyt) ja papa näytteet otettu, eikä ole ollut muutoksia. (Tietenkin näin nuorena on ihan liian aikaista tietää, että tuleeko, mutta itsellänikin on ystävä jolta havaittiin kohdunkaulan syöpä 23-vuotiaana, eikä hän

ollut ottanut rokotetta)

Joo, mä olen nyt 44, enkä ollut kuullutkaan moisesta rokotteesta ennenkuin tyttärelle sitä tarjottiin koulussa. En tunne ketään jolla olisi ollut kohdunkaulan syöpä, omat näytteet on aina olleet puhtaat, enkä usko että tuo rokote syöpää ehkäisee millään muotoa. Rintasyöpään sairastuneita tunnen kyllä muutamia, jännä ettei siihen ole rokotetta....

Vierailija
11/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun ja nielun syövät ovat lisääntyneet noin10 vuodessa kymmenyksellä. Taustalla vahvasti HPV sekä suuseksiharrastus. Laita se folio väliin.

Vierailija
12/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä otin ton rokotteen, mutta sain kondylooman silti :( :(.

Ei sitä rokotetta ole tarkoitettu suojaamaan kondyloomalta. Rokote suojaa vain tiettyjä hp-viruksia vastaan (joiden on todettu aiheuttavan syöpää kaikken eniten) hpv viruksen lajit jotka aiheuttavat ihossa olevia syyliä tai kondyloomaa, ei ole yhdistetty kohdunkaulan syöpää aiheuttaviksi, joten ei rokotetta ole suunniteltu sitä vastaan.

Vierailija
13/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just saying kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin rokotteen 13-vuotiaana. Nyt olen 22 ja minulta on testattu löytyykö virusta verestä, (eikä löytynyt) ja papa näytteet otettu, eikä ole ollut muutoksia. (Tietenkin näin nuorena on ihan liian aikaista tietää, että tuleeko, mutta itsellänikin on ystävä jolta havaittiin kohdunkaulan syöpä 23-vuotiaana, eikä hän

ollut ottanut rokotetta)

Joo, mä olen nyt 44, enkä ollut kuullutkaan moisesta rokotteesta ennenkuin tyttärelle sitä tarjottiin koulussa. En tunne ketään jolla olisi ollut kohdunkaulan syöpä, omat näytteet on aina olleet puhtaat, enkä usko että tuo rokote syöpää ehkäisee millään muotoa. Rintasyöpään sairastuneita tunnen kyllä muutamia, jännä ettei siihen ole rokotetta....

Siinä taas yksi järjen jättiläinen. Toivottavasti omatuntosi on puhdas, jos sun tyttäres saa kohunkaulan syövän

Vierailija
14/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just saying kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollut ottanut rokotetta)

Koska rintasyöpään ei ole pystytty yhdistämään mitään tiettyä virustyyppiä, joka lisäisi sen todennäköisyyttä. Toisinkuin kohdunkaulan syövässä, missä suuri osa solumuutoksista on voitu yhdistää hp-virukseen.

Vierailija
15/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on paljon enemmän hyötyä kuin haittaa, kuten rokotteista yleensäkin.

Vierailija
16/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Se ei myöskään suojaa kuin ihan muutamalta virustyypiltä, vaikka niitä on tosi monta. Paras tapa suojautua on käyttää kondomia, olla harrastamatta seksiä jokaisen vastaantulevan kanssa, käydä säännöllisesti papa-kokeessa. Opettaisin nuo tyttärelleni enkä ottaisi rokotetta.

Kaikissa rokotteissa on vaaroja.

Vierailija
17/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa rokotteissa on vaaroja.

Jotka ovat hyötyjä pienemmät.

Vierailija
18/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs sinä hyödystä puhuja narkolepsiaan sairastuneita.

Kysypä heiltä.

Vierailija
19/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just saying kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollut ottanut rokotetta)

Siinä taas yksi järjen jättiläinen. Toivottavasti omatuntosi on puhdas, jos sun tyttäres saa kohunkaulan syövän

Kun ei muuta keksitä kun hermot menee, niin solvauksia kehiin. Kaikki eivät koskaan tule olemaan kanssasi samaa mieltä. Minun omatunto on puhdas jo nyt. Kaikki rokotukset on lapsille otettu, paitsi tämä ja se hätäisesti markkinoille tuotu sikainfluenssa -rokote. Molemmat ihan yhtä turhia.

Vierailija
20/41 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just saying kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollut ottanut rokotetta)

Koska rintasyöpään ei ole pystytty yhdistämään mitään tiettyä virustyyppiä, joka lisäisi sen todennäköisyyttä. Toisinkuin kohdunkaulan syövässä, missä suuri osa solumuutoksista on voitu yhdistää hp-virukseen.

Eihän se rokotekaan suojaa kuin murto-osalta niitä HPV-viruksilta. Aikamoista haku-ammuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän