Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rumentunut

Vierailija
04.12.2016 |

Kukaan ei enää katso baareissa. 30-vuotias ruma h***a. Vanha. Mies halailee muita, tuttujaan, on niin tuttavallista. Minä pelkkä käytetty ties mikä...tällaista mätäpäätä kukaan halua. 166/56/isot tissit ja ei. Ja pää täynnä häiriöitä, sekavaa arkkukamaa. Hyi helv mikä pärstä peilissä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastailee itse itselleen. Sairas mikä sairas.

Vierailija
22/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö säännöllisesti ja muista yksi ja mielellään kaksi lämmintä ateriaa päivässä.

Huolehdi itsestäsi henkisesti, niin että sinulla olisi muutakin kuin se miltä näytät peilissä tai mitä mies tekee tai miten muut reagoivat sinuun. Etsi ilonaiheita ja sisäistä tyytyväisyyttä elämästäsi, koska sellainen tekee ihmisen kauniiksi, vaikka olisi jo yli 45 ikää :). Sinulla on aivan varmasti mahdollisuudet tuntea itsesi kauniiksi pitkään. Jätä juominen toistaiseksi, alkoholi aiheuttaa morkkista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö säännöllisesti ja muista yksi ja mielellään kaksi lämmintä ateriaa päivässä.

Huolehdi itsestäsi henkisesti, niin että sinulla olisi muutakin kuin se miltä näytät peilissä tai mitä mies tekee tai miten muut reagoivat sinuun. Etsi ilonaiheita ja sisäistä tyytyväisyyttä elämästäsi, koska sellainen tekee ihmisen kauniiksi, vaikka olisi jo yli 45 ikää :). Sinulla on aivan varmasti mahdollisuudet tuntea itsesi kauniiksi pitkään. Jätä juominen toistaiseksi, alkoholi aiheuttaa morkkista. 

En saa iloa muusta kuin alkoholista. Ystävistä on suurin osa jäänyt pois. En nauti enää juuri mistään. Kauneus ja ihailu ovat lähinnä ilonaiheita.

Ap

Vierailija
24/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarvitsee nyt kyllä ammattiauttajaa.

Vierailija
25/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana parasta ennen on jo kulunut umpeen. Koita hyäkstä asia hyvä ihminen. Ei tuo kitinä auta mitään.

Vierailija
26/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei  horottele itseään eikä  mieti ulkonäköään jatkuvasti. Häikkää on, varaa aika ammattiauttajalle. Enempää huomiota, sääliä tai kannustusta ei minulta heru.

Vierailija
27/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, oot oikeasti nuori vielä !! Itse olen mielestäni ollut parhaimmillani vasta 30+, iho hyvässä kunnossa, kroppa myös (treeniä, ruokavalio kunnossa) . Pukeudun kivasti ja mua luullaan usein reilusti nuoremmaksi. Kerään katseita edelleen ja aina kun käyn ulkona niin miehet tulee juttelemaan.

N41

Vierailija
28/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitso

Vierailija
29/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, oot oikeasti nuori vielä !! Itse olen mielestäni ollut parhaimmillani vasta 30+, iho hyvässä kunnossa, kroppa myös (treeniä, ruokavalio kunnossa) . Pukeudun kivasti ja mua luullaan usein reilusti nuoremmaksi. Kerään katseita edelleen ja aina kun käyn ulkona niin miehet tulee juttelemaan.

N41

Eilen oltiin ulkona ja yksin sai istua.

Ap

Vierailija
30/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy

Vierailija
31/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä sisko, hengitä syvään. Ota ryhdikäs asento. Kallonmuoto, riipputissit tms ei ole omaa syytä.

Päätä että nouset tuosta.

Nykyiset tapasi ei selvästikään toimi. Miten muuttaisit tapojasi?

Moittisitko muita kuten itseäsi?

Arvottomuuden tunne voi johtua jostain lapsuuden traumoista.

Hae ammattiapua.

Muista myös että alkoholi syö aivojen serotoniinitasoa joten se voi oikeasti ylläpitää masennusta.

Kokeile uutta liikuntamuotoa tms.

Jokainen on oman laivansa kapteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi