Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta lasta sinulla ja miksi?

Vierailija
03.12.2016 |

Lapsettomat älkää perustelko, se on selvää jo...
Lapselliset kuvitteletteko olevan terroristeja ihmiskunnalle ja planeetalle koska teitte lapsia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihana 6kk lapsi. Enemmänkin haluaisin jossain vaiheessa. Ihanteeni olisi 5 tai 6, mutta eihän sitä tiedä tuleeko enempää. Olen silti todella onnellinen ja kiitollinen tästä yhdestä vaikka enempää ei saataisikaan! Suurperheitä läheltä nähnyt paljon ja kateeksi käy kun itselläni vain yksi 10v vanhempi sisarus. Toivon lapselleni sisaruksia, se on iso lahja!

Vierailija
22/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä iso perhe on parasta. Ainakin tässä talossa on rakkautta! :)

Kukaan ei ikinä ole yksinäinen mutta ollaan opittu antamaan toisillemme tilaa, jos joku sitä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsi

Olen itse viisilapsesta perheestä.

Vierailija
24/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, jos olisi ollut varaa, olisi varmaan vielä se 4. tehty. Mutta neljäs olis tiennyt mm. isomman auton ostoa ja tietysti muutenkin lisää rahanmenoa, tää oli se mihin meidän rahkeet riitti. Lisäksi meillä ei ole ketään auttajia ollut, molemmilla iäkkäät vanhemmat, jotka ovat jo pitkään tarvinnet meidän apua. Mies haaveili aika pitkään siitä yhdestä vielä, minä luovutin kun 40 v tuli täyteen. Joskus mies vieläkin sanoo, että ei se vahinko mitään haittais. Mua haittais, ollaan ehdottomasti jo liian vanhoja.

Molemmat tykätään lapsista ja lapsiperhe-elämä on sitä mistä nuorena haaveiltiin, ei oikein osattais muuta ajatellakaan. Elämä pyörii perheen ja kaiken yhteisen ympärillä. Ollaan onnellisia näin. Ja ihan itse elätetään perheemme, lapsilisiä kummempia tukia ei saada, aikoinaan kotihoidontukea jonkin aikaa.

Vierailija
25/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin ei-perinteinen äiti, olen keskittynyt uraani ja voin helposti sanoa, että menee hyvin. Lapsia meillä on kuitenkin seitsemän, mutta onneksi lasten isä on hyvin perhekeskeinen ja hoitaa sen puolen enemmän kuin hyvin.

Vierailija
26/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, ja neljättä olisi tarkoitus alkaa yrittämään keväällä. Ollaan lapsirakkaita ja molemmat aina haaveiltu isosta perheestä. Tapasimme ja menimme naimisiin nuorena (olemme nyt kolmekymppisiä), molemmilla on korkeakoulututkinto ja hyväpalkkainen työ ja lasten raskaudet, vauva-ajat ym. on kaikki sujuneet tosi hyvin:)

Vierailija
27/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta, isoin vasta koulussa. 2 lasta saimme hedelmöityshoidoilla, kolmatta mietittiin ja aika alkoi loppua jos hoitoihin vielä halusi. Silloin ikäraja oli 35 vuotta. Mutta elämä yllätti superiloisesti ja raskaus alkoi luomuna. Siihen loppui mietiskely että vieläkö vai eikö. Kolmannen synnyttyä on ollut päivänselvää ettei enää yhtään tule.