Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta lasta sinulla ja miksi?

Vierailija
03.12.2016 |

Lapsettomat älkää perustelko, se on selvää jo...
Lapselliset kuvitteletteko olevan terroristeja ihmiskunnalle ja planeetalle koska teitte lapsia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi yhtään ilman sossua.ja Kelaa

Nyt 10 pakolaisille ja muille heittiöille.

Terv monikkoperhe yh 10 lasta, rv 55 menossa ,paino 222kg

Pillu hallikokoa

Vierailija
2/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi. Enempää ei ole saatu vaikka toiveissa oli ja iso hoitorumba asian eteen tehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, kohta täysi-ikäinen. Koska on meille sopiva lapsiluku

Vierailija
4/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 16-vuotias lapsi. Totesin lapsen koliikkiaikana ettei lapsiperhe-elämä ole minua varten. Olemme tyytyväisiä nykytilanteeseen etenkin kun rahanmeno tässä iässä on käynyt selväksi.

Vierailija
5/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, 1 ja 4 vuotiaat. Näissä on meille ihan tarpeeksi kasvattamista. Sopiva lapsiluku kaikinpuolin meille, hoitoapua muutenkin harvoin tyrkyllä niin itse jaksetaan nämä ihan hyvin huolehtia.

Vierailija
6/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi 16-vuotias lapsi. Totesin lapsen koliikkiaikana ettei lapsiperhe-elämä ole minua varten. Olemme tyytyväisiä nykytilanteeseen etenkin kun rahanmeno tässä iässä on käynyt selväksi.

16... sopiva ikä seksiin :) Annappas hänen kontakti infot niin tuun vähäsen vink vink ;)

Sori jamppa, tyttärellä on ihan asiallinen poikaystävä, ei mikään Pera-pervo.

Vierailija
7/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 lasta, yksi siis jo ennestään ja toinen raskaus puolessa välissä. Enempää ei olla miehen kanssa ehditty ja vaikka mies haaveileekin useammasta lapsesta ja isosta perheestä, niin minulla taitaa lapsiluku sittenkin jäädä vain kahteen.

Ajatus kolmannesta raskaudesta, synnytyksestä ja vauvavuodesta (kahden lapsen lisäksi) tuntuu aivan liian raskaalta minun voimavaroilleni. Nytkin vähän ärsyttää, kun en jaksa taaperon kanssa mennä touhottaa "niin kuin kuuluisi" enkä myöskään panostaa raskauteen ruokavalioineen, liikuntoineen ja lepoineen kuten olisi hyvästä.

Vierailija
8/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, ihana 4-vuotias tyttö. 

Vierailija
9/27 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Kaksikin olisi riittänyt, mutta tuli kaksoset ja hyvä niin. Ensin sain tytön nuorena, ja se oli ihanaa, oma pikku prinsessa, 14 vuotta myöhemmin mies sai kaksi poikaa sukuaan jatkamaan, ja mahtavia tyyppejä hekin. Tytär asuu ulkomailla, muutti kotoa jo vuosia sitten.

Suomalaiset vähenevät kiihtyvää vauhtia, silloin kun sain esikoisen suomalaisia lapsia syntyi 60 000 vuodessa, nyt enää vähän yli 40 000, täällä syntyy jo 8 000 lasta ulkomaalaisille, ei tarvi mennä kuin yksi sukupolvi niin syntyy enemmän ulkomaalaistaustaisia kuin suomalaisia. Me kuollaan sukupuuttoon jokatapauksessa.

Vierailija
10/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, eikä tulekaan. Minua ja kumppania kiinnostaa leppoisa elämä toistemme kanssa.

Vierailija
11/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai oikeasti kuvittele että tänne "uskaltaa" monikaan suurperheellinen lukeman ilmoittaa :) Kyllä palstan yleinen mielipide on sellainen..

Vierailija
12/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Siksi että enempää en halua, nytkin elämä pyörii lasten ympärillä ja arki tuntuu välillä (lue: aina) työteliäältä.

Ja ne 2 sen takia että halusimme lapsia.

Vierailija
13/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta. Kaikki olleet terveitä, vauva aika helppo, isommat terveitä, kohtuullisen " helppoja", rahaa on ollut kivasti, tykätään lapsista.

Vierailija
14/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yllätyslapsi, yksin, hyvä niin, koska muuten olisin lapseton.Näillä geeneillä en olisi koskaan uskaltanut suunnitellusti raskautta ja olinkin varautunut vaikka mihin, mutta elämä yllätti iloisesti, toiseen hyvään tuuriin en kuitenkaan uskonut, joten...nips, naps.

Vierailija
15/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta. Kaikki olleet terveitä, vauva aika helppo, isommat terveitä, kohtuullisen " helppoja", rahaa on ollut kivasti, tykätään lapsista.

Vierailija
16/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 15-vuotias tyttö. Halusimme kokea vanhemmuuden, siihen riitti yksi.

Vierailija
17/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, ihan nussinnan syytä.

Vierailija
18/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Enempää ei saatu eikä olisi kyllä ollut varaa kasvattaakaan useampaa lasta.

Vierailija
19/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään, eikä tulekaan. Minua ja kumppania kiinnostaa leppoisa elämä toistemme kanssa.

Aina löytyy joku, joka ei edes lue avausta vaan vastaa silti.

Vierailija
20/27 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöä vajaan kolmen vuoden ikäerolla. En koe itseäni mitenkään erityisen "lapsirakkaaksi" ihmiseksi ja yksi lapsi varmasti olisi riittänyt, mutta olen itse kasvanut ilman sisaruksia enkä halunnut samaa kohtaloa omalle lapselleni. Ja olen kyllä nauttinut joka hetkestä kun olen saanut seurata heidän todella läheistä suhdetta iloineen ja suruineen. Mies olisi ollut valmis vielä kasvattamaankin perhettä, mutta tämä on meille hyvä kompromissi. Minulle on myös tärkeää, että pystymme välillä matkustelemaan ja tekemään kaikenlaista kivaa, joten siksikään en halua enempää lapsia, koska silloin olisimme jo taloudellisesti tiukemmalla.