Kotoa käsin tehtävä työ jossa tienestit 4500€/kk mutta en jaksa tehdä!
Nyt olen pahan paikan edessä. Olen kotona kahden lapsen kanssa, joista toinen valvottaa ja olen todella väsynyt päivisin heidän kanssaan puuhailuun. Kotonani olisi kuitenkin tuotteita, joita myymällä saisin tienattua helposti tässä kuussa 4000-5000€ mutta en vain saa aikaiseksi alkaa myymään niitä koska en jaksa. Mitä sinä tekisit tilanteessani? Myyntiprosessi on netin kautta, ja suht helppo, mutta yhteydenpito asiakkaaseen, tilinumerojen lähettelyt, postitukset yms ovat todella raakaa työtä. Lopputulos olisi kuitenkin muikea tili, mutta en nyt saa sitä aikaiseksi. Rutistaisinko itsestäni kaikki mehut irti ja ryhtyisin myyntityöhön vai siirränkö ajankohtaa parempaan? Ottaa kovasti luonnon päälle olla tekemättä mitään kun tiedän miten hyvin kauppa kävisi. Aina kun ajattelen, että tänään aloitan, lapset karjuu ja huutaa ja häiriköi ja olen taas vain niin poikki ettei myymisestä tule yhtään mitään. Ärsyttävä tilanne!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Verkostomarkkinointiprovo. Ap yrittää värvätä jonkun tai sitten on itse mennyt lankaan ja luulee pääsevänsä tuollaisille ansioille.
Kyllä noille ansioille pääsee helpostikin, mutta kuten miljoona kertaa olen maininnut, huonosti lasten kanssa ja väsyneenä. En tiedä mitään verkostomarkkinoinnista, eikä sellainen kiinnosta. Teen tätä ihan eri tuotteilla jotka liittyy harrastukseen. Tuolla aiemmin tulikin jo hyvä pointti, ettei koko varastoa ole pakko myydä vaan tekee vähän pienemmin. On vaan vaikea vetää raja myyntiin kun kysyntää olisi. Mutta ihmeen kateellista porukkaa täällä kyllä on, ei tosin yllätä. Se yllättää että niin monen mielestä on mahdoton ajatus tienata työllä.
Verkostomarkkinointiprovo. Ap yrittää värvätä jonkun tai sitten on itse mennyt lankaan ja luulee pääsevänsä tuollaisille ansioille.