Heh heh...pitäisi tässä Madonnaksi alkaa.....päivän paras mieheltäni...
Mieheni idoli on näköjään Madonna ...ja tänään hän repäisi että minun pitäisi kasvattaa ja värjätä hiukseni samanlaiseksi kuin Madonnalla.
No eihän siinä mitään ....Madonnahan on vetreä ikäisekseen....ja osaa kyllä laulaakkin....mutta tyydyin toteamaan että jos menisit sitten sinne ....ja minä lähden eri suuntaan etsimään sellaisen ihmisen jolle ei tarvitse olla tietyssä muotissa :/.....heh ja tämän jälkeen mieheni sitten alkoi puhumaan naimisiin menosta .....kyllä oli taas miehellä jutun juurta.....joskus tuntuu ettei ihan pysy kärryillä miesten ajatusmaailmasta.
Kommentit (3)
kun hänellä on pokkaa tuollaista esittää?
Voisiko miehesi vaihtaa tyyliään samanlaiseksi kuin esim Lenny Kravitz. Sexy
Ei minusta silti miehesi ehdotus anna aihetta eroon.
suora/lainella oleva vaalea pitkähkö tukka vaaleaihoisella naisella on kauniimpi kuin lyhyeksi leikattu kastanjanpunainen. Niin se vain on, en usko että kyse on sen kummemmasta erilleenkasvamisesta tai toisen muuttamisesta. Kai miehilläkin saa olla oikeus omaan mielipiteeseensä? Minä ainakin myönnän suorilla, että litteä vatsa miehellä ON seksikkäämpi ja puoleensavetävämpi kuin pallokaljamaha, ja mun mielestä mulla on täysi oikeus mielipiteeseeni.