Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ostaa turkiksen

Vierailija
03.12.2016 |

Haluaisin ostaa turkin, koska se on lämmin, koska se ns. kestää isältä pojalle, ja koska nautin ajatuksesta että minulla on varaa ostaa turkki.

Pelkään kuitenkin muiden reaktioita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden reaktiot pelottaa, jos pystyt perustelemaan valintasi? Vai onko syynä ehkä se, että itsestäsikin tuntuu pahalta pukeutua kuolleisiin?

Ei varmaan tunnu. Itse en pystyisi, en pysty syömään lihaakaan, mutta en minä nyt kenellekään saarnaisi. Ällöttää turkikset, mutta mulle riittää, etten pukeudu itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta meen ostamaan sen Pietariin

Ale-aikaan. Suomessa minkkiturkki maksaa uutena n 5000 e, mutta Pietarissa 2500 e. Ja Allegrolla Hki-Pietari matkat halpoja ja nopeita.

Vierailija
4/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peritty turkki, mutta ei sitä tule käytettyä kuin harvoin, lähinnä juhliin mennessä. Turkki on painava ja aika epäkäytännällinen normielämässäni kun esim. piipahdan töiden jälkeen markettiin tai kipaisen bussin perään. Sateella ja räntäkelillä se kyllä pysyy sisältä kuivana, mutta tulee entistäkin raskaammaksi ja kun ei ole huppua, pitää kantaa sateenvarjoa. 

Nätti ja jotenkin ihanan tuntuinen se kyllä on. Statussymboliksi vähän vanhanaikainen. 

Vierailija
5/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta metsästetystä turkiksesta tehty turkis, niitä tehdään Suomessakin.

On eettinen ja ekologinen, kestävä valinta.

Vierailija
6/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa suomalaisen kalliin turkin suomalaisesta kalliista liikkeestä. Olisi kiva ostaa arvokas turkki ja pitää siitä hyvää huolta koko elinikäni.

Eläinten hyvinvointi kiinnostaa myös ja siksikin epäilyttää.

Miksi en kuitenkaan välitä ruoan tai kenkien osalta eläinten hyvinvoinnista? Ostan mm. broileria.

Vierailija
7/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta metsästetystä turkiksesta tehty turkis, niitä tehdään Suomessakin.

On eettinen ja ekologinen, kestävä valinta.

En tiennytkään että on sellaisia. Ovatko mistä eläimestä? Ovatko kauniita ja kalliita?

Vierailija
8/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyv idea!

terkun turkustarhaaja

Vierailija
9/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi sua estää :) Mut silti kyllä ihmetyttää toi sun päätös, varsinkin jos oot yhtään tietonen missä oloissa ne minkit yms. elävät. Yksikin takki edellyttää kymmenien minkkien yms. tappamista :( Ei niistä ihan syyttä suotta protestoida vastaan. Mut sun päätökses se on ja oikeutes kans. :D

https://www.google.fi/search?q=turkistarhat+suomessa&rlz=1C1AVNE_enFI71…

Vierailija
10/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mielummin auto. Voit osoittaa varallisuutesi paljon paremmin jollain Aston Martinilla, etkä silloin edes tarvitse mitään Siperian pakkasilta suojaavaa takkia, kun autoihin saa erittäin tehokaita lämmittimiä.

Vierailija
11/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mielummin auto. Voit osoittaa varallisuutesi paljon paremmin jollain Aston Martinilla, etkä silloin edes tarvitse mitään Siperian pakkasilta suojaavaa takkia, kun autoihin saa erittäin tehokaita lämmittimiä.

En tykkää autoista.

Vierailija
12/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää autoista.

Sulla ei oo vaan varaa kunnolliseen...

Vierailija
13/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Marita Huurinainen

Vierailija
14/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku osaa edes "vitsillä" kirjoittaa noin vammaisesti? :D Siis vaikka mä yritän, en osaa. 

Vierailija
15/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa dildon, koska voin tunkea sen perseeseeni.

Vierailija
16/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa se asenne, että omia hankintojasi et perustele etkä puolustele. Sujuu se elämä helpommin. Turkki ei muuten kestä "isältä pojalle" (vai tarkoititko äidiltä tyttärelle), jollei sitä huolla, vuoria uusi ja säilytystä hoida kunnollisissa tiloissa.

Vierailija
17/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat turkiksen, niin osta se. Jos muiden mielipiteitä alat pohtia, niin et koskaan voi ostaa yhtikäs mitään.

Vierailija
18/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muiden reaktiot pelottaa, jos pystyt perustelemaan valintasi? Vai onko syynä ehkä se, että itsestäsikin tuntuu pahalta pukeutua kuolleisiin?

Ei varmaan tunnu. Itse en pystyisi, en pysty syömään lihaakaan, mutta en minä nyt kenellekään saarnaisi. Ällöttää turkikset, mutta mulle riittää, etten pukeudu itse.

Pukeuduthan itsekin kuolleisiin jos sinulla on nahkakengät tai nahkahanskat. 

Vierailija
19/19 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Marita Huurinainen

Ethical fur in my ass.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän