Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?
Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun inhokki on useasti maailman parhaaksi biisiksi äänestetty Eaglesin Hotel California. Ei lopu koskaan ja on korvissani niin kuin valitusvirsi.
Wow! Miten eri tavoin voikaan kuulla! Minulle se tekee juuri sen tunteen, että ulospääsyä ei ole, aika lopettaa olemassaolon.
Hotel California kertoo huumeriippuvuudesta.
En tiedä tarkkaa nimeä mutta se dancing monkeys. Hvetin huonosti lausuttua englantia
Melkein kaikki suomalainen musiikki, jossa lauletaan suomeksi. Sitten melkein kaikki autotunetettu roska.
Tänä koronabiisi "uuden edessä" vai mikä lie on hirvee.
Vesalan juo mun navasta tequilaa. Hokee samaa koko biisin.
Enää ei osata sanoittaa, vai ei opita laulamaan vaikeita biisejä.
Kaikki Loirin laulut, äijä kähisee kuin viimeisiä hengenvetojaan .."herkkää tulkintaa" voi kilin kellit..
Queenin Bohemian rhapsody. Kamalaa kiekunaa ja kestää ja kestää monine vaiheineen. Pahinta että on yleisesti ottaen suosittu klassikko, joten sitä ei voi välttää missään!
"Satumaata". Siis sitä vanhaa 1950-luvun Unto Montosen tangoa. Onneksi sitä ei radiossa tarvi enää kuunnella mutta jos sitä soitetaan jossain tanssipaikassa niin menen vessaan. En jaksa katsoa sitä kun maalaisjuntit kirmaavat lavalle kun ensimmäiset soinnut kajahtavat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkkaa nimeä mutta se dancing monkeys. Hvetin huonosti lausuttua englantia
Se on kanssa kamala. Rasistinen suoraan sanoen, australialaismimmi (valkoinen) matkii jotain aasialaista pidgin-englantia murtaen laulavaa.
Celine Dionin My heart will go on, eli se Titanic-biisi. Karseeta ylitunteellista siirappia ja laulajan ääni kuulostaa ihan siltä, kun yrittäisi puskea köntsää peräpäästään pukamien kirvellessä. Ja leffa on samanlaista skeidaa.
Aika moniakin, mutta ehdoton inhokki superhiteistä on Sian Chandelier. Aivan järkyttävää huutoa ja rääkymistä, lisäksi erittäin tekotaiteellinen vaikutelma. Kokonaisuudessaan ihan hirveä tekele.
Ja joo, tiedän, että olen pikkuruisessa vähemmistössä tämän mielipiteeni kanssa.
Anna Puun, Sannin, Lauri Tähkän ja Loirin esittämä musiikki. Arttu Viskarin Kahvimaito.