Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?
Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.
Kommentit (175)
Sam Cooke What a wonderful world
Vesalan se tytöt ei soita kitaraa. Jestas mikä renkutus
Lukas Graham Mama said sekä 7 years
Joku vuosi sitten oli melko suosittu iskelmä-skibale se "tahdon oikeesti olla sinun". Olikohan esittäjä Finlanders. Kaikki lauloi aina karaoke-baarissa sitä biisiä aivan onnessaan. Mää oon aina inhonnut sitä laulua. Ja voi v..u kun siitä biisistä on oikessti tehty joulu-versiokin saman laulajan esittämänä. "Uskon oikeesti joulu-pukkiin... aivan karsee.
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift - Shake It Off
tää muuten oikeesti on todella huono
Timantit on ikusiaaaaa... ei vaan jotenki jaksa
Btw, joku kysy et mikstäällä ei oo robinin biisejä, mua ne ei oo ainakaa ärsyttäny ollenkaan, vailla mielipiteitä varmaan jakavatki. Okei frontside ollie meinas rulla korvista ulos sillon aikoinaan
Satumaa-tango.
Junttimainen, ärsyttävä komppi, tuo mieleen Suomen kurjuuden ja kehittymättömyyden ja ärsyttävän vaatimattomat tyhmät ihmiset.
Olen elitisti, menen vessaan kun jossain tanssipaikassa alkaa orkesteri soittaa täädäädäärättädädättä rättädädättä rättättää
Vierailija kirjoitti:
Satumaa-tango.
Junttimainen, ärsyttävä komppi, tuo mieleen Suomen kurjuuden ja kehittymättömyyden ja ärsyttävän vaatimattomat tyhmät ihmiset.
Olen elitisti, menen vessaan kun jossain tanssipaikassa alkaa orkesteri soittaa täädäädäärättädädättä rättädädättä rättättää
Tarkoitat siis sitä Vilkkumaan piisiä? Kun se Unto Monosen kappalehan on Satumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas nainen on sellasta kuraa ettei pahemmasta väliä! Erityisesti se "mielinmäärin kahvia tupakkaa".. Ja helppo elämä! Muita en muistakkaan, mut nää saa kyl oksennusreaktion aikaan. En kyl tiiä onko kovin suosittuja
Halki vuosikymmenten olen ihmetellyt mihin Kolmannen Naisen suosio perustuu/perustui? Ilmeisesti se nyt vaan on niin hip ja cool poltella tupakkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift - Shake It Off
tää muuten oikeesti on todella huono
On, kuten koko muukin. Nätti ja isolla rahalla, mutta mitään asiaa, paitsi juuri edellinen sitten ole. Minulle nolla.
yö:n kaikki biisit! pelkkää valitusta ja itkua
Marion Rung: El Bimbo. Hyi helvetti.
Kaikki, kyllä KAIKKI suomalaiset biisit. En kuuntele koskaan suomalaista musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satumaa-tango.
Tarkoitat siis sitä Vilkkumaan piisiä? Kun se Unto Monosen kappalehan on Satumaa.
Unto Monosen Satumaa-tangoa nimenomaan tarkoitan.
Kaikki suomiräppilorotukset mm. Cheek, Mikael Gabriel, Elastinen jne. En voi sietää mitään niiden biisejä ja eniten tällä hetkellä varmaan ärsyttää se Mikael Gabrielin raiskaama Lumi teki enkelin eteiseen, joka on alkuperältään kaunis Hectorin kappale. Ja myös ärsytystä Vesalan älä droppaa mun tunnelmaa mikälie...