Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?

Vierailija
03.12.2016 |

Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.

Kommentit (175)

Vierailija
121/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomiräppilorotukset mm. Cheek, Mikael Gabriel, Elastinen jne. En voi sietää mitään niiden biisejä ja eniten tällä hetkellä varmaan ärsyttää se Mikael Gabrielin raiskaama Lumi teki enkelin eteiseen, joka on alkuperältään kaunis Hectorin kappale. Ja myös ärsytystä Vesalan älä droppaa mun tunnelmaa mikälie...

Vierailija
122/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Policen Every breath you take

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Cooke What a wonderful world

Vierailija
124/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesalan se tytöt ei soita kitaraa. Jestas mikä renkutus

Vierailija
125/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift - Shake It Off

Vierailija
126/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prodigy - Firestarter

Vierailija
127/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphop. Kaikki.

Vierailija
128/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madafakin darra

Vierailija
129/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukas Graham Mama said sekä 7 years

Vierailija
130/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi sitten oli melko suosittu iskelmä-skibale se "tahdon oikeesti olla sinun". Olikohan esittäjä Finlanders. Kaikki lauloi aina karaoke-baarissa sitä biisiä aivan onnessaan. Mää oon aina inhonnut sitä laulua. Ja voi v..u kun siitä biisistä on oikessti tehty joulu-versiokin saman laulajan esittämänä. "Uskon oikeesti joulu-pukkiin... aivan karsee.

Vierailija
131/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää muuten oikeesti on todella huono

Vierailija
132/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantit on ikusiaaaaa... ei vaan jotenki jaksa

Btw, joku kysy et mikstäällä ei oo robinin biisejä, mua ne ei oo ainakaa ärsyttäny ollenkaan, vailla mielipiteitä varmaan jakavatki. Okei frontside ollie meinas rulla korvista ulos sillon aikoinaan

Vierailija
133/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satumaa-tango.

Junttimainen, ärsyttävä komppi, tuo mieleen Suomen kurjuuden ja kehittymättömyyden ja ärsyttävän vaatimattomat tyhmät ihmiset.

Olen elitisti, menen vessaan kun jossain tanssipaikassa alkaa orkesteri soittaa täädäädäärättädädättä rättädädättä rättättää

Vierailija
134/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satumaa-tango.

Junttimainen, ärsyttävä komppi, tuo mieleen Suomen kurjuuden ja kehittymättömyyden ja ärsyttävän vaatimattomat tyhmät ihmiset.

Olen elitisti, menen vessaan kun jossain tanssipaikassa alkaa orkesteri soittaa täädäädäärättädädättä rättädädättä rättättää

Tarkoitat siis sitä Vilkkumaan piisiä? Kun se Unto Monosen kappalehan on Satumaa.

Vierailija
135/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas nainen on sellasta kuraa ettei pahemmasta väliä! Erityisesti se "mielinmäärin kahvia tupakkaa".. Ja helppo elämä! Muita en muistakkaan, mut nää saa kyl oksennusreaktion aikaan. En kyl tiiä onko kovin suosittuja

Halki vuosikymmenten olen ihmetellyt mihin Kolmannen Naisen suosio perustuu/perustui? Ilmeisesti se nyt vaan on niin hip ja cool poltella tupakkia?

Vierailija
136/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää muuten oikeesti on todella huono

On, kuten koko muukin. Nätti ja isolla rahalla, mutta mitään asiaa, paitsi juuri edellinen sitten ole. Minulle nolla.

Vierailija
137/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö:n kaikki biisit! pelkkää valitusta ja itkua

Vierailija
138/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion Rung: El Bimbo. Hyi helvetti.

Vierailija
139/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, kyllä KAIKKI suomalaiset biisit. En kuuntele koskaan suomalaista musiikkia.

Vierailija
140/175 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satumaa-tango.

Tarkoitat siis sitä Vilkkumaan piisiä? Kun se Unto Monosen kappalehan on Satumaa.

Unto Monosen Satumaa-tangoa nimenomaan tarkoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän