Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?
Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.
Kommentit (175)
Robbie Williamsin "hitit". Nimiä en muista enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon Korkkarit kattoon.
Ennen tykkäsin tosi paljon Kaija Koosta ja olin tosi iloinen ns come backista. Mutta sitten meni maku. Nuo uusimmat biisit on aivan liian laskelmoituja ja hengettömiä. Nykyään kanava vaihtuu välittömästi kun tulee esimerkiksi tuo yllä mainittu biisi.
Tää on just näin.
Laskelmointi on just oikea sana kuvaamaan Kaijan nykyistä tuotantoa. On Maija Vilkkumaata ja Eriniä käytetty sanoittamassa, pyydetään Cheekkiä vähän räppäämään väliin ja yrittämällä yritetään väkertää ylituotettuja superhittejä oikein liukuhihnalta. Esim. se Siniset tikkaat on ihan hirvee viisu.
Jenni Vartiainen: En tahdo kuolla tänä yönä.
Petri Nygårdia mukaillen: no vittu, en minäkään.
Adelen Hello
Rihannan Diamonds ja Umbrella
Katy perryn Roar
koko yö-yhtyeen tuotanto. VMP!!!!!
kaikki Kate Perryn kappaleet.. ja arvatkaapa huviksenne esiteinin lempilaulaja!
lisäksi Lauri Tähkän "Morsian" , mutta sitä ei onneksi joudu pakkokuuntelemaan
kaikki Neon2:sen laulut ! olin ysärillä epäsuosittu ,koska inhosin kyseisiä herroja .D enkä tykkää kyllä vieläkään!
ja sitten Sanni, Haloo Helsinki, Cheek... koko tuotanto heiltäkin !
Vierailija kirjoitti:
Europen The Final Countdown. Kamalinta ikinä.
Joo, yhden hitin ihme Europe. Inhoon mäkin. Samoin se toinen ruotsalainen Avicii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaamea piisi (Erininkö?) jossa lauletaan "ei taida tyttö tietää ettei mun mies oo vapaa vielä"....
Juu, Erinin on Ei taida tietää tyttö. Kauhea ja typerä biisi on. Dumppais nyt sen äijän kun kerran sellaista suunnittelee.
Tämä on aika lähellä ykkösinhokkia. Sanoituksissa ei ole mitään järkeä, eihän siinä ole mitään väärää, että yrittää iskeä satunnaista miestä, jonka ei tiedä olevan varattu. Inhottava ylimielinen renkutus.
Vesa-Matti Loirin jokaikinen laulu! kuulostaa keukotautiselta juopolta lähikapakan karaokeillassa... lisäksi ukko on ruma kuin riihipiru. en ole ikinä ymmärtänyt "Veskun" suosiota, enkä näe tässä minkäänlaista karismaa.
Kolmas nainen on sellasta kuraa ettei pahemmasta väliä! Erityisesti se "mielinmäärin kahvia tupakkaa".. Ja helppo elämä! Muita en muistakkaan, mut nää saa kyl oksennusreaktion aikaan. En kyl tiiä onko kovin suosittuja
Jesse Kaikuranta voi Jeesus.... Loreen Euforia.
Miks kukaan ei oo sanonu Robinin biisejä??
Ainiin, ei ne taida olla suosittuja...
Chainsmokersin "Roses", "Closer" ja "Don't Let Me Down". Laulusuoritukset keskinkertaisia vailla tunnetta, melodiat tylsiä, biisit junnaavat paikallaan eivätkä kasva mitenkään, tuotanto helvetin laimeaa jne. En ymmärrä, kuinka joku jaksaa kuunnella noita.
Nikke Ankara - Pisamat.... vai mikä lie.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Hurmerinnan tytär, Janna?? Ihan kammottavia biisejä, lähinnä sanoitukset. Harmi kun ois kyllä varmasti lahjakas tuolla alalla. en tiedä tekeekö biisit itse?
No ei ole lahjakas. Nepotisteilla kun harvoin on lahjoja.
Jesse Kaikurannan Voi Jeesusta (vai minkä niminen onkaan) ei voi kuunnella pokalla naamalla :D onkohan kyseinen kappale vitsi?
Lady Gagan Perfect illusion on aivan kammottava, ei edes laula nuotilleen
Mä saan tästä biisistä aina hyvän mielen! Siihen perään kun kuuntelee Ruudolfin Leijonakuningaslaulun ja R. Kellyn the worlds greatest niin jaksaa ottaa vastaan kaikki vastoinkäymisetkin!