Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?
Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.
Kommentit (175)
Kaikki suomalaiset honottavat naisartistien biisit ja en voi myöskään sietää mitään eppu normaalia
Vicky Rosti kuulostaa siltä kuin kissaa raiskattaisiin, kamalaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Suudellaan by Lauri Tähkä.
Anna Puun versio on kyllä vielä 100 kertaa kauheampi. Ainoo Vain elämää -biisi, jonka aikana piti pistää telkkari mutelle, ei vain pystyny kuuntelee.
Jännä juttu, myös minä suorastaan rakastin Yötä teininä. Se osui ja upposi suoraan sydämeen. Likaiset Legendat, Särkynyt enkeli...Nyt Yö tuntuu melkein kuvottavalta.
Se kaamea piisi (Erininkö?) jossa lauletaan "ei taida tyttö tietää ettei mun mies oo vapaa vielä"....
Vierailija kirjoitti:
Vesala älä tuu droppaa mun tunnelmaa! Ärsyttävää.
Tämä on mun ykkösinhokki juuri nyt. Kauheata vinkumista. Juuri sellaista "vietetään pakkohauskaa vaikka oikeasti ollaan itse se kitisevä ja valittava tunnelmanpilaaja".
Onhan noita paljonkin, tässä muutama:
Pieni ja hento ote kenen tahansa laulamana.
Sia - I'm alive... en kestä niitä kohtia kun kiljuu ääni käheänä olevansa elossa...
Loirin kähisevät "tulkinnat" ei myöskään iske.
Kaija Koon Korkkarit kattoon.
Ennen tykkäsin tosi paljon Kaija Koosta ja olin tosi iloinen ns come backista. Mutta sitten meni maku. Nuo uusimmat biisit on aivan liian laskelmoituja ja hengettömiä. Nykyään kanava vaihtuu välittömästi kun tulee esimerkiksi tuo yllä mainittu biisi.
M22 kirjoitti:
KISSin I Was Made for Loving You. Muuten diggaan kyllä bändin lähes koko tuotantoa.
Minusta taas tämä on ainoa hyvä Kissin kappale :D.
Ehkäpä tuo iskee muihinkin sellaisia, jotka eivät muuten pidä kyseisen bändin musiikista. (olen seurustellut Kiss-fanin kanssa, joten tuotanto on vähän liiankin tuttua.)
Kaikki Paperi T:n, Nikke Ankaran, Roope Salmisen ja Asteen biisit esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Se kaamea piisi (Erininkö?) jossa lauletaan "ei taida tyttö tietää ettei mun mies oo vapaa vielä"....
Juu, Erinin on Ei taida tietää tyttö. Kauhea ja typerä biisi on. Dumppais nyt sen äijän kun kerran sellaista suunnittelee.
En voi sietää Cheekiä, Sannia, JVGtä, Elastista, mitähän näitä vielä olis.. Onneks en kuuntele radiota juuri ikinä ja säästyn kaikelta kurapaskalta
John Legend - All of me
Miten muka rakkautta ylistävä kappale voi olla niin masentava!
Ed sheeran kokonaisuudessaan, samoin sanni, ellinoora, alma, anna puu... Ja Bruno Marsin uptown funk on ihan vitun hirvee renkutus.
James Bluntin You are beautiful.