Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?

Vierailija
03.12.2016 |

Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkea mitä soitetaan Suomipopilla, varsinkin niitä iänikuisia Vain Elämää-biisejä.

Vierailija
42/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on luetellut mun lempimusiikkia :)

Rakastan Hetken tie on kevyt-biisiä koska siitä tulee mieleen kauniita muistoja. Sannin vanhemmat biisit on ihania ja myös muistoja tulee niistä mieleen. Ja Queeniin en kyllästy ikinä.

Ps. Joutsenlaulu on kyllä hirveä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana kova Yö-fani, mutta näin vanhemmiten olen ruvennut inhoamaan Olli Lindholmin määkivää ääntä. Laulaa varmaan ihan nuotilleen, mutta ääni itsessään on tosi ruma ja sävytön.

Jo monta kuukautta monella radiokanavalla on soitettu useita kertoja päivässä Yön Minne tuulet vie ja siinä on semmoinen biisi, että enpä muista milloin olis joku ärsyttänyt ja ällöttänyt niin paljon.

Vihaan ko. biisin typerää mahtipontisuutta ja muka rajua rokkikitararevittelyä. Aivan erityisesti mua kuitenkin ällöttää typerän biisin typerät sanat, joissa määkivä Olli yrittää selitellä mukasyvällisiä pohdintojaan elämänsä kulusta, kun tosiasiassa ukolle kävi ihan niin klisheisesti, että tuli keski-iän kriisi ja hurahti nuorempaan naiseen.

Ei helvetti, sain kiihdytettyä itseni ihan raivoon jo pelkästään kirjoittamalla biisistä. Nyt on osunut kyllä syvälle. Ja ei, en ole itse tullut koskaan jätetyksi nuoremman naisen takia. Itse asiassa olen joskus kauan sitten ollut se nuorempi nainen, jonka takia vaimo on dumpattu. Ehkäpä tämä sitten kuitenkin raapii jotain alitajunnassa.

Vierailija
44/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Stigin tekeleet.

Kaikki räppi.

Vierailija
45/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Vielä on kesää jäljellä, .... Ensin siinä oli vain Peku ja mä ja sitten siihen tuli pari tyttöä..., en nyt vihaa, mutta en haluaisi kuunnella.

"Ensin siinä oli vain Peku ja mä ja sitten siihen tuli pari tyttöä...," ei ole mainitusta piisistä. Taitaa olla nimeltään Lauanta-ilta tjsp.

Vierailija
46/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queenin We Are The Champions ja Queenia muutenkin. Hyi helvetti mitä valkoroskapaskaa.

We Will Rock You on jopa vielä hirveämpi.

Vierailija
47/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuiskun 

Keinutaan

Peto on irti

Sata salmaa

Vierailija
48/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskarin ihan jokainen kappale..

Erityinen inhokki on se jossa lauletaan saanko rinnoistasi kahvimaitoa..

Vierailija
49/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oasis - Wonderwall      Yksitoikkoinen alkuloinen jollotus . Aina kummastuttanut kappaleen suosio. Oasiksella on paljon parempiakin kappaleita.

Vierailija
50/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europen The Final Countdown. Kamalinta ikinä.

Vierailija
51/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oasisin, Smithsin ja REMin koko tuotanto

Vierailija
52/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Celine Dionin tuotanto. Kauhein kuitenkin: My heart will go on.

Queen: Show must go on (pidän kyllä muutamasta Queenin biisistä)

Scorpions: Wind of change

Vierailija
53/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo - Siniset tikkaat

Vierailija
54/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näiden artistien tuotannot, en vain kestä heidän ääntään:

The Weeknd

Sam Smith

John Legend

Ariana Grande

Nicki Minaj

Drake

Vierailija
55/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. President - Coco Jambo

Tällä ei nykyään ole niin paljon radiosoittoa, mutta ysäribiisilistoihin tämä AINA otetaan. Samoin joskus

jotkut nuoret jumppaohjaajat ottavat tämän jumppaan "hyvän mielen kappaleeksi". Hyvä mieli on kyllä kaukana tästä kammotuksesta.

Wind of Change on myöskin kamala.

Vierailija
56/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin biisejä en oikeastaan vihaa, mutta en ymmärrä, että miksi ne ovat niin suosittuja. Joissakin on kaunis melodia, mutta ne kaikki kuulostavat moneen kertaan tehdyiltä. Koko artisti vaikuttaa niin tehdyltä massatuotteelta, mikä on outoa, kun hän kuitenkin ilmeisesti tekee kaiken itse. Mutta taidan olla vain liian vanha hänen kohderyhmäänsä.

Arttu Wiskarin tuotannossa on tosiaan tuo, että tavoittelee jotain Gösta Sundqvistin tyyppistä, mutta teksteistä puuttuu se herkkyys/hyväntahtoisuus, joka Göstalla on rivoimmissakin biiseissä aina taustalla. Tulee sellainen "laulan jotain vähän epäkorrektia, höröhörö" -tunnelma.

Vierailija
57/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A2M - I Got Bitches 

Vierailija
58/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.

Mikä siinä niin vihastuttaa? Kaunis kappalehan tuo on. 

Itseäni ärsyttää kaikki biisit, joissa väännellään ääntä. Esimerkiksi smuffit saivat minut aikoinaan raivon partaalle, mutta ei niitä kai enää soiteta. Jotain vastaavaa vääntelyä oli muistaakseni sannin biisissä vasta ja piti laittaa pois. 

Mää en kanssa kestä sitä! Kauhean laahaava tekotaiteellinen viritys :( "kirsikan kukat japanin..." Ei apua.

Vierailija
59/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on lumivalkoinen - paatoksellista paskaa. Kaikki Cheekin tuotanto

Vierailija
60/175 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yhtä kappaletta, joka jumputtaa tauotta teinien autoissa.