Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekiköhän mieheni minulle pahaa nukkuessani?

Vierailija
03.12.2016 |

Hän siis ei tunnusta ainakaan mitään. Nukumme siis eri huoneissa ja lukitsen yleensä oven kunnolla yöksi. Eilen illalla nukahdin aikaisemmin illalla vuoteeseeni siten, että makuuhuoneen ovi jäikin auki.

Heräsin siihen, kun mies noin klo 23:30 rähjäsi mulle, että mun pitää laittaa tiskikone päälle ja että mun pitäisi heti nousta ylös. Olin aivan pyörryksissä ja mulla oli todella paha, poissaoleva olo sekä silmänvalkuaiset punottivat ja kaulallani oli painaumia sekä pulssi oli todella nopea. Tänään aamulla oli sitten turvotusta kropassa, vaikka olen muuten hoikka.

Kyselin aiheesta mieheltä, niin hän sanoi, että yritti vain itsepintaisesti saada mua huutamalla ja repimällä hereille. Hän kuulemma jotenkin painoi ja repi päätäni (!), mitä en edes itse muista. Hän teki niin, jotta heräisin. Mies perustelee toimiaan sillä, että halusi vain herättää mut tiskikoneen täyttöä varten, mutta mielestäni juttu on hieman outo. :/

Taustana on sellainen, että noita sattumuksia on tapahtunut aiemminkin runsaasti ja ollessani miehen kanssa mulle on tullut mm. pahoja ja toistuvia rytmihäiriöitä, vaikka olin aiemmin täysin terve. Myös muistini on heikentynyt voimakkaasti. Mies oikeasti vihaa minua ja haukkuu ulkonäköäni ja ominaisuuksiani sekä toivoo kuolemaani ja on toisinaan väkivaltainen. Olen 30+ iältäni. Miltä tämä kaikki kuulostaa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen.

Vierailija
42/50 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä kirjoitus on ollut täällä monta kertaa ennenkin, ap on copypastennut saman tarinan tänne taas ja vielä samalla otsikolla.

Älkää menkö vipuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on oma asunto (kerroit maksavasi vastiketta turhaan), mutta asut sellaisen miehen luona, jonka takia nukut eri huoneessa ovi lukittuna? Miksi et vain muuta takaisin omaan asuntoosi ja ota eroa? Jos mies ei koske sinuun kuin väkivaltaisesti, mitä ihmettä teet siellä hänen asunnossaan? Pahemmin se maine menee suvun silmissä, jos miehesi jonakin yönä surmaa sinut ja päädytte uutisotsikoihin.

44/50 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoteja löytyy. Etsi netistä lähin ja lähde jo tänään, jos tarinasi on totta. Tuosta on enää pahimmillaan yö siihen, että enää et aamulla herää. 

Kertomuksesi lakoninen sävy ei hämmästytä, se on väkivaltaisessa liitossa eläville ominaista, mutta tuo sekavuus ja selittelemättömyys eivät ole tavanomaisia. Yleensä naiset selittelevät ummet ja lammet jos tekevät jotain niinkin radikaalia kuin nukkuvat eri huoneessa ovi lukossa. Ja alistunut nainen kertoo yleensä miksi hänen miehensä pitää herättää hänet 23:30 tyhjentämään tiskikone (koska hän ei sitä ollut muistanut tehdä ja mieshän vain halusi pitää kodin siistinä). 

Tuollaista kuitenkin tapahtuu. Lähinnä minua hämmentää, että miksi katsot saaneesi rytmihäiriöitä? Stressistä?

Vierailija
45/50 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä miksi vielä olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa?!

Koska olen provo. Sori.

Vierailija
46/50 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kohdelluksi tuleminen ja turvattomuudentunne voivat olla niin tuttuja jo lapsuudesta, että niitä on alkanut pitää sitä tavallaan rakkautena, vaikka jossain tietoisuuden laidalla ymmärtää, ettei sen kuuluisi tuntua pahalta......

Läheisriippuvaisella on pelko irrottautua, vaikka tuntuis kuinka pahalta. Pelko jäädä yksin. Vaikka jos sitä kokeilis, vois yllättyä, miten helpottavalta ja vapauttavalta se tuntuu. Käytännön asiat tuntuu hankalilta, mutta kun sille irroittautumisen tielle lähtee, ne kyllä aina jotenkin järjestyy.

Satavarmasti ihmisen on parempi olla yksin kuin paskassa parisuhteessa. 

Voimia!

Vierailija
47/50 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ap, miten nykyään miehen kanssa menee?

Vierailija
48/50 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
49/50 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään aina siihen kun mies istuu sängyn reunalla sukkahousut päässä ja teroittelee leipäveistä itsekseen mutisten. Kellariin se rakentaa parhaillaan giljotiinia mun mittojen mukaan (olen jo pari kertaa käynyt sovittamassa miehen pyynnöstä). Valmistuu kuulemma jouluksi. Meillä oli kaksi yhteistä lasta, mutta ovat molemmat kadonneet jonnekin samoin kuin äitini. Miltä tämä kaikki kuulostaa?

Vierailija
50/50 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hakeudu heti turvakotiin, sairaalaan yms. Voit mennä sairaalaan päivystykseen suoraan. Tai turvakotiin.

Älä jää miehen kanssa enää yöksi.