Tekiköhän mieheni minulle pahaa nukkuessani?
Hän siis ei tunnusta ainakaan mitään. Nukumme siis eri huoneissa ja lukitsen yleensä oven kunnolla yöksi. Eilen illalla nukahdin aikaisemmin illalla vuoteeseeni siten, että makuuhuoneen ovi jäikin auki.
Heräsin siihen, kun mies noin klo 23:30 rähjäsi mulle, että mun pitää laittaa tiskikone päälle ja että mun pitäisi heti nousta ylös. Olin aivan pyörryksissä ja mulla oli todella paha, poissaoleva olo sekä silmänvalkuaiset punottivat ja kaulallani oli painaumia sekä pulssi oli todella nopea. Tänään aamulla oli sitten turvotusta kropassa, vaikka olen muuten hoikka.
Kyselin aiheesta mieheltä, niin hän sanoi, että yritti vain itsepintaisesti saada mua huutamalla ja repimällä hereille. Hän kuulemma jotenkin painoi ja repi päätäni (!), mitä en edes itse muista. Hän teki niin, jotta heräisin. Mies perustelee toimiaan sillä, että halusi vain herättää mut tiskikoneen täyttöä varten, mutta mielestäni juttu on hieman outo. :/
Taustana on sellainen, että noita sattumuksia on tapahtunut aiemminkin runsaasti ja ollessani miehen kanssa mulle on tullut mm. pahoja ja toistuvia rytmihäiriöitä, vaikka olin aiemmin täysin terve. Myös muistini on heikentynyt voimakkaasti. Mies oikeasti vihaa minua ja haukkuu ulkonäköäni ja ominaisuuksiani sekä toivoo kuolemaani ja on toisinaan väkivaltainen. Olen 30+ iältäni. Miltä tämä kaikki kuulostaa?
Kommentit (50)
Miksi nukut ovi lukossa? Ei ole normaalia parisuhdetta.
Miksi ihmeessä et ole jo eronnut? Nyt vähän selkärankaa nainen!
Siis mitä miksi vielä olet yhdessä tuollaisen miehen kanssa?!
Sairasta, eroa vielä kun voit. Tai viimeisen kerran tulet ovesta ulos jalat edellä...
Taas tämä sama kirjoitus täällä..... No ei se mitään, sain aivan helvetin hyvät naurut viimeksi näistä sun jutuista eli antaa mennä vaan. Toinen positiivinen asia on se, että miehesi ei ole sua tämän kohta jo menneen vuoden aikana saanut hengiltä vaikka pelkotilat sulla on aika mahtavat.
Kyselin mieheltä tuosta eilisiltaisesta ja hän sanoi, ettei ole tehnyt mitään ja etten saisi puhua aiheesta, ellei mulla ole näyttää hänelle siitä todisteita. Hän myös uhkasi heittää mut ulos asunnosta ja ottaa avaimen pois, jos en lopeta.
Tässä on siis sellainen, etten ole ikinä ollut miehen luona edes kirjoilla, vaikka olemme olleet naimisissa yli neljä vuotta. (Itse en siitä mitään hyödy, vaan joudun maksamaan ylimääräistä vastiketta omasta asunnostani.) Mulla on niska kipeä, päänsärky ja paha olo.
Pelkään, että mies kuristi tai tulehdutti siis mua nukkuessani ja että hän on tilaisuuden tullen tehnyt sitä aiemminkin. Yhden kerran heräsin monta vuotta sitten tulehduttamiseen ja siitä jäi kammottavat traumat. Mies silloin kiisti kaiken ja vain suuttui ja alkoi syyllistää minua...aivan kuin ei olisi edes tajunnut, mitä teki juuri hetkeä aiemmin.
Kuulostaa siltä että... MIKSI olette yhdessä???
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama kirjoitus täällä..... No ei se mitään, sain aivan helvetin hyvät naurut viimeksi näistä sun jutuista eli antaa mennä vaan. Toinen positiivinen asia on se, että miehesi ei ole sua tämän kohta jo menneen vuoden aikana saanut hengiltä vaikka pelkotilat sulla on aika mahtavat.
Lucky you. Jos siis olet niin onnellinen, että sulla on parempi suhde. En usko, että mies uskaltaisi riistää henkeäni, mutta kostaa/kiusaa mahdollisesti mua. Mulle on tullut oikeasti lääkärienkin toteama rytmihäiriö noin neljän viimr vuoden kuluessa (oireet alkoivat ekan kerran yhteenmuuton jälkeen ja ovay pahentuneet sitem, että mulla on niitä useamman kerran viikossa).
Ja olet yhdessä miehesi kanssa, koska...?
Ja siis tuo juttu tapahtui eilen illalla. Voi olla, että nukuin vain huonosti ja huonossa asennossa, mutta _miksi_ mies tuli repimään tukastani ja painamaan päätäni, kun nukuin? Kun siis hän tietää, että olen traumatisoitunut. Ja hän ei koske muhun fyysisesti ikinä muulloin paitsi silloin, jos lyö tai potkii. En vain käsitä.
Vastaa nyt, MIKSI olet vielä siellä?? Herranjumala, lähde ulos, älä koskaan enää palaa takaisin!
Tarvitsette molemmat pikaista ammattiapua, mene mahdollisimman pian johonkin lääkärille. Olette molemmat sairaita...
Vierailija kirjoitti:
Ja olet yhdessä miehesi kanssa, koska...?
En viitsi tässä sanoa syytä, mutta liittyy perhesuhteisiin ja maineeseen suvun silmissä. Lisäksi ei ole tällä hetkellä asuntoa, johon muuttaa. Olen yrittänyt irroittautua miehestäni jo parin vuoden ajan, mutta mies aina torpedoi yritykseni. Mä vain pelkään miestäni ja alistun sille. Miehen vanhemmatkin alistuvat hänelle, samoin hänen pari kaveriaan...ei kukaan uskalla oikein sanoa vastaan. Tosin en usko, että mies tekee pahaa muille kuin minulle...ulkopuolisille hän on hauska ja sosiaalinen supliikkimies.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt, MIKSI olet vielä siellä?? Herranjumala, lähde ulos, älä koskaan enää palaa takaisin!
Tällä henkilöllä ei oikeasti ole uutta hätää kuin se , että hänen mielenterveytensä on pahasti hoitamatta. Kuten sanoin tuossa edellä, tämä kirjoitus on ollut täällä palstalla jo muutamankin kerran. Kunhan muutkin Av-konkarit heräävät tähän lauantai aamuun, tulet näkemään useammankin " tää on ollut jo täällä " kommentin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä henkilöllä ei oikeasti ole uutta hätää kuin se , että hänen mielenterveytensä on pahasti hoitamatta. Kuten sanoin tuossa edellä, tämä kirjoitus on ollut täällä palstalla jo muutamankin kerran. Kunhan muutkin Av-konkarit heräävät tähän lauantai aamuun, tulet näkemään useammankin " tää on ollut jo täällä " kommentin :)
Uutta : muuta :)
Elkää nyt enää tähän vanhaan juttuun menkö. Tosiaan aikaisemmin ihan sama tarina täällä.
Siis mitä vittua mä just luin? Eikö ylläpito voi jäljittää ap:n osotetta ja lähettää sinne ammattiapua? Kuulostaa nimittäin todella sairaalta, jos ei provo?
Lähe menee. Ihme tossua "kun ei pysty ja mies estää". Kai se ukko nyt jossain käy? Sillä aikaa tärkeimmät kamat kassiin ja vaikka kaverille. Ilmotus poliisille, että ex on uhkaava ja pelkää mitä se voi tehdä.
Jos sulla olisi tytär ja sillä olis samanlainen tilanne ku sulla, niin mitäpä sille neuvoisit? Niinpä.
Mulla on sellainen "ongelma", että nukun tosi sikeästi, mitä mies joskus suhteemme alkuaikoina naureskelikin sekä otti musta valokuvia kun nukuin. Näytti niitä sitten mulle, kun olin kuulemma niin nolon näköinen, jos suuni oli raollaan tms.