Tekiköhän mieheni minulle pahaa nukkuessani?
Hän siis ei tunnusta ainakaan mitään. Nukumme siis eri huoneissa ja lukitsen yleensä oven kunnolla yöksi. Eilen illalla nukahdin aikaisemmin illalla vuoteeseeni siten, että makuuhuoneen ovi jäikin auki.
Heräsin siihen, kun mies noin klo 23:30 rähjäsi mulle, että mun pitää laittaa tiskikone päälle ja että mun pitäisi heti nousta ylös. Olin aivan pyörryksissä ja mulla oli todella paha, poissaoleva olo sekä silmänvalkuaiset punottivat ja kaulallani oli painaumia sekä pulssi oli todella nopea. Tänään aamulla oli sitten turvotusta kropassa, vaikka olen muuten hoikka.
Kyselin aiheesta mieheltä, niin hän sanoi, että yritti vain itsepintaisesti saada mua huutamalla ja repimällä hereille. Hän kuulemma jotenkin painoi ja repi päätäni (!), mitä en edes itse muista. Hän teki niin, jotta heräisin. Mies perustelee toimiaan sillä, että halusi vain herättää mut tiskikoneen täyttöä varten, mutta mielestäni juttu on hieman outo. :/
Taustana on sellainen, että noita sattumuksia on tapahtunut aiemminkin runsaasti ja ollessani miehen kanssa mulle on tullut mm. pahoja ja toistuvia rytmihäiriöitä, vaikka olin aiemmin täysin terve. Myös muistini on heikentynyt voimakkaasti. Mies oikeasti vihaa minua ja haukkuu ulkonäköäni ja ominaisuuksiani sekä toivoo kuolemaani ja on toisinaan väkivaltainen. Olen 30+ iältäni. Miltä tämä kaikki kuulostaa?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsette molemmat pikaista ammattiapua, mene mahdollisimman pian johonkin lääkärille. Olette molemmat sairaita...
Miksi mä olen sairas muuten paitsi rytmihäiriöiden ja sydänvaivojen osalta? Miksi uhria pitää muutenkin aina syyllistää?
Maksat omasta asunnosta vastikkeita, mutta silti sinulla ei ole paikkaa minne mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt, MIKSI olet vielä siellä?? Herranjumala, lähde ulos, älä koskaan enää palaa takaisin!
Tällä henkilöllä ei oikeasti ole uutta hätää kuin se , että hänen mielenterveytensä on pahasti hoitamatta. Kuten sanoin tuossa edellä, tämä kirjoitus on ollut täällä palstalla jo muutamankin kerran. Kunhan muutkin Av-konkarit heräävät tähän lauantai aamuun, tulet näkemään useammankin " tää on ollut jo täällä " kommentin :)
Niinkö? Siis mikä mun mielenterveydessäni on vialla? Mä olen ollut tuon mieheni kanssa yhdessä melkein seitsemän vuotta ja olen kärsinyt siitä hänen käytöksestään ikävällä tavalla noin 6,5 vuotta. Joo, olen joskus aiemmin kirjoittanut vastaavasta, mutta siihenkin olen saanut runsaasti provohuuteluita ilman mitään konkreettista.
Ehkä en enää jaksa kirjoittaa tästä, kun ei se kirjoittamalla miksikään muutu. Täytyy vain hiljaksiin hakea uutta asuntoa ja katsoa, millaiseksi elämä muuttuu, kun saa olla rauhassa ilman väkivallan uhkaa ja kiusaamista. Ehkä olen jo ns. menetetty tapaus. En usko, että löydän enää rakkautta elämääni jne. Surullista olla tällainen ei-toivottu ihminen.
Olet jo monta vuotta tainnut jauhaa tätä samaa. Miksi et ole eronnut jo ja hakeutunut hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa nyt, MIKSI olet vielä siellä?? Herranjumala, lähde ulos, älä koskaan enää palaa takaisin!
Tällä henkilöllä ei oikeasti ole uutta hätää kuin se , että hänen mielenterveytensä on pahasti hoitamatta. Kuten sanoin tuossa edellä, tämä kirjoitus on ollut täällä palstalla jo muutamankin kerran. Kunhan muutkin Av-konkarit heräävät tähän lauantai aamuun, tulet näkemään useammankin " tää on ollut jo täällä " kommentin :)
Niinkö? Siis mikä mun mielenterveydessäni on vialla? Mä olen ollut tuon mieheni kanssa yhdessä melkein seitsemän vuotta ja olen kärsinyt siitä hänen käytöksestään ikävällä tavalla noin 6,5 vuotta. Joo, olen joskus aiemmin kirjoittanut vastaavasta, mutta siihenkin olen saanut runsaasti provohuuteluita ilman mitään konkreettista.
No mitä sä tänne sitten kirjoittelet jos et saa osaksesi muuta kuin huutelua? Miksi tämä kerta olisi erilainen ? Mä en edes usko että olet trolli, olet vaan totaalisen sekaisin eli tarvitset apua.
Kuule ap, jos et kuitenkaan ole lähdössä sieltä, mikä sinun kyllä pitäisi tehdä tuollaisessa tilanteessa: mitä väliä on sitten enää sillä, mitä mieltä täällä me ventovieraat tilanteestasi olemme? Meidän mielipiteellämme ei ole yhtään merkitystä, joten ihan turhaan kysyt, koska et välitä siitäkään pätkän vertaa, koska et neuvoja kuuntele.
Tilanne ei muutu täällä sitä mainostamalla. Se muuttuu vain lähtemällä pois.
Joko miehen luota tai tältä paltalta.
Ja siis onko se merkki vialla olevasta mielenterveydestä, että sisukkaasti kestää persoonallisuushäiriöistä ja julmaa puolisoa vuodesta toiseen. Eikö se ole aika vahvan mielenterveyden merkki? Kuitenkin käyn töissä ja harrastan aktiivisesti siinä sivussa. Joudun kuuntelemaan haistattelua ja nimittelyä, määräilyä, alistamista jne. aina miehen ollessa kotona, mutta jaksan silti. Viime aikoina om olmut tosin jaksaminen koetuksella ja haluaisin ihan muunlaista seuraa (ja siis rakkautta), mutta mun pitäisi kyllä varmaan asustella yksin pari vuotta tällaisen jälkeen, ennen kuin olisin tarpeeksi tasapainoinen uuteen suhteeseen. Olen lähinnä "karaistunut" siihen scheisseen, jota joudun sietämään. Haluaisin olla itse rakastava ja lempeä puoliso, jolla olisi paljon annettavaa...mun pitäisi jotenkin "kerätä" sitä hyvää itsekseni jostain muualta ennen uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä en enää jaksa kirjoittaa tästä, kun ei se kirjoittamalla miksikään muutu. Täytyy vain hiljaksiin hakea uutta asuntoa ja katsoa, millaiseksi elämä muuttuu, kun saa olla rauhassa ilman väkivallan uhkaa ja kiusaamista. Ehkä olen jo ns. menetetty tapaus. En usko, että löydän enää rakkautta elämääni jne. Surullista olla tällainen ei-toivottu ihminen.
Hei haloo Ap,
Syy miksi sun tarinasta ei pidetä on se, että kukaan ei voi uskoa aikuisen ihmisen olevan noin tyhmä. Se vain ei kuulosta mahdolliselta.
Mitä sanoisit naiselle jonka mies on yrittänyt tappaa sitä 7 vuoden ajan? Että ihanaa kun mies rakastaa??? Juokse pakoon niin nopeasti kuin voit!
Sinä olet sairas. Samoin kun miehesikin. Hankkikaa molemmat tahoillenne apua. Ja lopeta kirjoittelu tälle palstalle kun me emme sua voi auttaa, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis onko se merkki vialla olevasta mielenterveydestä, että sisukkaasti kestää persoonallisuushäiriöistä ja julmaa puolisoa vuodesta toiseen. Eikö se ole aika vahvan mielenterveyden merkki? Kuitenkin käyn töissä ja harrastan aktiivisesti siinä sivussa. Joudun kuuntelemaan haistattelua ja nimittelyä, määräilyä, alistamista jne. aina miehen ollessa kotona, mutta jaksan silti. Viime aikoina om olmut tosin jaksaminen koetuksella ja haluaisin ihan muunlaista seuraa (ja siis rakkautta), mutta mun pitäisi kyllä varmaan asustella yksin pari vuotta tällaisen jälkeen, ennen kuin olisin tarpeeksi tasapainoinen uuteen suhteeseen. Olen lähinnä "karaistunut" siihen scheisseen, jota joudun sietämään. Haluaisin olla itse rakastava ja lempeä puoliso, jolla olisi paljon annettavaa...mun pitäisi jotenkin "kerätä" sitä hyvää itsekseni jostain muualta ennen uutta suhdetta.
Ei ole vahvan mielenterveyden merkki, vaan vaikean läheisriippuvuuden. LÄHDE POIS! HETI. Lakkaa kyselemästä täällä, ei vastaukset muutu miksikään muuksi. Lähde. Lähde. Unohda uusien suhteiden puntarointi tässä vaiheessa, et tarvitse niitä juuri nyt. Vaan sitä että saat lähdetyksi!
Hahhaaa, surkea provoiluyritys koko keskustelu.
Tarinassa on aukkoja. Miksi ap maksaa vastiketta omasta asunnosta jos sitten ei ole asuntoa johon muuttaa? Jos tämä on provo niin ihmettelen miten joku jaksaa keksiä tällaista roskaa. Jos taas on totta niin ihmettelen yhtä lailla, että miten pahasti ap:n mielenterveys on murskattu maanrakoon jos ei ole 6,5 vuoden aikana lähtenyt...
Ai tää trolli taas kirjoittelee :D
Onko miehesi viimeaikoina kuristanut sinua öisin?
Teillä täytyy olla molemmilla pahemman laatuisia mielenterveyden ongelmia. Muuten tuota vuodatusta on mahdoton käsittää. Menkää hoitoon molemmat, ennen kuin jotain todella vakavaa tapahtuu. Missään tapauksessa tuollainen ei ole normaalia. Vai ... onko mielikuvitus taas kerran tehnyt tepposet?
Vierailija kirjoitti:
Ai tää trolli taas kirjoittelee :D
Onko miehesi viimeaikoina kuristanut sinua öisin?
Tämä 😄😅 Ai että se oli hauska keskustelu ! So voisi copypasteta ne vanhat kirjoituksensa tänne, en jaksa etsiä niitä nyt itse :)
Minkä takia ap spämmäät tätä samaa trollia tänne taas?
Otan valokuvia mun nukkuvasta miehestä joka yö, ihanaa <3... sit masturboin niille. Hän on tietoinen asiasta ja pitää sitä seksikkäänä :)