Nainen! Jos mies on ihastunut sinuun selvästi kovemmin kuin sinä häneen, niin millaisena koet tilanteen?
Olen nainen itsekin, mutta en oikein muista, että olisin ollut tuollaisessa tilanteessa. Siksi mielenkiinnosta kyselen, että miltä se tuntuu, kun toinen on kovasti ihastunut, mutta itse on vain, että onhan tuo ihan jees... Miten siinä itse toimii? Mitkä on tunnelmat? Miltä se toisen ihastuminen tuntuu? Onko se jännittävää tai peräti vähän pelottavaa? Vai kuitenkin mukavaa, jopa imartelevaa?
Kommentit (23)
Mulla on ollu kevään aikana töissä 2 miestä joiden kanssa oon ollu tekemisissä.Se toinen niistä olisi halunnu suhteeseen kanssani,mutta mä en hänen.Sanoin,että tunnen vain kaverillisia tunteita häntä kohtaan.Tykkään enemmän toisesta miehestä.Tän toisen kanssa kemiat ja vetovoima oli valtava.Siitä ei voi syntyä mitään,kun hän on varattu.
Riippuu siitä, että kuinka vakavilta miehen tunteet vaikuttavat. Jos on kauhean rakastunut, niin säälin miestä ja yritän olla hienotunteinen. Jos tuntuu siltä, että mies lähinnä vain haluaa seksiä, niin jätän asian omaan arvoonsa.
Itse oon tällä hetkellä vähän tommlsessa tilanteessa.. Ensin olin kiinnostunut miehestä, mutta nyt hänen liika innokkuutensa on suorastaan ruvennut ällöttämään :s lähettelee sydämiä ja pusuhymiöitö pitkin päivää..