Laitatteko aina esim kauppareissulle rintsikat?
Itse en, varsinkin talvella ihan sama kun ei takin alta näy mitään.
Kommentit (29)
Pakko pitää, on etenkin siihen aikaan kuusta niin pirun kipeät ettei sitä kävellessä hölskymistä kestä ilman. Itselläkin tosin tästä syystä aina koko päivän rintsikat, niin ei tarvii miettiä moisia. Ei näillä saamarin utareilla voi olla kotonakaan ilman, johan siinä hartiat ja selkäkin mätänee. Ei pysty ymmärtää silikonien hankkijoita (vaikka silikoni onkin kevyempää kuin tämä oikea rintakudos niin ei silti), kun omista aidoistaan saa kärsiä.
N21, 70I
Käytän rintaliivejä vain pari kertaa vuodessa kun on ihan pakko..."tosi hienot juhlavaatteet".
D-kuppi ja ei roiku vielä polvissa. Mutta en nyt tissit vapaana heilu vaan käytän napakkaa toppia puseron alla.
Vierailija kirjoitti:
En. Esim. pikkareita käytän vain apteekkireissuilla.
Miksi apteekkireissulla, mutta et esim. lääkärireissulla?
70J ja mä hitto soikoon nukunkin rintsikoissa. Tää varustus tarttee tukea tai alkaa aika pian sattua hartioissa ja niskassa.
En aina laita, jos olen takki päällä.
On sitä nähty yläkoulun päättäjäisissäkin äiti ilman rintsikoita. Löysä t-paita.
Kyllä. En mene kotivessaaa pidemmälle ilamn rintsikoita.
Pukiessakin on helpompi kun ei tiisit mene housunkauluksen väliin ja
Aivan oikea syy on jo teininä huomattu:
nännit kipeytyvät aivan älyttömän paljon, jos heiluvat vapaasti paitaa vasten, jopa niin paljon, että iho ärtyy rikki.
Laitan. Minulla on isot rinnat ja monesti kaupassa yms. avaan takkia. Hävettäisi kulkea ilman rintaliivejä ja tuntuisi että kaikki tuijottavat, vaikka oikeasti tuskin kukaan huomaisikaan.