Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuuskysymys - minkä näköinen on kaunis nainen?

Vierailija
02.12.2016 |

Otsikossa se tulikin. Mitkä piirteet tekevät naisesta kauniin? Keskustelua kehiin!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen max. 25v. nuori, hoikka, timmi, pitkähiuksinen nainen. Pitää olla kauniit kasvot tyyliin nuori Amber Heard. Vartalo tyyliin Megan Fox.

Miten kun Megan Fox on yli 25.

Vierailija
22/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas juurikaan järkevää keskustelua. Millaisiin naisiin TE kiinnitätte huomiota ulkona liikkuessanne? Enemmän puhun nyt oikeassa elämässä kuin kuvista. Ei todellinen olemus - eleet, ilmeet, ääni yms välity Instagramissa. Millainen nainen herättää ihastusta baarissa, kaupan kassalla, bussissa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkot silmät, tummat ja pitkät hiukset. Timmi kroppa, jossa sopivassa määrin myös rasvaa ja pehmeyttä.

Vierailija
24/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänessä on lisäksi ns.sisäistä kauneutta enemmän kuin useimmat tietävätkään:

http://tinyurl.com/jbcl57s

Miks joku pervo tarjoaa koko ajan tätä rumilusta tänne.

Vierailija
25/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija kirjoitti:

-keskivertoa pidempi muttei 180-senttinen kuitenkaan

-sirorakenteinen, pitkäjalkainen, kapeavyötäröinen, hoikka muttei luuranko

-pienet, sirot, symmetriset kasvonpiirteet, mantelinmuotoiset silmät, kapeahko ja melko suora nenä, sopivat huulet (ei turbohuulet eikä viivat) ja ehdottomasti korkeat poskipäät

Ihonväri, silmien väri ja hiustyyli voi olla mitä tahansa.

Ulkoisesti kaunis on mielestäni tällainen.

Muuten samaa mieltä kanssasi, mutta pituus tekee kauniista naisesta myös upean. Kauniita naisia maailmassa riittää, mutta pituus erotta taviskauniin upeasta naisesta.

Vierailija
26/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänessä on lisäksi ns.sisäistä kauneutta enemmän kuin useimmat tietävätkään:

http://tinyurl.com/jbcl57s

Miks joku pervo tarjoaa koko ajan tätä rumilusta tänne.

Olipa tökerösti sanottu ehkä tämän hetken arvostetuimmasta naisnäyttelijästä :(

Vierailija
27/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas juurikaan järkevää keskustelua. Millaisiin naisiin TE kiinnitätte huomiota ulkona liikkuessanne? Enemmän puhun nyt oikeassa elämässä kuin kuvista. Ei todellinen olemus - eleet, ilmeet, ääni yms välity Instagramissa. Millainen nainen herättää ihastusta baarissa, kaupan kassalla, bussissa?

Ap

Tulit siis pyytämään vinkkejä miten näyttää itse tyrmäävältä ja kääntää miesten päät.. Vai mitä?!

Vierailija
28/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet hiukset, kierot silmät, vino pottunenä, akneiho, olemattomat ripset, höröhampaat.

Oih! Kuvailit minut <3

Vierailija
29/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä iho,  täyteläiset huulet, pitkät paksut hiukset ja kaunis säteilevä hymy :)

Vierailija
30/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät jalat,  selvästi erottuva vyötärö leveän lantion yllä, pitkä hoikka kaula, huulet jotka eivät ole yli-isot eivätkä viivat vaan sopivasti täyteläiset, kermanvaalea tasainen iho, paksut värjäämättömät hiukset, pieni söpö nykerö nenä ja suuret silmät!

kaikista kuvottavinta on persjalkaisuus, niin olematon kaula että pää näyttää alkavan hartioista ja  ohuet alaspäin kääntyvät huulet.

Vierailija
31/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/RWVPFiR.jpg

Onko olemassa ihmistä, jonka mielestä Paulina Porizkova ei olisi kaunis?

Vierailija
32/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Pia Pasasen, Kati Outisen, Krista Kososen, prisessa Victorian näköiset ja oloiset naiset.

Vierailija
33/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämättömät hiukset, luonnollisen huoliteltu olemus, erottuvat silmät (siis etteivät uppoa silmäkuoppiin), puhtaat hampaat ja kosteutetut huulet. Mieluummin kokonaan ilman meikkiä, kuin huonosti (ja liikaa!) meikattuna. Jokin pieni, melko huomaamaton persoonallinen piirre tai "virhe/epätäydellisyys" kasvoissa monesti viehättää. Siis sellainen piirre, jota ei välttämättä heti hoksaa, mutta tarkemmin tarkasteltuna tulee esiin. Tällaisia ovat mielestäni mm. aivan minimaalisesti sisäänpäin karsastavat silmät, vähän erikoiset mutta siistit hampaat, hymykuoppa epätavallisessa paikassa (esim. yhdellä jumalaisen kauniilla tuttavalla tulee alaleuan sivuun todella persoonallinen hymykuoppa nauraessa), silmän iiriksen "värivirhe" ja mitä muuta.. Luonnollisuus on kaunista! 

Vierailija
34/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse voin sanoa että saan todella paljon huomiota miehiltä (ja naisiltakin..) kaupungilla.

Minulla on luonnollisen vaaleat hiukset, olen n. 168cm pitkä, juureni tulevat venäjältä ja ruotsista joten olen hoikka ja solakka, kiva peppu löytyy ja normaalin kokoiset luomutissit.

Isot siniset silmät, semi pieni nenä ja luonnostaan täyteläiset huulet. Kapeat kasvot, hyvin erottuvat poskipäät ja kiva luusto kasvoissa. Leukaluut erottuu jne. Naturelli meikki. 

Naisellinen vaatetus ja usein korkoa kengissä.

Vierailija
36/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei käytä liikaa meikkiä mutta huolehtii itsestään ja pukeutuu klassisen tyylikkäästi. Blondit hiukset, pyöreät rinnat (koolla ei niin väliä kuhan ovat kauniit), pieni vyötärö ja sopivasti leveä perse. Kaunis hymy aina myös iso plussa.

M24

Vierailija
37/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Ylen Aamu-tv:n juontaja. En nyt muista nimeä ja jaksa kaivaa sitä mistään. Blondi kuitenkin. Hän on samaan aikaan seksikäs ja kaunis.

Vierailija
38/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse voin sanoa että saan todella paljon huomiota miehiltä (ja naisiltakin..) kaupungilla.

Minulla on luonnollisen vaaleat hiukset, olen n. 168cm pitkä, juureni tulevat venäjältä ja ruotsista joten olen hoikka ja solakka, kiva peppu löytyy ja normaalin kokoiset luomutissit.

Isot siniset silmät, semi pieni nenä ja luonnostaan täyteläiset huulet. Kapeat kasvot, hyvin erottuvat poskipäät ja kiva luusto kasvoissa. Leukaluut erottuu jne. Naturelli meikki. 

Erektioni lerpahti.

Vierailija
39/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huomioni kiinnittää useimmiten siro, pitkäsäärinen, vaalea tai tumma(ei väliä) nainen, jolla on kaunis luusto kasvoissa, mutta kuitenkin pehmeät piirteet. Hymy, viekkaat kissamaiset silmät ja persoonallinen tyyli, ei mikään helmikorvakorutyyli. Ei tarvitse olla ihan laiha, mutta sellainen sopusuhtaisen solakka. Pitkät hiukset tai kasvoihin sopiva puolipitkä leikkaus.

Vierailija
40/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuu, ihan varmasti ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi