Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuuskysymys - minkä näköinen on kaunis nainen?

Vierailija
02.12.2016 |

Otsikossa se tulikin. Mitkä piirteet tekevät naisesta kauniin? Keskustelua kehiin!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tuli mieleeni, kun perheenjäseneni sanoivat että minua tuijotaan ja perääni katsotaan kaupungilla. Myös ystäväni valittavat siitä, että minut huomioidaan vaikkapa baarissa. Olen ihan tavallisen näköinen. Minulla on siistit mutta "tylsät" vaatteet, siisti mutta "tylsä" meikki sekä hiuksetkin menee tähän sarjaan. Minussa ei ole mitään, minkä pitäisi kiinnittää ihmisten huomio negatiivisesti, muttei myöskään erityisen positiivisesti. Viehättääkö juuri tavallisuus vai mistä on kyse?

Kysymystä voisi tarkentaa siten, että millainen olemus saa kiinnostumaan? Ei ole tarkoitus olla ylimielinen, olen vilpittömän kummissani. Tuijotus tuntuu usein pahalta kun ei tiedä mulkoillaanko vai ihastellaanko. Ja tämä ei ole myöskään luulotautia, koska muutkin ovat huomanneet saman.

Ap

Vierailija
42/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niin varmaan joo :D. Jos et ole keskimääräistä kauniimpi ja olet ihan tavis niin tuskin sua katsotaan pitkään. Taitaa olla liian vilkas mielikuvitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitkät jalat,  selvästi erottuva vyötärö leveän lantion yllä, pitkä hoikka kaula, huulet jotka eivät ole yli-isot eivätkä viivat vaan sopivasti täyteläiset, kermanvaalea tasainen iho, paksut värjäämättömät hiukset, pieni söpö nykerö nenä ja suuret silmät!

kaikista kuvottavinta on persjalkaisuus, niin olematon kaula että pää näyttää alkavan hartioista ja  ohuet alaspäin kääntyvät huulet.

Kuvottava olet itse, ainakin sisäisesti. 

Vierailija
44/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa se tulikin. Mitkä piirteet tekevät naisesta kauniin? Keskustelua kehiin!

Olen tylsä: Kun nainen on sinut itsensä kanssa. 

Vierailija
45/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs olis kuvia aidosti kauniista naisista ilman meikkiä ja hiusvärejä...uups.. Eipä sittenkään taida heti niin löytyäkään.

Tiedän pari kolmekymppistä tavallista kaunista naista, joilla on korkeintaan hyvin hillitty meikki (olen mies) ja kelpaisivat varmasti aikuiselle kypsälle miehelle, mutta huonon itsetunnon takia heitä ei varmaan lähestytä kovin usein.

Tämä aihe on muutenkin hyvin mielenkiintoinen, kun on varmasti lukemattomia erilaisia kauneusnäkemyksiä. 

Vierailija
46/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys tuli mieleeni, kun perheenjäseneni sanoivat että minua tuijotaan ja perääni katsotaan kaupungilla. Myös ystäväni valittavat siitä, että minut huomioidaan vaikkapa baarissa. Olen ihan tavallisen näköinen. Minulla on siistit mutta "tylsät" vaatteet, siisti mutta "tylsä" meikki sekä hiuksetkin menee tähän sarjaan. Minussa ei ole mitään, minkä pitäisi kiinnittää ihmisten huomio negatiivisesti, muttei myöskään erityisen positiivisesti. Viehättääkö juuri tavallisuus vai mistä on kyse?

Kysymystä voisi tarkentaa siten, että millainen olemus saa kiinnostumaan? Ei ole tarkoitus olla ylimielinen, olen vilpittömän kummissani. Tuijotus tuntuu usein pahalta kun ei tiedä mulkoillaanko vai ihastellaanko. Ja tämä ei ole myöskään luulotautia, koska muutkin ovat huomanneet saman.

Ap

Usko pois, kyllä kovin arkinenkin look voi olla ja onkin usein hyvin viehättävää. Katselkaa vähän vähemmän tosi-tv:tä ja muita itseluottamusta tuhoavia ohjelmia:)

Vierailija
47/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt mittasuhteet kasvonpiirteissä ja jotain spesiaalia lisäksi. Sama vartalossa, eli tietyt mittasuhteet täyttyy suunnilleen.

Kylmää faktaa jolle löytyy tieteellistä näyttöä. Jos nimittäin puhutaan siitä mikä on oikeasti tulkitsematta kriteerin "kaunis" alla. Eri asia on että ihmiset ovat paljon armollisempia arvostelussaan ja on yksilöllisiä mieltymyseroja.

Vierailija
48/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huomioni kiinnittää iloinen ja rento, kuitenkin itsevarma nainen. Ei ole koppava muttei myöskään pyytele anteeksi olemassaoloaan. On vaan. Tyyli siisti ja kantajalleen sopiva. Perusnätti naama, ehkä jokin erikoisuus kasvoissa. Perushyvä kroppa.

Vierailija
49/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i.imgur.com/RWVPFiR.jpg

Onko olemassa ihmistä, jonka mielestä Paulina Porizkova ei olisi kaunis?

Tuollahan on pakeneva hiusraja.

Vierailija
50/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsimässä jotain malleja,joiden näköisiä kaikkien pitäisi olla  ja joiden tietämisen oikeutuksella kaikki muut saisisitten  haukkua rumiksi....

Ei kovin kaunista ajatuksena.

Vierailija
51/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen max. 25v. nuori, hoikka, timmi, pitkähiuksinen nainen. Pitää olla kauniit kasvot tyyliin nuori Amber Heard. Vartalo tyyliin Megan Fox.

Tykkäät siis kääpiöpeukaloista?  :)

Vierailija
52/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana täältä lukea monesta viestistä että isot silmät kun mulla ei enää pienemmäks silmät vois tästä mennä:/

Vierailija
53/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen iho kuulas, jossa huoliteltu kasvojen piirteisiin sopiva kevyt meikki tai erikoisempaan tyyliin sopiva hieman erikoisempi meikkikin, mutta silti persoonallisia piirteitä kauniisti korostava eikä ns. suttuinen ja huolimaton. Eli ei yritä muokata kasvojaan vastaamaan jotakin yleistä kauneusihannetta vaan korostaa meikillä omia yksilöllisiä piirteitään. Jos kasvojen iho on todella hyvä, niin eipä sitä monet tarvitse meikkiä ollenkaan, vaan näyttävät luonnostaan todella raikkailta ja näyttäviltä.

Puhtaat hiukset. Jos ovat paksut ja näyttävät, niin herättävät huomiota ihan vain auki ollessaan ja yksinkertaisella ponnarilla tai letilläkin. Tosin joillakin hennompihiuksisilla on usein kauniita pehmeitä sykeröitä sun muita suloisia lettikampauksia, jotka myös herättävät huomiota.

Kantajalleen hyvin istuvat vaatteet, jotka sopivat oman kropan muotoon ja mittoihin.

Ryhdikäs olemus.

Levolliset ja pirteät kasvot (ei näytä väsyneeltä).

Minun huomion herättävät sekä ns. söpöt pikkunenäiset naiset, mutta myös ns. klassisen kauniit naiset pitkine nenineen ja hieman uljaampine piirteineen. Eli eniten vaikuttaa koko kokonaisuus ei niinkään tietynlaiset piirteet kuten vain isot silmät, vain pienen nenän ja vain isot huulet omaavat naiset. Joillakin pienisilmäisillä naisilla on erittäin kaunis ja huomiota herättävä silmän muoto. Joillakin on pienet huulet, mutta se on kuin suloinen ruusunnuppu ja väri voimakkaan punainen luonnostaan. Jne...

Huomiota herättävä nainen on löytänyt juuri hänelle sopivan tyylin ja olemus huokuu itseluottamusta. Hän osaa korostaa parhaita puoliaan.

Vierailija
54/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ehdottoman varma Ikuisuusvastaus tähän  ikuisuuskysymykseen:

'Kauneus on katsojan silmässä -Beauty is in the eye of the beholder'

Vierailija
55/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan lyhyt runko (155-170cm). Siro rakenne, mutta siitä huolimatta muodokas. Eli naisella on kapea kaula, kapeat ranteet, kapeat nilkat, pienet jalat, pienet kädet yms. Vyötärö on kapea ja siihen suhteutettuna lantio on leveä. Pyöreät pakarat, jotka leveän lantion ja kapean vyötärön kanssa muodostavat väärinpäin olevan sydämen muodon. Rinnat ovat symmetrisen pyöreät, eivätkä roiku. Nännipiha on pieni ja nänni on vaalea. Pillu on vaaleanpunainen. Se ei ole röyhelö, mutta ei myöskään pelkkä viiva. Tykkään siitä, että sisemmät häpyhuulet ovat näkyvillä kokoajan ilman levitystä.

Hiusten väristä en osaa sanoa suosikkia, mutta täytyy sanoa, että luonnollinen punainen tekee useammin vaikutuksen harvinaisuudellaan. Iho mieluiten vaalea, mutta se riippuu myös muun karvoituksen väristä ja naisen muusta ulkonäöstä. Paksut ja sopivan pitkät hiukset. Ei kuitenkaan mihinkään perseeseen asti ulottuvat, mutta ei myöskään lyhyet hiukset tai vain olkapäille asti. Miellyttäviä variaatioita on monia hiusten suhteen ja se riippuu naisen ulkonäöstä, että mikä sopii.

Kasvojen piirteitä olen huono kuvailemaan, koska ihmisiä on niin erinnäköisiä, että en oikein tiedä mitkä piirteet tekevät naisesta kauniin, koska katson kokonaisuutta, enkä yksittäisiä asioita. Joillekin sopii pyöreämmät kasvot kun toisille taas pidemmät. Silmistä kuitenkin sanoisin, että ne eivät saa olla liian pienet. Toisaalta voivat ne olla ehkä turhan suuretkin toisinaan. Sitten tietenkään silmät eivät saa olla liian lähellä tai kaukana toisistaan, mutta etäisyyden määrittäminen on mahdotonta.

Pelkkä kauneus ei riitä, vaan naisen tulee olla söpö ja tyttömäinen. En pidä liian aikuismaisista naisista. Kujeileva tai ujo hymy on todella seksikästä ja pukeutumisessa yleensä ennemmin vähän rennompi tyyli kuin mekko ja piikkikorot. Toki nekin ovat seksikkäitä tietyissä tilanteissa. Kesällä ehdottomasti mieluummin söpö kesämekko kuin minishortsit, vaikka tällä naisella onkin pakarat, joita kehtaisi esitellä. Eli jos nainen säilyttää tietyn viattomuuden ja tyylikkyyden pukeutumisessaan, niin kiinnostun hänestä ehdottomasti enemmän kuin tyrkystä.  

Vierailija
56/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isohkot kiinteät tissit

-pyöreä pienehkö pysty perse

-hoikka vyötärö

-hoikat, mutta kuitenkin hyvän muotoiset ja pitkät sääret

-pitkät kiiltävät hiukset

-hyvä iho kasvoissa ja muualla vartalossa

-seksikäs, ehkä hieman matala ääni

-kissamaiset silmät, siniset tai vihreät

-uhkeat huulet, ei kuitenkaan mitään horotäytteitä niissä

-pehmeä liikehdinnältään

-itsevarmas olemus

Vierailija
57/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miinusta? Eikö täällä saakaan kertoa rehellisesti millainen on kaunis nainen mielestäni? 

Vierailija
58/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan KAUNEUDESTA, ei naapurintyttömäisestä söpöydestä ja nättiydestä.

Kauneus on upeaa, ylvästä ja arvokkaan näköistä, söpö ulkonäkö taas sievää, nättiä ja naapurintyttömäistä.

Nämä asiat näytetään sekoittavan tässä ketjussa.

Esimerkkejä kauneudesta ovat mm. Aishwarya Rai, Taylor Hill ja Sophia Lorén.

Perinteisesti kauneuden symbolina on pidetty Kleopatraa ja Nefertitiä, joista kumpaakaan ei ole kuvattu söpönä hihittelijänä.

Kauneus onkin osaksi luontaista, synnynnäistä olemuksen ylväyttä (huom. ei tarkoita koppavuutta tai kovuutta) ja kaunis nainen on kautta aikojen ollut sellainen kreikkalainen jumalatar-tyyppinen.

Vierailija
59/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan KAUNEUDESTA, ei naapurintyttömäisestä söpöydestä ja nättiydestä.

Kauneus on upeaa, ylvästä ja arvokkaan näköistä, söpö ulkonäkö taas sievää, nättiä ja naapurintyttömäistä.

Nämä asiat näytetään sekoittavan tässä ketjussa.

Esimerkkejä kauneudesta ovat mm. Aishwarya Rai, Taylor Hill ja Sophia Lorén.

Perinteisesti kauneuden symbolina on pidetty Kleopatraa ja Nefertitiä, joista kumpaakaan ei ole kuvattu söpönä hihittelijänä.

Kauneus onkin osaksi luontaista, synnynnäistä olemuksen ylväyttä (huom. ei tarkoita koppavuutta tai kovuutta) ja kaunis nainen on kautta aikojen ollut sellainen kreikkalainen jumalatar-tyyppinen.

En koe, että tässä ketjussa haettiin nimenomaan kaunista naista, vaan naista, jota pitää kiinnostavana. Söpöys on olennainen osa naisen kiinnostavuutta minun silmissäni. Pelkällä kauneudella ei päästä mihinkään. 

Vierailija
60/61 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaunis hymy, monilla suupielet eivät taivu oikein ja hymystä tulee irvistävä! tasaiset hampaat ja täysi hammasrivistö, pieni kellerrys ei haittaa mutta aukot hymyssä kyllä!

- pieni sievä nenä tai muista kasvonpiirteistä riippuen "noitamainen " tyyliin Sarah Jessica Parker, ei missään tapauksessa perunaa eikä hyppyriä

- pienet kädet ja jalat, yli koon 39 jalka naisella on hyvin epäviehättävä!

- kapea selkä, kapeat hartiat,käteensopivat rinnat

-  vihreät tai siniset silmät

-luonnostaan punaiset tai keski/tummanruskeat paksut ja pitkät hiukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi