Sanoin naiselle treffien päätteeksi, että minua ei haittaa hänen pieni pyöreys
Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Treffit menivät aivan loistavasti molempien mielestä ja tehtiin jo suunnitelmia milloin nähdään seuraavan kerran. Tapasimme siis tinderin kautta ja nainen oli livenä hieman pyöreämpi kuin kuvissa. Meillä natsasi niin hyvin ettei se haitannut minua ollenkaan joten ikään kuin rohkaistakseni häntä sanoin ettei minua haittaa pieni pyöreys, ettei sen takia tarvitse pelätä etten olisi kiinnostunut, kun nainen varmaan itse sitä stressasi. Nyt hänestä ei ole kuulunut treffien jälkeen mitään. Toivottavasti ei loukkaantunut tuosta?
M25
Kommentit (56)
Minua olisi ap:n kommentti vain ja ainoastaan naurattanut! Olisin sen kuultuani varmaan mennyt istumaan ap:n syliin naamat vastakkain, kietonut kädet hänen ympärilleen, katsonut vikittelevän hymyillen silmiin ja sanonut että "saatan näyttää sinulle sellaiset pyöreydet, ettet niitä unohda ikinä!". Olisin hieman lantioitani pyörittänyt siinä sylissä, tuonut ihania pyöreitä rintojani ap:n kasvojen lähelle katsellen ap:n reaktiota ja odottanut ap:n seuraavaa mukavaa kommenttia. Minussa on sopivasti mukavaa pehmoista pyöreyttä, silkkistä ihoa ja huumoria. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on varmaankin taas niitä kilttimiehiä joiden mielestä naisten kuuluu hävetä itsessään yhtä sun toista ja olla jatkuvasti tietoinen kaikista ulkoisista ominaisuuksistaan.
Tarkoitit varmaan jännämiehiä
Jännämiehet on jänniä just siksi että ne saa naisen tuntemaan itsensä erityiseksi ja kauniiksi.
Miksi edes sanoa toisen ulkonäöstä jotain negatiivista, jos se ei kerran haittaa? Vai ottiko nainen itse pyöreytensä esiin?
Vierailija kirjoitti:
Minua olisi ap:n kommentti vain ja ainoastaan naurattanut! Olisin sen kuultuani varmaan mennyt istumaan ap:n syliin naamat vastakkain, kietonut kädet hänen ympärilleen, katsonut vikittelevän hymyillen silmiin ja sanonut että "saatan näyttää sinulle sellaiset pyöreydet, ettet niitä unohda ikinä!". Olisin hieman lantioitani pyörittänyt siinä sylissä, tuonut ihania pyöreitä rintojani ap:n kasvojen lähelle katsellen ap:n reaktiota ja odottanut ap:n seuraavaa mukavaa kommenttia. Minussa on sopivasti mukavaa pehmoista pyöreyttä, silkkistä ihoa ja huumoria. :)
Seuraavaksi makuuhuoneen puolella kilttimies-ap:n ihana kommentti olisi varmaankin ollut että mua ei haittaa että sun rinnat on enemmänkin littanat kuin pyöreän naiselliset uuh aah..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on varmaankin taas niitä kilttimiehiä joiden mielestä naisten kuuluu hävetä itsessään yhtä sun toista ja olla jatkuvasti tietoinen kaikista ulkoisista ominaisuuksistaan.
Tarkoitit varmaan jännämiehiä
Jännämiehet on jänniä just siksi että ne saa naisen tuntemaan itsensä erityiseksi ja kauniiksi.
Just näin. Jännämies ei koskaan möläyttäisi mitään tuollaista naiselle.
en kyllä ekoilla treffeillä kommentoisi tuollai painoa/ulkomuotoa, etenkin jossei nainen itse ollut ottanut aihetta esille. jos nainen itse ei ole kokenut itseään pyöreäksi tai muutenkaan painoaan ongelmaksi niin tommonen kommentti on voinut loukata pahastikkin, hämmentää vähintäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että loukkaantukin. Naiset loukkaantuvat ihmeellisistä syistä
Niinpä. Ap:hän juuri sanoi että häntä EI haittaa pieni pyöreys. Mistä nainen siis loukkaantui?
Olet uuden tapailukumppanisi kanssa päätynyt mukavien treffien päätteeksi siihen tilanteeseen, jossa vaatteet ovat jo vähentyneet. Nainen katsoo penistäsi ja sanoo, että ei häntä haittaa pieni muna. Oikeasti, eikö tällainen tilanne olisi sinulle yhtään turn-off?
"Minua ei haittaa sun pieni pyöreys". Kun joku mies sanoo naiselle näin, niin kuulen korvissani sellaisen summeriäänen, joka jossain tv-visailussa ilmoittaa että väärä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi makuuhuoneen puolella kilttimies-ap:n ihana kommentti olisi varmaankin ollut että mua ei haittaa että sun rinnat on enemmänkin littanat kuin pyöreän naiselliset uuh aah..,
Sellaisiako kommenttejako sinä olet saanut kuulla? :( Otan osaa, kaikille ei ole suotu kauniita rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ap:hän juuri sanoi että häntä EI haittaa pieni pyöreys. Mistä nainen siis loukkaantui?
Olet uuden tapailukumppanisi kanssa päätynyt mukavien treffien päätteeksi siihen tilanteeseen, jossa vaatteet ovat jo vähentyneet. Nainen katsoo penistäsi ja sanoo, että ei häntä haittaa pieni muna. Oikeasti, eikö tällainen tilanne olisi sinulle yhtään turn-off?
Ei? Pitäisikö? Sitä paitsi ei siinä touhussa mitään höpistä enää, silloin on muutakin tekemistä. Tai mistä minä tiedän minkälainen höpöttelijä sinä olet, ilmankos sinkku olet jos niin helposti loukkaannut kaikesta.
Mulla oli exä joka sanoi etten ole kauneusihanteiden huippua mutta kelpaan kyllä hänelle. Ja sitten pari treffikumppania meilasi mulle jälkeenpäin kritisoiden ulkonäköäni, lyhyyttäni (158cm) ja että olin liian lihava. "Parasta" oli että kukaan noista ei ollut edes hyvännäköinen!
No, aikaa kului hieman, hoikistuin, pituutta nyt vain ei tule enää lisää, mutta aloin tapailla muita kansalaisuuksia. Onneksi on miehiä, jotka jopa pitävät lyhyistä naisista kun suomalaiset miehet yleensä tahtovat 175cm pitkän naisen. Tarkennetaan nyt, että ei afrikkalaisia eikä lähi-idän miehiä, kun joku kuitenkin saattaa epäillä sitä 😁
Oli ihanaa, kun sai tapailla oikeita herrasmiehiä, jotka saivat oloni naiselliseksi ja viehättäväksi. ☺ Kun tiesin, mitä tahdoin (fiksu ja kohtelias mies) ja mistä pysyä kaukana (tyhmät, tökeröt juntit), löysin nykyisen mieheni. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Olemme hyvin onnellisia yhdessä.
Niin se vain on, että kannattaa ottaa mies, jolla on hyvä sydän ja hyvät käytöstavat. Joissakin kulttuureissa naisen hyvä kohtelu on aivan normaali juttu, ja naisia pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Suomalaiset miehet eivät usein (on toki niitä mahtaviakin suomalaisia miehiä, mutta harvassa) ole oppineet sitä, miten naista kohdella treffeillä ja muutenkin suhteessa. Eivätkö he kysy isältään, kuinka toimia treffeillä ja miten saada suhde toimimaan ja miten tehdä nainen onnelliseksi? Eikö heillä ole miehen mallia, josta voi ottaa oppia?
Tulipa mieleen treffit noin 15 vuoden takaa. :D Mulla on lapsuuden tapaturmasta muistona näkyvä arpi olkavarren alueella. Kesällä menin tfeffeille hihattomassa paidassa. Mies oli ihan lupaavan oloinen, mutta toki sitten tuli puheeksi, että mistäs tuo on. Kerroin arinan ja jatkettiin muusta. Jossain vaiheessa mies sanoi, että tuo ei sitten minua häiritse. Ai mikä? Arpi. ...Aha? Niin, kun sulle se varmaan on vähän sellainen itsetuntokysymys. What? Eikä ole, en mä edes aina muista koko asiaa. Niin mutta kyllä se varmaan vähän haittaa, kun naisia nyt tollaset asiat mietityttää, miehiä ei niinkään. No kuule, nyt olet väärässä, ei mua tuo arpi ole oikeastaan koskaan haitannut, muksunakin olin lähinnä ylpee, kattokaa mulla on tälläinen ja arvatkaa mistä se tuli! Ja aikuisena en tosiaan kiinnitä huomiota, miks esim. olisin pukeutunut hihattomaan jos sitä olis tarve hävetä ja peitellä.
Juu ei tullut tosia treffejä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vain. Ap sanoi sille että "oot läski".
Ja sitten ihmettelee että miksi naisesta ei enää kuulu mitään.
Tämä. Mulle on treffikumppani sanonut, että tykkää minun kaltaisistani vähän pyöreistä naisista. Joo, en mä nyt mikään fitnessmimmi ole, mutta painoindeksillä 21 en ole kyllä pyöreäkään mielestäni. Olen normaalipainoinen ja hänen sanoistaan tuli sellainen olo, että hän pitää mua lievästi ylipainoisena. En jatkanut tapailua, sillä jos noin aikaisessa vaiheessa toinen alkaa jo painoa kommentoimaan, varsinkin ilman syytä, niin en halua edes tietää, kuinka estotonta ja päivittäistä kommentointi olisi vaikka vuoden seurustelun jälkeen.