Sanoin naiselle treffien päätteeksi, että minua ei haittaa hänen pieni pyöreys
Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Treffit menivät aivan loistavasti molempien mielestä ja tehtiin jo suunnitelmia milloin nähdään seuraavan kerran. Tapasimme siis tinderin kautta ja nainen oli livenä hieman pyöreämpi kuin kuvissa. Meillä natsasi niin hyvin ettei se haitannut minua ollenkaan joten ikään kuin rohkaistakseni häntä sanoin ettei minua haittaa pieni pyöreys, ettei sen takia tarvitse pelätä etten olisi kiinnostunut, kun nainen varmaan itse sitä stressasi. Nyt hänestä ei ole kuulunut treffien jälkeen mitään. Toivottavasti ei loukkaantunut tuosta?
M25
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että loukkaantukin. Naiset loukkaantuvat ihmeellisistä syistä
Niinpä. Ap:hän juuri sanoi että häntä EI haittaa pieni pyöreys. Mistä nainen siis loukkaantui?
Ap:lla on ehkä hyvin hoikka naisihanne ja tämä treffailemansa nainen saattaa olla ihan normaalipainoinen. Jos mitään ylipainoa ei ole, tuntuuhan se ikävältä kun toinen sanoo pyöreäksi.
Ehkä ap ei myöskään tykkäisi kuulla naiselta, että "Minua ei haittaa sinun pieni pippelisi".
Antaisin toisen munuaiseni, jos nainen sanoisi noin ja tarkottaisi sitä. Vituttaa saada aina pienen peniksen takia pakit
ei ap
Olisiko ok kuulla tuollaista silloinkin, jos peniksesi olisi ihan normaalikokoinen, ei oikeasti pieni?
Joo koska stressaisin vehkeen koosta varmaan silloinkin. Hyvä tietää, että kelpaa
Tuttava oli Ranskassa lomamatkalla ja tapasi paikallisen miehen. Hommat siinä etenivät ja kesken seksin mies hönkäisi korvaan "I love that you are so big woman".
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies on oikeasti sanonut että tykkää kun en häpeä mahaani!! No siitä lähtien aloin sit häpeämään ja laihduttamaan.
Oho, kommentti toimi, siis. Olipa hyvä teille molemmille.
Minusta tuo olisi ollut ihanaa. 🙂 Sekin oli ihanaa, kun mies sanoi mulle, että tykkään näistä ja otti jenkkakahvoistani kiinni. 😍
Voi sua raukkaa, kun kotona ei ole opetettu edes alkeellisimpia käytöstapoja ja hienotunteisuutta. Ja nyt itketään, mites tässä näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies on oikeasti sanonut että tykkää kun en häpeä mahaani!! No siitä lähtien aloin sit häpeämään ja laihduttamaan.
Olipahan naismainen reaktio
Mäkin olisin loukkaantunut, ja ymmärtänyt että olisit toivonut hoikempaa mutta että minäkin menettelen. Sen sijaan jos mies sanoo että himoitsee kurvejani, tai että minulla on herkulliset muodot, niin siitä ei tulisi mieleenkään loukkaantua.
Hän näki lävitsesi, eikä halua miestä jolle menettelee paremman puutteessa, vaan miehen, joka haluaa juuri hänet.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava oli Ranskassa lomamatkalla ja tapasi paikallisen miehen. Hommat siinä etenivät ja kesken seksin mies hönkäisi korvaan "I love that you are so big woman".
Kai te tiedätte että on miehiä joiden mielestä muodot on seksikkäät ja kiihottavat naisessa.
Naista haittaa apn suunnaton tyhmyys. En olisi missään tekemisissä miehen kanssa, joka möläyttelee kuin apina toisen ulkonäöstä. Saunan taakse...
En ymmärrä, miksi pitäisi ottaa esille toisesta joku negatiivinen asia ihan muuten vain ja sanoa, että se ei haittaa.
Mies joskus oma-aloitteisesti valitteli mahansa kokoa. En silloinkaan sanonut tyyliin "mua sen koko ei haittaa" vaan "siinä ei ole mitään vikaa". Se kuulostaa paljon positiivisemmalta.
Kuulostaa siltä kuin olisit yrittänyt negaamista ja nainen fiksuna ihmisenä totesi että eipä taida häntä enää kiinnostaakaan.
Oletko itse ollut yhteydessä? Vai jäitkö odottamaan naisen yhteydenottoa?
Mulle on mies sanonut että on hyvä etten häpeä sitä että olen niin pitkä! Olen 173cm. Kuulemma jotkut pitää näin pitkiä epänaisellisina. Tääkin oli kyllä sellainen mitä ****** hetki. Miksi miesten pitää olla aina kommentoimassa kaikkea mahdollista. Minäkään en olisi tullut edes ajatelleeksi ennen tuota päivää että pituus jotenkin vähentää naisellisuutta että kiitti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te tiedätte että on miehiä joiden mielestä muodot on seksikkäät ja kiihottavat naisessa.
Minulle ranskalainen mies sanoi "sulla on täydellinen, muodokas vartalo". Se kuulostaa kehulta, toisin kuin se jos sanoo "olet ihanan iso":
Nää on varmaankin taas niitä kilttimiehiä joiden mielestä naisten kuuluu hävetä itsessään yhtä sun toista ja olla jatkuvasti tietoinen kaikista ulkoisista ominaisuuksistaan.
Kokeile ens kerralla tätä: sulla on niin kivat tissit ettei nuo muhkuraiset läskit haittaa minua juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nää on varmaankin taas niitä kilttimiehiä joiden mielestä naisten kuuluu hävetä itsessään yhtä sun toista ja olla jatkuvasti tietoinen kaikista ulkoisista ominaisuuksistaan.
Tarkoitit varmaan jännämiehiä
Mulla oli tuollainen exä.
Olin itse todella tyytyväinen vartalooni ennen hänen kanssaan seurustelua.
Hän koki tarpeelliseksi koko ajan vaahdota kuinka häntä ei haittaa, ei häntä haittaa.
Päin naamaa sanoi että hän näkee minun viisitoista kiloa laihempana, eikä edes huomaa mitään vikojani.
Minua loukkasi eniten se miten tyhmänä hän minua piti.
"Kun en minä voisi koskaan parempaa saada kuin sinä"
Uteli saunassa minulta että kerro kerro kerro kaikki mitä inhoat omassa vartalossasi.
En kertonut.
Kehoni oli omituista riistaa hänelle. Oli koko ajan repimässä ja sörkkimässä.
Tuli haistelemaan alapäätäni ilman lupaani.
Ihmetteli kun suutuin: "itsehän minä sitä menin haistelemaan, ei se haittaa vaikka ei haissut hyvältä"
Hän lyttäsi itseensä täysin tyytyväisen naisen sillä muka pelastavalla ja armollisella näennäishyväksynnällään.
Vielä monen vuoden jälkeen tunnen vihaa ja katkeruutta tuota ukon kuvotusta kohtaan.
Minulle sanoi vuosia sitten eräs miespuolinen opiskelu"kaveri" näin: "Luulin sinusta aluksi, että olet tyhmä ja laiska". Voi että kun olin onneni kukkuloilla moisesta kohteliaisuudesta.