Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin naiselle treffien päätteeksi, että minua ei haittaa hänen pieni pyöreys

Vierailija
02.12.2016 |

Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Treffit menivät aivan loistavasti molempien mielestä ja tehtiin jo suunnitelmia milloin nähdään seuraavan kerran. Tapasimme siis tinderin kautta ja nainen oli livenä hieman pyöreämpi kuin kuvissa. Meillä natsasi niin hyvin ettei se haitannut minua ollenkaan joten ikään kuin rohkaistakseni häntä sanoin ettei minua haittaa pieni pyöreys, ettei sen takia tarvitse pelätä etten olisi kiinnostunut, kun nainen varmaan itse sitä stressasi. Nyt hänestä ei ole kuulunut treffien jälkeen mitään. Toivottavasti ei loukkaantunut tuosta?
M25

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitäisi varmasti vielä treenata noita sosiaalisia taitoja 😂

Vierailija
2/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! :D ei kukaan mies voi olla noin tyhmä. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että loukkaantukin. Naiset loukkaantuvat ihmeellisistä syistä

Vierailija
4/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsi että valehtelit.

Vierailija
5/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ap:hän juuri sanoi että häntä EI haittaa pieni pyöreys. Mistä nainen siis loukkaantui?

Vierailija
6/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ap:hän juuri sanoi että häntä EI haittaa pieni pyöreys. Mistä nainen siis loukkaantui?

Niinpä. Mulle yksi nainen sanoi kerran, että tykkää vähän pyöreämmistä miehistä (= minusta). Ei tullut mieleenkään loukkaantua vaan olin tyytyväinen

Vierailija
7/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on ehkä hyvin hoikka naisihanne ja tämä treffailemansa nainen saattaa olla ihan normaalipainoinen. Jos mitään ylipainoa ei ole, tuntuuhan se ikävältä kun toinen sanoo pyöreäksi.

Ehkä ap ei myöskään tykkäisi kuulla naiselta, että "Minua ei haittaa sinun pieni pippelisi".

Vierailija
8/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eieiei!! Unohda hyvä veli kaikki jätkälogiikka näissä asioissa. Nyt nainen nimenomaan tulkitsi että se HAITTAA sinua koska sanomasi perusteella panit merkille hänen lihavuutensa vaikka sanoit että se ei haittaa.

Vierailija
9/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on vähän sama kuin nainen sanois sulle ekan seksikerran jälkeen, että ei häntä haittaa, vaikka sulla on aika pieni kalu.

Vierailija
10/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kans loukkaantunut. Paino on aina ollut arka asia enkä halua kuulla siitä mitään kommentteja. Enkä ole mikään megaläski, en ole ikinä ollut.

Mutta hän oli susta niin pyöreä, että piti oikein erikseen mainita, ettei se haittaa. Miksi sun piti sanoa mitään siitä? Ei kukaan sano myöskään, että ei tuo sun pieni pälvikalju haittaa. Tai ei nuo sun vinot hampaat mua haittaa. Hei, haloo.

Vierailija
11/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on ehkä hyvin hoikka naisihanne ja tämä treffailemansa nainen saattaa olla ihan normaalipainoinen. Jos mitään ylipainoa ei ole, tuntuuhan se ikävältä kun toinen sanoo pyöreäksi.

Ehkä ap ei myöskään tykkäisi kuulla naiselta, että "Minua ei haittaa sinun pieni pippelisi".

Antaisin toisen munuaiseni, jos nainen sanoisi noin ja tarkottaisi sitä. Vituttaa saada aina pienen peniksen takia pakit

ei ap

Vierailija
12/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin toisen munuaiseni, jos nainen sanoisi noin ja tarkottaisi sitä. Vituttaa saada aina pienen peniksen takia pakit

ei ap

Olisiko ok kuulla tuollaista silloinkin, jos peniksesi olisi ihan normaalikokoinen, ei oikeasti pieni?

Vierailija
13/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että teillä natsasi niin hyvin ettei pyöreys haitannut. Toisin sanottuna sinua kuitenkin on mietityttänyt alkuun pyöreys. Ja se miten olet asian hänelle kertonut, paljasti sinun miettineen asiaa.

Vierailija
14/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten eräs mies sanoi minulle, että "minua tuo sinun nenäsi ei haittaa, vaikka itse et siitä varmasti pidä, mutta minua se ei haittaa". En viitsinyt kertoa hänelle, että kohteliaisuus ei ihan onnistunut. Jos päästää suustaan tuollaista, ei ehkä yhdellä tai kahdella selityskerralla tajua, mikä siinä menee vikaan.

Kaiken lisäksi minä pidin sukunenästäni tuolloin ja pidän edelleenkin.

Vierailija
15/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei haittaa niin hän ei mainitse siitä naiselle.

Vierailija
16/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tapa rohkaista toista. Itselleni riittää kun mies sanoo, että olet kiva, kai me tavataan uudestaan.

Vierailija
17/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ap on saanut pakit ihan muista syistä kuin pieni peenis, mutta kai on helpompi mainita jopa pieni peenis kuin se että treffikumppani paljastuu täydeksi taulapääksi.

Ap, vielä rautalangasta: tuo sanomasi kuulostaa siltä kuin naisella olisi joku vamma, mutta sinua se ei "haittaa koska rimasi on niin alhaalla että B-luokan nainenkin kelpaa. Ei jatkoon.

Vierailija
18/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies on oikeasti sanonut että tykkää kun en häpeä mahaani!! No siitä lähtien aloin sit häpeämään ja laihduttamaan.

Vierailija
19/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ap vähän sama asia kuin olisit haukkunut naista läskiksi päin näköä. Jos se pyöreys ei haitannut sinua, niin olisit ollut hiljaa? Nyt nainen miettii että on kamala läski ja sinä tykkäät läskeistä naisista. Nainen ei KOSKAAN halua kuulla olevansa pyöreä, vaikka olisi megaläski.

Vierailija
20/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Treffit menivät aivan loistavasti molempien mielestä ja tehtiin jo suunnitelmia milloin nähdään seuraavan kerran. Tapasimme siis tinderin kautta ja nainen oli livenä hieman pyöreämpi kuin kuvissa. Meillä natsasi niin hyvin ettei se haitannut minua ollenkaan joten ikään kuin rohkaistakseni häntä sanoin ettei minua haittaa pieni pyöreys, ettei sen takia tarvitse pelätä etten olisi kiinnostunut, kun nainen varmaan itse sitä stressasi. Nyt hänestä ei ole kuulunut treffien jälkeen mitään. Toivottavasti ei loukkaantunut tuosta?

M25

Eli sanoit siis naiselle: ADIOS LÄSKI

Kyllä te miehet olette täysiä pönttöjä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan