Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kamalia nuo Hesarissa olevat tarinat tissileikatuista naisista

Vierailija
02.12.2016 |

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004890507.html

Voi luoja paratkoon, kuvittelevatko ihmiset, että 3700 eurolla saa minkäännäköistä oikeaa leikkausta? :0 Mulla ei olis varmaan pokka pitänyt tuolla...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Look.

Vierailija
2/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein saman verran maksoin omasta leikkauksestani Virossa ja se meni kyllä mallikkaasti. En mainitse firman nimeä, tämä ei ole mainos... Minulle jäi kokemuksesta vain ja ainoastaan positiiviset fiilikset. En tietenkään epäile linkin takana olevia kertomuksia, mutta omalla kohdallani oli toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille esimerkkinaisille kävi vielä verrattain hyvin. Joskus oli juttua näistä ulkomaisista tissileikkauksista missä lopputulos oli että silikoni kurkistelee ihoon tulleesta reiästä.

Toivottavasti joutuu nuo klinikat vastuuseen vihdoin.

Vierailija
4/4 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa tuon omalla nimellä lehdessä esittäytyneen naisen puolesta. Muutama kuukausi sitten internetin keskustelupalstoilla haukuttiin hänen rintojaan. Ei mennyt kauan, kun hän hakeutui leikkaukseen :(. Tässä ihmisetkin voisivat katsoa peiliin. Mitä tuollainen arvostelu voi tehdä toisille. Onhan tuo lopputulos vähän kummallisen näköinen, mutta tuollaisia ne rintojen pienennysleikkauksen tulokset ovat. Tulos olisi voinut olla siistimpi, jos se olisi tehty muualla, mutta en ole kuullut, että leikkausta voisi tehdä arvettomasti, vai voiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi