Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää siivooja elät?mi

Vierailija
02.12.2016 |

Onko sinulla lapsia? Tuletko hyvin paikallaan toimeen?Miten asut? H äpeääkö lapset ammattiasi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähinnä harrastusluonteista. Eli siivoan noin 16-20 tuntia siten, että saan itselleni taskurahaa, jotta ei tarvitse olla käsi ojossa. 100 - 200 k€/v tienaava lääkärimies hoitaa perheen muut kulut. En häpeä työtäni. Teen työni hyvin ja ammattitaitoisesti. Lapset rakastavat minua ja eivät häpeä työtäni. Minulla jää heille enemmän aikaa. 

Vierailija
2/3 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yösiivoojan töitä eräässä elintarviketehtaassa. Palkka on vähän parempi kuin perinteisellä puolella ja toki koko vuorosta maksettavat ilta- ja yölisät nostavat piirun verran palkkaa. 

Lapsia on vain yksi eikä lisää tule. Hän on vielä niin pieni, ettei ymmärrä tarkalleen ottaen mitä äiti tekee työkseen, mutta ihmettelen aloittajan asennetta: mitä minun tarkalleen ottaen pitäisi hävetä maassa, jossa on satoja tuhansia työttömiä?

Meillä on nelisen vuotta sitten ostettu rivarikolmio pienen kaupungin keskustasta ja käymme kerran tai kaksi vuodessa kaupunkilomalla, eli vissiin ihan tarpeeksi hyvin palkalla tulee toimeen. Mies muuten on opiskelija, vaikka sitä et kysynytkään. Hän ei häpeä työntekoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö sun lapset että oot idiootti? Häpeääkö he sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi