Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies saattoi mut kotiin<3

Vierailija
02.12.2016 |

Vaikka olin ollut hänen luonaan ja olisin selvinnyt kyllä kotiin omin neuvoin, niin halusi saattaa välttämättä. Oli kuitenkin yö ja tosi kylmä. Ihana tyyppi<3

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
2/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä peiton alla myös?😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana! Ja kyseli vielä, että milloin nähdään uudelleen. Nyt ei ole laittanut viestiä päivään sen jälkeen, joten mietin että odottaako mun laittavan.

- Ap

Vierailija
4/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole laittanut viestiä päivään sen jälkeen, joten mietin että odottaako mun laittavan.

- Ap

Mitä väliä? Laita, jos haluat.

Vierailija
5/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihana! Ja kyseli vielä, että milloin nähdään uudelleen. Nyt ei ole laittanut viestiä päivään sen jälkeen, joten mietin että odottaako mun laittavan.

- Ap

Ei ole laittanut viestiä päivään perään? O-ou.

Vierailija
6/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ei jumalaut...käytä nyt tämä päivä siihen miettimiseen. Mikä helvetin juttu tämä viestien laitto muuten on? Täytyykö nykyään miettiä minuutin tarkkudella laittaako viestin silloin vai tällöin ja jos laitan nyt, niin ajatteleeko se, että olen munaa vailla pelkästään tai jos laitankin vasta tunnin päästä, niin onko se kosinta jne?

Vierailija
7/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suuttua, kyllä mä tiedän miten naurettavalta tuo viestienlaitto kuulostaa :) Mutta ihastuneena nuo asiat saavat valtavat mittasuhteet, mitä voi kyynisen ja tunteettoman ihmisen olla vaikea tajuta.

Vierailija
8/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse suuttua, kyllä mä tiedän miten naurettavalta tuo viestienlaitto kuulostaa :) Mutta ihastuneena nuo asiat saavat valtavat mittasuhteet, mitä voi kyynisen ja tunteettoman ihmisen olla vaikea tajuta.

Juu, totta, sori. 10 vuoden päästä mietit, että miksi ihmeessä piti laittaa viesti silloin aikoinaan. Eli funtsi tarkkaan.

Vierailija
9/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä on niin monta muuta menossa samaan aikaan ettei siinä kerkiä viesteillä.

Vierailija
10/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hääpuku on valittu?

Vierailija
11/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Kai sä nyt vastasit siihen, että milloin nähdään ja laitoit kiitokset siitä, että hän saattoi kotiin?

Vierailija
12/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Kai sä nyt vastasit siihen, että milloin nähdään ja laitoit kiitokset siitä, että hän saattoi kotiin?

Vastasin että nähdään mahdollisimman pian. Ja laitoin heti kotiovesta sisään päästyäni kiitokset siitä että saattoi kotiin. Harmittaa kun en ehdottanut mitään tarkkaa päivämäärää, mutta jossittelu taitaa nyt olla aika turhaa.

AP

Vierailija
13/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitten vissiin kyyninen ja tunteeton, koska laitan viestiä, jos siltä tuntuu ihan sen kummemmin miettimättä toisen odotuksia.

Vierailija
14/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Vastasin että nähdään mahdollisimman pian. Ja laitoin heti kotiovesta sisään päästyäni kiitokset siitä että saattoi kotiin. Harmittaa kun en ehdottanut mitään tarkkaa päivämäärää, mutta jossittelu taitaa nyt olla aika turhaa.

AP

Kuulostaa menetetyltä tapaukselta. No, otat opiksi.

Vierailija
15/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu kävi kosteassa kolossa.

Vierailija
16/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa elää puutteessa, vai?

Vierailija
17/17 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mies kylään. Tarjoa vaikka illallinen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi