Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten irti narsistista?

Vierailija
02.12.2016 |

Siis ongelma on itselleni jotenkin nolo, ja luulen että suurin osa ei sitä edes ymmärrä. Helppo on sanoa, että ymmärrä oma parhaasi. Hän kuitenkin osaa olla niin lämmin ja leppoisa, ne piirteet joihin hänessä rakastuin, että sillä hetkellä luulen aina kuvitelleeni kaiken pahan. Syytän jopa itseäni hänen huonosta käytöksestään. Sitten taas huomaan jonkun ajan kuluttua miten kylmä ja välinpitämätön hän onkaan. Mutta kuinka saisin muistettua noina "hyvinä hetkinä" sen pahan? Elämänkatsomukseni käskee minua ajattelemaan ihmisistä hyvää, joten tuntuu jotenkin väärältä ajatella, että tuohan on oikeasti paha, teeskentelee vain. Silti tuntuu, että tuo olisi ainoa tapa päästä irti hänestä. Ja emme ole enää edes suhteessa. Töiden takia vain joudun häntä näkemään ja silloin hän on tuo ihana puoli itsestään. Eikä edes yritä saada minua takaisin, on vain sellainen rauhallisen lämmin ja lempeä. Se mies, johon aiemminkin ihastuin...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tällainen ex-koulukaveri. Ensin kehuu ja nuoleskelee, antaa ylenpalttisia lahjoja, on ylikiva. Kertoi päätähuimaavia juttuja ja osasi olla hyvinkin viihdyttävä. Kun selvisi, että ne on täyttä valetta tai mm. tältä palstalta /keksittyjä, hän ei ole moksiskaan kiinni jäätyään, vaan väittää toisten kuulleen väärin tai vääntää sen muuksi. Kehtaa kirjoittaa somessa olevansa eri alojen asiantuntija, vaikka on vain pahasti hajalla oleva tavis jonka tututkin tietää ja nauraa selän takana (ei häpeä valehtelua). Tuntee muka läheisesti julkkiksia ja pyrkii itsekin sellaiseksi.

Vika on aina muissa, viranomaiset eivät saa kieltää häntä, lääkärit on tyhmiä, pomo ilkeä, muut mitättömiä...

Kateellinen ja kilpaileva p:n puhuja, sanoo häikäilemättä päin naamaa törkeästi ja miettii selvästi ennen tapaamista, kuinka tänään loukkaisi.

Aina hänellä on meneillään joku draama, jolla hakee huomiota. Milloin masentaa, innostaa tai juo viinaa. Elää muka vaurasta elämää, silti lainaa muilta rahaa ja on aina veloissa. Rasittava tapaus, josta eroon pääsy on vaivalloista.

Ap, ota välimatkaa oman etusi vuoksi! Tuo ihminen ei ole terve ja hän imee energiasi. Älä ole se kiltti, jota käytetään hyväksi, vaan vedä tiukat rajat.

Vierailija
42/44 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMILLA Rajoilla ja kanssakäymisen minimointina. Älä kerro hänelle mitään omia asioitasi tai arkaluontoista tietoa.

Muista, mikä hän on, vaikka näyttelisi kuinka kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ystävä josta teen lopullista eroa,hän manipuloi,käyttää ihmisiä hyväkseen,hänellä ystävä joka kutoo,toinen joka tekee puut kolmas lumityöt ja nurmikon leikkuun,2kk sitten hänen auto levisi,ilmoitti että pakko iskeä mekaanikko kun autot leviää ja niin tekikin,ikänsä vetänyt perheeni draamoihinsa ja yrittänyt rikkoa perheeni usein,tutustui yli 20 ystävääni,nyt vedät omat ja perheen rajay,hän ei tunnista edes omia rajojaan.hän ei kutsunut apua kun miehensä yritti itsemurhaa,hain miehen ja lapset luokseni(hän siis sairaanhoitaja!)suosittelen kaikille narsistin uhreille lukemaan 101 tapaa keinoa/tapaa karistaa kiusaaja kannoilta netistä,hankikaa tietoa,se rauhoittaa ja narsistin liikkeet on ennakoitavissa,sitten osaatte suojata itsenne,narsisti on kuin parantumaton syöpä,tappaa sielusi hitaasti mutta varmasti,ystäväni kaivaa ihmisten heikkoudet esiin ja iskee niihin,narsisteillakin on heikkoutensa,he pelkäävät hylkäämistä,he kerjäävät mitä tahansa huomiota,ihailua,negatiivista,mitä vain että tuntisivat merkitsevänsä jollekkin jotain,tätä minä päätin käyttää,hylkään ystäväni täysin ilman selittelyjä ja lopullisesti.he ovat itse täysiä ihmisraunioita ja kostavat niille jotka on selvinneet omasta elämästä luottaen vanhempiinsa,he kostavat sen ettei heillä ole luottamusta edes itseensä saati muihin!ja tekee kaikkensa että muutkin menettäisi luottamuksen ihmisiin.keskittykää pitämään hyvää huolta itsestänne henkisesti,se on ainut keino suojautua.voimia kaikille uhreille!

Vierailija
44/44 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä narsistin kostolla tarkoitetaan? Mustamaalausta? Onko jollain omakohtaista kokemusta tästä? Hieman pelottaa mitä tuleman pitää. :/

Mitä tahansa henkilöstä ja tilanteesta riippuen, jos kyseessä on oikea persoonallisuushäiriöinen.

Kevyemmästä päästä aloittaen mustamaalausyritykset lähipiirissä ja vaikka uhrin työpaikalla, häiriköinti, tarpeettomat ilmoitukset (rikos- ja lasu), uhrin nöyryyttäminen keinolla millä hyvänsä, henkilökohtaisten tietojen levittäminen, taloudellisen vahingon aiheuttaminen, uhkaukset, ilkivalta, vainoaminen, väkivalta, raiskaus, tappoyritys..

Hyvä lista, tähän lisäisin vielä yhden: narsistituttavani kirjoitteli julkisuuteen perättömiä haukkujuttuja. Lehtiin, nettiin, mihin vain mediaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä