Tämän vuoden "vuoden luontokirja", mikä helmi! Saa kyllä lahjan vaikka kenelle siitä :)
Onko kukaan vielä ostanut? Selailin itse eilen, ja oli ihan hykerryttävän ihana! Meinasin unohtua lukemaan kiehtovia tarinoita, joita luki kuin parhaimpiakin satuja.. voiko ne olla tottakaan :)
http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2016/11/23/olipa-kerran-nahakka-j…
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko adlibriksen tilausajat yleensä pitäneet kutinsa?
Mulla on kestänyt noin pari viikkoa tilauksesta paketin saapuminen nyt molemmilla kerroilla kun olen tilannut syksyn aikana.
kiitos!
Vierailija kirjoitti:
mä annan isälle palan ikimetsää ja tämän kirjan. Luonnonperintösäätiöltä saa ostaa metsäpalan, lähettävät hienon kortin siitä "tiedoksi"
Itsekin ostin juuri 5 eurolla, tuli niin hieno kortti että mahtaako kattaa edes sen kuluja
Oonko ainoa, joka ei jaksais lukea tollasta kirjaa? No, hyvä jos joku tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, joka ei jaksais lukea tollasta kirjaa? No, hyvä jos joku tykkää.
No et tietenkään. Kaikki ei jaksa lukea cheekki-kirjaa, sarjakuvia tai Eino Leinon runoja. Tämähän on itsestäänselvyys, mutta sinä sen sijaan taisit olla sillä motiivilla liikkeellä, että onpas paska kirja ja kerronpa sen tässä nyt nokkelasti, että tykkäätte epäkiinnostavasta asiasta. Joka asettaa sinut ikähaarukkaan 10-22, kertoen enemmän omasta lapsellisuudestasi kuin mistään oikeasti kiinnostavasta liittyen kirjojen kohderyhmiin. Hyvää joulua :)
En oikein ymmärtänyt, että saako tätä kirjaa siis ihan kaupoista? Jos ap oli sellaista jossain hypistellyt? Vai pitääkö vielä tässä vaiheessa tilata netistä?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt, että saako tätä kirjaa siis ihan kaupoista? Jos ap oli sellaista jossain hypistellyt? Vai pitääkö vielä tässä vaiheessa tilata netistä?
E-kirjasta löytyy maininta, mutta muuta en tiedä
Mikä tää "vuoden luontokirja" -juttu on? Valitaanko tällainen aina vuosittain? Mun mielestä näytti ihan oudolta, ja vaikka luonnosta tykkäänkin, niin ei tuo näyttänyt yhtään kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää "vuoden luontokirja" -juttu on? Valitaanko tällainen aina vuosittain? Mun mielestä näytti ihan oudolta, ja vaikka luonnosta tykkäänkin, niin ei tuo näyttänyt yhtään kiinnostavalta.
Valitaan joo vuosittain. Itse tykkäsin, kun tuntuu että viime vuodet on lähinnä tullut lintukuvaajien (sinänsä tosi hienoja) kirjoja liukuhihnalla. Itseäni kiinnostaa metsät ja tuollaiset "enpä oo koskaan kuullutkaan" jutut jostain ihan tutusta :)
Mulla on kestänyt noin pari viikkoa tilauksesta paketin saapuminen nyt molemmilla kerroilla kun olen tilannut syksyn aikana.