hyvännäköinen nainen ja facen profiilikuva
Jos ns. kaunis nainen vaihtaa profiiikuvansa faceen niin tykkäättekö hänen kuvastaan vai aiheuttaako se teissä tunteen että en kyllä tykkääkään.....? monesti huomaa että kaunis ihminen kauniilla kuvalla saa vähemmän tykkäyksiä kuin ihan tavallisen näköinen nainen..jota hehkutetaan kommenteissa.. Ja joo, on maailmassa vakavempiakin aiheita kuin tämä, että ei siihen tarvitse nyt takertua... olen vain välillä ihmetellyt tätä facebookin maailmassa...
Kommentit (26)
Eiks kellään ole mielipiteitä tähän =)
Aika herkästi tykkäilen vaihtuneista profiilikuvista, paitsi jos vaihtaa ihan päivittäin, sit niihin vaan turtuu feediä selatessa. Kauniiden ihmisten kuvien vaihtaminen ei tee minulle mitään tunnereaktioita siinä kuin muidenkaan.
Oletko nro 3 itse kaunis/ hyvännäköinen?
No monesti ne kauniit vaihtavat sitä kuvaa kolme kertaa viikossa, ja parit selfiet vielä lisäksi. En todellakaan jaksa tykkäillä joka kuvaa.
Moni kavereista vaihtaa kuvan kerran, pari vuodessa. Niistä haluan aina tykätä.
Ap, ehkä sä vain yliarvioit oman ulkonäkösi. Ehkä et saa tykkäyksiä siksi, että oikeasti oletkin ruma etkä ollenkaan hyvännäköinen.
Ehkä niillä ns kauniilla ei vaan ole oikeita kavereita niin paljon ja siks ei ole tykkäyksiä. Kavereiden määrä kun ei korreloi kauneuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä ns kauniilla ei vaan ole oikeita kavereita niin paljon ja siks ei ole tykkäyksiä. Kavereiden määrä kun ei korreloi kauneuden kanssa.
Entäs kateuden määrä, korreloiko se kaverien kanssa?
Olen kai kaunis, mutta ujo. Annan itsestäni varmaan aika kopean vaikutelman. Mun profiilikuvista tykkääkin vain läheisemmät. Kiertotietä sitten saan kuulla kuinka se *piip* on niin kaunis. Harvoin sitä kukaan päin naamaa sanoo. Toisaalta en ehostaudu suuremmin tai tuo esille kaunistautumista. Kuvat ovat yleensä tavallisia tilannekuvia. Itse kun kehun ja tykkään yleensä sellaisista, joista näkee kuvasta ko henkilön panostaneen ulkonäköönsä ja tavallaan tulee tunne, että tuosta kuuluu tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nro 3 itse kaunis/ hyvännäköinen?
Omasta mielestäni en, mutta usein kuulen olevani. Vaihdan kuvaani harvoin, ehkä 3 kk välein ja totta kai laitan omastakin mielestäni edustavimman kuvan itsestäni (ylläpitääkseni ihmisten visiota siitä, että olisin kaunis :D ).
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kateuden määrä, korreloiko se kaverien kanssa?
En itse lähtisi pelkästään kauneutta syyttämään siitä jos ei pysty solmimaan ihmissuhteita.
Jos henkilön kaverit muuten tykkäävät henkilön laittamista muista kuvista faceen mutta ei hänen profiilikuvasta niin se on välillä aika mielenkiintoista...
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilön kaverit muuten tykkäävät henkilön laittamista muista kuvista faceen mutta ei hänen profiilikuvasta niin se on välillä aika mielenkiintoista...
En olekaan tämmöiseen törmännyt tai sitten en vaan tunne ketään tarpeeksi kaunista mutta pitäis kyllä varmaan aika kaunis olla.
Oisko niin että jos joku on turhamainen sitä turhamaisuutta ei haluta ruokkia lisää, kun taas tavallisilla naamatauluilla varustettujen ajatellaan tarvitsevan kehuja sitäkin enemmän. Tietenkään kaunis ei välttämättä ole turhamainen ja jokainen saa käyttää aikansa ja rahansa siihen mihin haluaa. Mutta harva on luonnontilassa säkenöivän upea ilman mitään vaivannäköä ja jos henkilö on hyvin tietoinen kauneudestaan niin se tapaa näkyä ulospäin. Tavallisista ihmisistä ehkä tuntuu että hänen kampaaja- ja meikkiharrastuksensa on mennyt vähän yli tai hän ihailee itseään jo ihan tarpeeksi paljon, joten hänen annetaan kohteliaasti olla "oma asiansa" olankohautuksella eikä yllytetä enää lisää. Sama juttu kun minä saisin varmaan enemmän tykkäyksiä (asiallisella ja kivalla) kuvalla jossa juon omenasiideriä ja olen selvästi hyvällä tuulella, kuin joku joka jatkuvasti vetää viikonloppuna räkäkännit saisi täsmälleen samalla kuvalla. Tykkäykset eivät lopulta ole kauneuskilpailu vaan kannustuksen muoto joista iso osa on peräisin kavereilta.
Mua ei kauneus haittaa mutta myönnän että ärsyttää suuresti yksi entinen ystäväni joka laittaa nykyään överiphotoshopattuja kuvia naamastaan eikä mitään muuta. Ketä se luulee niillä huijaavansa? Ymmärrän siis normaalin kuvien parantelun mutta jos aina on överiä niin että nenä on aina puolet pienempi kuin oikeasti yms yms ja muutenkin sellainen tyrkkylook joka kuvassa niin jotenkin se vaan herättää vastenmielisyyttä. Onneksi ei olla enää kavereita livenä niin ei tarvi tykkäilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tämmöiseen törmännyt tai sitten en vaan tunne ketään tarpeeksi kaunista mutta pitäis kyllä varmaan aika kaunis olla.
Jos minä esim. laitan jonkun kuvan ihan muusta aiheesta niin saan paljon tykkäyksiä, mutta jos vaihdan profiilikuvan tyyliin kerran-kaksi vuodessa niin tykkäyksiä tulee paljon vähemmän....
Enemmän kommenttien ja tykkäysten määrään on varmaan yhteydessä kavereiden ja tuttavien määrä (siis oikeiden eikä niiden joiden kanssa ei edes olla väleissä mutta on kerätty Facebookin kaverisaldoa koristamaan), aktiivisuus Facebookissa ja se, lisäileekö päivittäin uusia kuvia. Jos kerran pari kuussa tulee uusi kuva niin jaksaa siitä tykkäillä ja kommentoida eri tavalla kun jos kuvia ilmestyy lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä esim. laitan jonkun kuvan ihan muusta aiheesta niin saan paljon tykkäyksiä, mutta jos vaihdan profiilikuvan tyyliin kerran-kaksi vuodessa niin tykkäyksiä tulee paljon vähemmän....
Sun on sitten IHAN pakko olla oikee jumalatar!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun on sitten IHAN pakko olla oikee jumalatar!!
Niin kai sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliskohan ne sun muut aiheet vaan paljon kiinnostavampia kuin jotkut naamakuvat...
Tätä kommenttia näkee usein naisilta: "Onpa hyvä kuva susta".
Kyllä tykkään kavereideni kuvista ihan yleisesti.