Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvännäköinen nainen ja facen profiilikuva

Vierailija
02.12.2016 |

Jos ns. kaunis nainen vaihtaa profiiikuvansa faceen niin tykkäättekö hänen kuvastaan vai aiheuttaako se teissä tunteen että en kyllä tykkääkään.....? monesti huomaa että kaunis ihminen kauniilla kuvalla saa vähemmän tykkäyksiä kuin ihan tavallisen näköinen nainen..jota hehkutetaan kommenteissa.. Ja joo, on maailmassa vakavempiakin aiheita kuin tämä, että ei siihen tarvitse nyt takertua... olen vain välillä ihmetellyt tätä facebookin maailmassa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilön kaverit muuten tykkäävät henkilön laittamista muista kuvista faceen mutta ei hänen profiilikuvasta niin se on välillä aika mielenkiintoista...

En olekaan tämmöiseen törmännyt tai sitten en vaan tunne ketään tarpeeksi kaunista mutta pitäis kyllä varmaan aika kaunis olla.

Jos minä esim. laitan jonkun kuvan ihan muusta aiheesta niin saan paljon tykkäyksiä, mutta jos vaihdan profiilikuvan tyyliin kerran-kaksi vuodessa niin tykkäyksiä tulee paljon vähemmän....

No oliskohan ne sun muut aiheet vaan paljon kiinnostavampia kuin jotkut naamakuvat...

Voipi olla..

Vierailija
22/26 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilön kaverit muuten tykkäävät henkilön laittamista muista kuvista faceen mutta ei hänen profiilikuvasta niin se on välillä aika mielenkiintoista...

En olekaan tämmöiseen törmännyt tai sitten en vaan tunne ketään tarpeeksi kaunista mutta pitäis kyllä varmaan aika kaunis olla.

Jos minä esim. laitan jonkun kuvan ihan muusta aiheesta niin saan paljon tykkäyksiä, mutta jos vaihdan profiilikuvan tyyliin kerran-kaksi vuodessa niin tykkäyksiä tulee paljon vähemmän....

No oliskohan ne sun muut aiheet vaan paljon kiinnostavampia kuin jotkut naamakuvat...

Ainahan kaiken on pakko johtua siitä että on vaan niin paljon kauniimpi ja täydellisempi kuin kukaan muu niistä tylsistä hiirulaiskavereista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan kaiken on pakko johtua siitä että on vaan niin paljon kauniimpi ja täydellisempi kuin kukaan muu niistä tylsistä hiirulaiskavereista ;)

Juuri tällaiseksi tämä keskustelu menee täällä vauva palstalla =) =)

Vierailija
24/26 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se on just noin, että kauniiden kuvista ei tykätä! :D Nimittäin mun kuvista tykkää tosi harva.

Vierailija
25/26 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se on just noin, että kauniiden kuvista ei tykätä! :D Nimittäin mun kuvista tykkää tosi harva.

No mä luulen että se on perisuomalainen kateus..

Vierailija
26/26 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään profiilikuvista, jos ne vaihtuvat harvoin ja ne eivät ole Super photoshopattuja (siis ihan liikaa, silmät suurennettu ja ihosta ei erota edes nenää).