Naiset: Mitkä alushousut on mielestäsi esteettisesti parhaimmat urheiluun???
Mitä alushousumallia käytät esim. kuntosalilla, jumpassa, spinningissä ja juoksussa? Mikä on syy siihen että käytät kyseisiä malleja ja onko esteettisyydellä syynsä alushousu valintaan? Mitä malleja et voisi laittaa päällesi lainkaan? Onko trikoosi sellaiset joista ei NÄY alushousut/perse läpi urheilu suorituksessa?
Kommentit (59)
En käytä mitään alushousuja sali- tai jumppatrikoiden alla. Ei hierrä eikä kierrä. ;)
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään alushousuja sali- tai jumppatrikoiden alla. Ei hierrä eikä kierrä. ;)
Sulle tulee Cameltoe "Efekti" jos trikoot on todella tiukat.....Oletko huomannu itse???
Stringit on parhaimmat alkkarit esteettisesti kun niitä ei näu alkkarirajat tiukoistakaan housuista ja varsinkaan tiukoista trikoista.
Oikeesti ap oot sairas ja täällä upittelet tätäkin paskaketjua. Itsehän käytän urheilussa puuterinvärisiä saumattomia piparireunahipstereitä. Stringit on hirveät urheilussa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse saumattomia hipster malleja kaikissa urheilussa, eikä jää rajoja ja vaikka jäisi niin ei se mua haittaisi vaikka näkyisi alushousu rajat trikoiden läpi :). T: Jenna_83
ja tämä ensimmäinen vastaajahan oli ap itse, eli herra Stringi Pervonen.
Vierailija kirjoitti:
Stringit käytössä urheilussa. Mieheni haluaa haistella ja nuolla hikisiä ja kosteita alushousujani treenien jälkeen kun tulen kotiin. Miehellä tämmöinen FETISSI 😉
Hyvä yritys.. Älä kirjoittele "vaimosi" nimissä tänne-
Ei vittu. Alushousujen ulkonäöllä ei ole väliä. Vaan se mukavuus. Käytän aina maxi mallisia alushousuja. PISTE
Mene muualle pervoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Stringit on parhaimmat alkkarit esteettisesti kun niitä ei näu alkkarirajat tiukoistakaan housuista ja varsinkaan tiukoista trikoista.
Juu Stringit on trikoiden alla MUST😉👍😊
Esteettisesti parhaat urheiluun.. WOT...
käsittämätön yhdistelmä.
N20v kirjoitti:
Stringit
Täällä kanssa stringit käytössä urheilussa
N38v
Stringejä käytän kaiken kanssa, ja jos vielä hommaa ihonväriset niin ei näy kyllä läpi mistään! edes niistä tiukimmista trikoista
Esteettisesti :D Ei ne näy housujen alta :D
En ole aiemmin tiennyt , että tätäkin pitää pohtia miltä se näyttää aspektista.
Kyllä se esteettisyys on tärkeä seikka : D
"Ringit" Tampereen murteella parhaimmat oli urheilu sit mikä tahansa :) M 47v