Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: Mitkä alushousut on mielestäsi esteettisesti parhaimmat urheiluun???

Vierailija
01.12.2016 |

Mitä alushousumallia käytät esim. kuntosalilla, jumpassa, spinningissä ja juoksussa? Mikä on syy siihen että käytät kyseisiä malleja ja onko esteettisyydellä syynsä alushousu valintaan? Mitä malleja et voisi laittaa päällesi lainkaan? Onko trikoosi sellaiset joista ei NÄY alushousut/perse läpi urheilu suorituksessa?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy huuliaan lipova ja kuolaava peräkammarinpoika. Pysy sinä poju vaan niissä isojen poikien käsityölehdissä ja netin videoissa.

Vierailija
22/59 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En urheile pelkissä alushousuissa, joten esteettisesti niillä ei ole silloin yhtään mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku nyt vihdoin kertoa, miksi ne rajat eivät saa näkyä? Näkyyhän rintsikoistakin tiukassa paidassa olkaimet ja selkähakanen ja kaikissa päällysvaatteissa saumoja, napinläpejä ja vetoketjuja jne.

Vierailija
24/59 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt vihdoin kertoa, miksi ne rajat eivät saa näkyä? Näkyyhän rintsikoistakin tiukassa paidassa olkaimet ja selkähakanen ja kaikissa päällysvaatteissa saumoja, napinläpejä ja vetoketjuja jne.

No mun mielestä on todella ärsyttävää ja mautonta kun alushousujen rajat näkyy esim. tiukkojen triloisen läpi ja paljastaen "kaksois" pakarat.... Lisää kommentteja muilta!!

Vierailija
25/59 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

( / )

Vierailija
26/59 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

........ (       )...........

Siinä mun muodokas peppu hipsterit jalassa :)  N 35

Vierailija
27/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit parhaimmat urheiluun ja mielellään saumattomat.

Vierailija
28/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku saa näin isot kiksit jostain naisten vastauksista, mitä alkkareita käyttää. Haluaisin nähdä tuon tyypin, minkälainen heppu on.

Vierailija
29/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku saa näin isot kiksit jostain naisten vastauksista, mitä alkkareita käyttää. Haluaisin nähdä tuon tyypin, minkälainen heppu on.

Olen 42v avoliitossa asuva urheilullinen mies. Kiva lukea naisten vastauksia ja vetää käteen kun ajattelee kuinka ihanat olisivat Stringit naisten jalassa. Vituttaa kun avopuoliso ei pidä stringejä, kun ei kuulemma sovi hänen pepulle :( Omalla salilla monilla naisilla näyttää olevan stringit trikoiden alla. Olen hyvä kroppainen ja peppuinen mies ja pidän itse myös stringejä kuntosalilla ja spinning housujen alla :D 178cm 72kg

Vierailija
30/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42v avoliitossa asuva urheilullinen mies. Kiva lukea naisten vastauksia ja vetää käteen kun ajattelee kuinka ihanat olisivat Stringit naisten jalassa. Vituttaa kun avopuoliso ei pidä stringejä, kun ei kuulemma sovi hänen pepulle :( Omalla salilla monilla naisilla näyttää olevan stringit trikoiden alla. Olen hyvä kroppainen ja peppuinen mies ja pidän itse myös stringejä kuntosalilla ja spinning housujen alla :D 178cm 72kg

Siis ap :)

Vierailija
31/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP....

Vierailija
32/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä estetiikka ole ihan ensimmäisenä mielessä urheiluvaatteita pukiessa 😂 Mitkä nyt sattuu jalassa olemaan, löysät housut on kuitenkin jalassa, niin ei niistä mitään rajoja läpi näy.

Vierailija
33/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kyllä estetiikka ole ihan ensimmäisenä mielessä urheiluvaatteita pukiessa 😂 Mitkä nyt sattuu jalassa olemaan, löysät housut on kuitenkin jalassa, niin ei niistä mitään rajoja läpi näy.

Ei vaan olis jotkut collage housut salilla? Aivan kauheat salilla ja liikunnassa😉

Vierailija
34/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olis jotkut collage housut salilla? Aivan kauheat salilla ja liikunnassa😉

Mitkä kukin kokee miellyttävimmiksi 😉 Jotain ohutta collegemateriaalia nuo taitavat olla, omasta mielestäni mukavat päällä 😊

Vierailija
35/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvi vittu mikä siima. Miten mies voi painaa noin vähän? Mitä teet siellä salilla vai oletko jatkuvasti 5% rasvoissa ihan huvin vuoksi. Taidat olla naisen tekemä provo muutenkin. Ei kukaan salilla käyvä mies hehkuta sitä, että painaa vähän. Pikemminkin painoa liioitellaan ja sitten todetaan että rasvat on kuitenkin suhteellisen matalalla.

Vierailija
36/59 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvi vittu mikä siima. Miten mies voi painaa noin vähän? Mitä teet siellä salilla vai oletko jatkuvasti 5% rasvoissa ihan huvin vuoksi. Taidat olla naisen tekemä provo muutenkin. Ei kukaan salilla käyvä mies hehkuta sitä, että painaa vähän. Pikemminkin painoa liioitellaan ja sitten todetaan että rasvat on kuitenkin suhteellisen matalalla.

Olet itse joku 30kg ylikiloinen muija :D

Vierailija
38/59 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggi maxi malliset pikkarit ovat urheillessa parhaat, koska pysyvät päällä parhaiten. Stringejä en käyttäisi mistään hinnasta niiden epämukavuuden vuoksi.

Eikö sua häiritse Sloggi Maxeista tulevat rumat rajat? Miksi Stringit on sille niin epämukavat? Onko sulla iso peffa?

En käytä niin ohuita ja pintaa nuolevia päällyshousuja urheillessa, että pitäisi jotain pikkuhousujen rajoja miettiä. Yleensä myös pusero on sen verran pitkä, että peittää takamuksen. Stringit ovat epämukavat siksi, että ne menevät persevakoon. Haluan että alushousuni ovat niin mukavat päällä, ettei niitä edes huomaa tai ajattele. Maxit ovat juuri sellaiset; eivät kipua persevakoon eivätkä korkeavyötäröisinä valu.

Vierailija
39/59 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggi maxi malliset pikkarit ovat urheillessa parhaat, koska pysyvät päällä parhaiten. Stringejä en käyttäisi mistään hinnasta niiden epämukavuuden vuoksi.

Eikö sua häiritse Sloggi Maxeista tulevat rumat rajat? Miksi Stringit on sille niin epämukavat? Onko sulla iso peffa?

En käytä niin ohuita ja pintaa nuolevia päällyshousuja urheillessa, että pitäisi jotain pikkuhousujen rajoja miettiä. Yleensä myös pusero on sen verran pitkä, että peittää takamuksen. Stringit ovat epämukavat siksi, että ne menevät persevakoon. Haluan että alushousuni ovat niin mukavat päällä, ettei niitä edes huomaa tai ajattele. Maxit ovat juuri sellaiset; eivät kipua persevakoon eivätkä korkeavyötäröisinä valu.

Ja ikää sulla on 55v kun käytät ruskeita "mummomallisia" Maxeja???  :D

Vierailija
40/59 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....