Mies, näin selvität yhdellä kysymyksellä onko nainen juntti
Kysymys kuuluu: Kuinka monta kertaa kellon tunti- ja minuuttiviisari ovat päällekkäin yhden päivän aikana?
Mikäli nainen pystyy antamaan tähän loogisesti perustellun vastauksen, niin hän ei suurella todennäköisyydellä ole juntti.
Kommentit (86)
Olen tehnyt ihmisille ja naisille vielä yksinkertaisemman tyhmyystestin väittäen: Puolet suomalaisista on keskimäääräistä tyhmempiä suomalaisia. Jos hän kysyy perustelujani, niin tiedän heti kumpaan puoleen hän kuuluu!
Tämänkertaisen kysyjänkin voi luokitella samoin.
Jumalauta, kun mammajuntteja vituttaa, kun niiden junttius paljastettiin tällä tavalla! Aah, levittäkää niitä alapeukkuja, juntit! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Junteille tiedoksi, että oikea vastaus ei ole 24. T: Ap
Haluatko ensin täsmentää että mitä sinä tuolla "päivällä" oikein tarkoitat? Ei tuollaista ajanyksikköä nimittäin ole olemassa.
Sellainen yksikkö, jota laajalti käytetään, on olemassa. Päivää ajanyksikkönä ilmiselvästi käytetään paljon (esim. "olin siellä kolme päivää", "menen sinne parin päivän päästä"), joten se selväsitkin on olemassa. Vain nainen nipottaisi vastaan.
Juntti tai ei, kun nainen antaa ymmärtää, mies tulee perässä kuin kulkukoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Junteille tiedoksi, että oikea vastaus ei ole 24. T: Ap
Haluatko ensin täsmentää että mitä sinä tuolla "päivällä" oikein tarkoitat? Ei tuollaista ajanyksikköä nimittäin ole olemassa.
Sellainen yksikkö, jota laajalti käytetään, on olemassa. Päivää ajanyksikkönä ilmiselvästi käytetään paljon (esim. "olin siellä kolme päivää", "menen sinne parin päivän päästä"), joten se selväsitkin on olemassa. Vain nainen nipottaisi vastaan.
Aikaa kuvaava ilmaisu "päivä" on olemassa, mutta sen laajakaan käyttö ei tee siitä ajan yksikköä. Samanlaisia ilmaisuja ovat "hetki", "kohta", "kolmen kieppeillä", "tunnin sisällä", "puolisen tuntia", "muutama päivä" jne. Nämä ilmaisevat ajankulumista mutta eivät mittaa sitä eivätkä ole eksakteja. Uskoisin muuten aika monen miehenkin olevan tätä mieltä, koska tekniikan ja luonnontieteen aloilla (miesvaltaisia aloja) nämä asiat ovat aivan itsestäänselvyyksiä.
Taisit tuolla kysymykselle paljastaa että olet paskantärkeä näsäviisas kusipää :D
t. mies