Miesystävä lähdössä telttaileen
Uusi miesystävä lähtee kuulemma kaveriensa kanssa perjantai-illaksi ja yöksi kavereidensa kanssa jonnekin metsään telttailemaan ja paistaan makkaraa. Eikä voi kuulemma ees soitella sieltä. Pitäiskö tohon uskoa? Sääennuste lupaa pakkasta ja mahdollista lumisadetta.
Kommentit (15)
No siellä " telttakepit" ovat kovana. Kaksi erämiestä keskellä metsää... Viilee on joten jaetaan makuupussit kahdestaan kaksi kehoa lämmittää paremmin kuin yksi.
Kaverillista syvää ystävyyttä ja lämpöä.
Siitä ei ole kuin pieni lipsahdus kun menee sisään... Ihan kavereiden kesken vaan.
Vierailija kirjoitti:
No siellä " telttakepit" ovat kovana. Kaksi erämiestä keskellä metsää... Viilee on joten jaetaan makuupussit kahdestaan kaksi kehoa lämmittää paremmin kuin yksi.
Siitä ei ole kuin pieni lipsahdus kun menee sisään... Ihan kavereiden kesken vaan.
Ihme fantasioita sullakin
Kai te sen verran olette tutustuneet, että tiedät harrastaako hän eräretkeilyä? Kai tosi innokkaat retkeilevät talvellakin, mutta jos ei muuten ole intohimoinen retkeilijä niin outoahan tuo olisi.
Telakoituminen teltassa onkin ihan uusi ilmiö.
Ne kaverit on naisia, eikä mene telttaan. Ainoa teltta on hotellissa kun aamuseisokki nostaa peittoa.
Mitä se sinun uskomisestasi on kiinni? Joko luotat tai et luota. Ellet luota, miksi olet suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme fantasioita sullakin
Eihän tuo ole mikään "ihme"fantasia vaan normaali kaverien välinen erähetki.
Ihme fantasia olisi se miten kaverukset otetaan ylös alukseen, jossa vieraasta galaksista tulleet isoilla tuntosarvilla varustettu oliot tekevät täydellisen sisätutkimuksen vieden nautinnon uudelle tasolle.
Jos haluat niin voin minä sinulle kirjoittaa kyseisen fantasian? Jos sinua innostaa ja voin minä siihen laittaa mukaan naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kai te sen verran olette tutustuneet, että tiedät harrastaako hän eräretkeilyä? Kai tosi innokkaat retkeilevät talvellakin, mutta jos ei muuten ole intohimoinen retkeilijä niin outoahan tuo olisi.
On tuo kesällä harrastanut, mutta nyt vähän epäilyttää tuo kun lähtee tällaisessa säässä ja se että ei mukamas voi soitella sieltä nuotiopaikalta illalla, vaikka kännykkä kyllä kuuluu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo kesällä harrastanut, mutta nyt vähän epäilyttää tuo kun lähtee tällaisessa säässä ja se että ei mukamas voi soitella sieltä nuotiopaikalta illalla, vaikka kännykkä kyllä kuuluu siellä.
Kyllä ne tosi eräjormailijat lähtee retkeilemään säässä kuin säässä, jos on vain kunnon varusteet. Ilmeisesti ette tunne vielä kovin hyvin, jos hänen aikeitaan tarvitsee täältä kysellä. Kieltämättä kuulostaa hieman erikoiselta toi, että etukäteen jo tietää ettei voi soitella. Tietysti, jos paikka on tuttu ja tietää, että ei ole verkkoa. Mutta tuskinpa Suomessa ainakaan montaakaan paikkaa on, jossa olisi täysin mobiiliverkon kuulumattomissa. Mutta ymmärrän kyllä toisaalta sen ettei halua soitella, jos on kavereiden kanssa viettämässä viikonloppua. Mutta kaipa nyt viestin voisi sentään viikonlopun aikana laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin helvetin "telttaileeN" ? 😂
Mikä tossa oikein naurattaa?
Jaa, no minä ainakin olen menossa retkeilemään nyt viikonloppuna. Tosin ollaan laavulla yötä. Ei me nyt niin himoretkeilijöitä edes olla, kyllähän tuolla tarkenee, kun pukee oikein ja on kunnon makuupussi. Talvinen luontokin on kaunis.
13 jatkaa. Kun minä olen luonnon keskellä, laitan aina kännykän kiinni. Haluan olla rauhassa ja nauttia eristyksissä olosta. Toinen fakta homma on se, että akku kuluu ulkona tosi nopeasti, jos puhelin päällä. Viestin on kyllä aina pistänyt, että tietää että olen kunnossa (ja joku tietää missä ollaan viimeksi oltu, jos eksyttäisiinkin)
Miksei voi soittaa? (ei kenttää?) Voiko viestin laittaa kuitenkin? (et kuule naisen ääntä)
Jätä se sika