Voi ei, treffeillä "imitaattorin" kanssa. Puhunut nyt 5 minuuttia Hessu Hovon äänellä
Tarjoilijalle myös imitoi kovasti Hessu Hovoa. Tunnelma on aika vaivaantunut. :/
Kommentit (26)
Hessu Hovo, kas kun ei Kikki Hiiri.
Ala sinä puhumaan kuin Mikki Hiili. Yhdessä siinä sitten rupattelette niitä näitä.
Terveisin Naispelko23
Hessu Hovo?
Sä deiteillä sekkari mukana. Match made in heaven.
Naispelko23 kirjoitti:
Ala sinä puhumaan kuin Mikki Hiili. Yhdessä siinä sitten rupattelette niitä näitä.
Terveisin Naispelko23
Valtaosa naisista muuten kuulostaakin ihan Mikiltä. Siksi niitä ei oikein voikkaa ottaa tosissaan, kun kimikimikimi iikiikiik.
Kulkeeko se movolla? Vai ehkä audolla?
Mun seuralainen kiekas vähän väliä: Kyä lähteeee. Ihan hirvee tyyppi, varmaan joku Kummeli fani.
En yleensä ole ihmisille kateellinen, mutta tuo olisi huikea taito
Just. Aloitti Apuva-miehen imitoinnin kiusallisen kovalla äänellä. Sanoin käyväni vessassa ja nyt venailenkin tässä bussia.
Vierailija kirjoitti:
Mun seuralainen kiekas vähän väliä: Kyä lähteeee. Ihan hirvee tyyppi, varmaan joku Kummeli fani.
Saattaa olla ihan tamperelainenkin vaan. Hauska kaupunki kyllä tuo Tampere: joko ne ovat Kummeli-faneja tai sitten melkein valmiita Kummeli-roolihahmoja.
Mää vetäisin muija pataan jos räpläis kännykkää treffeillä kun heittäisin jerryä.
Kyllä hovo kohta huomaa sit on piru irti
Vierailija kirjoitti:
Tarjoilijalle myös imitoi kovasti Hessu Hovoa. Tunnelma on aika vaivaantunut. :/
Hessu Hovo? Who is dat? Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hessu Hovo? Who is dat? Täh?
Minkäs mää sille voin et oot tyhmä ja tietämätön! HÄ !
Kysy että koska lopetat? Siinä vaiheessa huomaat et se puhuu oikeesti noin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla ihan tamperelainenkin vaan. Hauska kaupunki kyllä tuo Tampere: joko ne ovat Kummeli-faneja tai sitten melkein valmiita Kummeli-roolihahmoja.
No, se oli Tampereelta. Meinasin pudota tuolilta ensimmäisen kiekasun kuultuani, seuraava kiekasu teki mulle vatsakrampin ja vessassa pohdin, että eihän tollasen kanssa voi sänkyyn mennä tai saa häädön.
Kyllä se Väyrys-imitaatio on paras.
Sano käyväsi tupakalla ulkona ja lähde himaan.